|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Олімпійські ігри
План
Вступ 3
1. Перші олімпійські ігри. Особливості проведення, недоліки і
переваги 4
2. Характеристика других олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 5
3. Характеристика третіх олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 7
4. Характеристика четвертих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 8
5. Характеристика п’ятих олімпійських ігор, порядок проведення, програма недоліки та переваги 10
6. Характеристика сьомих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 12
Висновок 14
Література 16
-
Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок:
Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки 2
Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу 9
-
Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу
Зміст
1. Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу………….3
2. Стратегія виходу Українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки окремих підходів………………………………….6
3. Література………………………………………………………………....11
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Концепції маркетингу
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3
2. Складові концепції маркетингу 7
Висновок 13
Література 14
-
Розробка концепції маркетингу на підприємстві
Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24
-
Маркетингова діяльність
Вступ 3
1. Сутність маркетингу 5
2. Економічні передумови становлення маркетингу 16
3. Організація маркетингу на підприємстві 23
4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32
Висновки 42
Література 45
-
Основні сучасні правові концепції
1. ДІАЛЕКТИКА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНО-ПРАВОВИХ КОНЦЕПЦІЙ 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ДЕРЖАВНО-ПРАВОВИХ КОНЦЕПЦІЙ 6
3. ІНШІ ТЕОРІЇ РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЙ ПРАВА 8
4. ВИКОРИСТАННЯ ПРАВОВИХ КОНЦЕПЦІЙ В ФОРМУВАННІ ПОЛІТИКО-ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 13
СПИСОК ДЖЕРЕЛ 17
-
Професія психолога в сучасному світі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 5
1.1. Класифікація професії на місце у ній професії психолога 5
1.2. Розвиток професії психолога 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА В СУЧАСНОМУ СВІТІ 14
2.1. Характеристика професії психолога 14
2.2. Принципи професійної діяльності психолога 17
2.3. Освіта майбутнього психолога 22
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 25
3.1. Переваги професії психолога 25
3.2. Недоліки професії психолога 26
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Плюралізм підходів до праворозуміння
Вступ 3
1. Наукова дискусія про поняття права 5
2. Характеристика підходів до праворозуміння 13
3. Позитивні риси на недоліки цих концепцій 22
Висновки 26
Література 28
Cгенерировано за 0.016806 секунд
|