|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління інноваціями на підприємстві
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5
1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5
1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9
Розділ 2. Методичні основи управління інноваціями на підприємстві 12
2.1 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 12
2.2 Застосування методики дослідження щодо аналізу інноваційної діяльності підприємства 13
Розділ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 17
3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку підприємства 17
3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 20
Висновки 23
Список використаної літератури 25
-
Управління інноваціями на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5
1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5
1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9
1.3 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 11
РОЗДІЛ 2. Дослідження і оцінка інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «...») 16
2.1 Характеристика фінансово-економічної діяльності ТОВ «...» 16
2.2 Підготовка і забезпечення відновлення виробництва при впровадженні інноваційного проекту 20
2.3 Аналіз ефективності інноваційної діяльності ТОВ «...» 22
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 26
3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку ТОВ «...» 26
3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 29
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
-
Стратегічний маркетинг інноваційних продуктів на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 – ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 5
1.1 Поняття та класифікація інновацій 5
1.2 Система стратегічного управління інноваціями, її роль в забезпеченні конкурентоспроможності продуктів 9
1.2.1 Характеристика системи управління інноваціями, інноваційні стратегії 9
1.2.1 Реалізація маркетингової інноваційної стратегії як спосіб забезпечення конкурентоспроможністі продуктів 18
1.3 Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової інноваційної стратегії 21
Висновки до першого розділу 30
РОЗДІЛ 2 – АНАЛІЗ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 32
2.1 Аналіз діяльності ЗАТ «СП «Назва» 32
2.2 Аналіз системи стратегічного управління інноваціями ЗАТ «СП «Назва» в ринкових умовах 39
Висновки до другого розділу 43
РОЗДІЛ 3 – ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ 45
3.1 Механізм формування ефективної системи управління інноваціями 45
3.2 Напрямки розвитку системи управління інноваціями шляхом реалізації маркетингової інноваційної стратегії 48
Висновки до третього розділу 50
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
-
Інноваційне управління персоналом
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Інноваційний процес, структура, фактори впливу 5
1.2. Основні елементи системи управління інноваціями 12
1.3. Міжнародний стандарт управління якістю ISO 9001 20
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2. Аналіз системи інновацій в сфері менеджменту персоналу 27
3. ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 34
3.1. Суть аналізу комерційного виконання інноваційного проекту підприємства 34
3.2. Оцінка ефективності інноваційного проекту 46
ВИСНОВКИ 59
ЛІТЕРАТУРА 61
ДОДАТКИ 63
-
Інноваційна стратегія підприємства
Вступ 3
1. Методи обгрунтування інноваційної стратегії 4
2. Сутність стратегічного управління інноваціями 8
Висновки 13
Список використаних джерел 14
-
Фактори впливу на попит інновацій на підприємствах харчової промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОПИТУ НА РИНКУ ІННОВАЦІЙ 7
1.1. Сутність, неоднозначність поняття „інновація”, характеристика інвестиційних проектів 7
1.2. Сутність попиту на ринку інновацій 9
1.3. Інноваційна діяльність і її вплив на економічний розвиток країн 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13
2.1. Структура інноваційного потенціалу підприємства 13
2.2. Фактори впливу на попит інновацій на підприємстві 17
2.3. Стан виробництва та ефективність науково-технічних розробок у тваринницькій галузі підприємства 20
2.4. Ефективність існуючої системи управління інноваційною діяльністю на підприємстві 21
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ 25
3.1. Визначення та обґрунтування потреб у м’ясних виробах 25
3.2. Вибір стратегії інноваційної діяльності 26
3.3. Комплексне забезпечення інноваційної діяльності підприємства 28
3.4. Методи стимулювання інноваційної діяльності підприємства 30
3.5. Оцінка ефективності впровадження інновацій в підприємстві 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 42
-
Удосконалення організаційної структури управління підприємства туристської сфери
Вступ 3
1. Організаційна структура підприємства і її формування: теоретичний
аспект 5
1.1. Типи структур організацій 5
1.2. Організаційна модель системи управління. Подолання зростаючої складності управління 8
1.3. Склад системи управління 10
1.4. Структура і компетенція органів управління акціонерним
товариством 11
2. Організаційна структура АТЗТ «Турсвіт» 15
2.1. Організаційна структура управління 15
3. Шляхи удосконалення структури управління підприємства 21
3.1. Розробка організаційного механізму взаємодії і співпраці в
управлінні процесами 21
3.2. Реорганізація підприємства у рамках удосконалення його
організаційної структури 27
Висновки 36
Список літератури 38
-
Оцінка ефективності інвестиції в інноваційний проект на підприємстві
Вступ 3
1. Теоретичні засади нововведень 5
1.1 Різновиди інновацій та механізми їх впровадження на підприємствах 5
1.2 Об’єкти і суб’єкти інноваційної діяльності 17
1.3 Перспективи розвитку інновацій 23
2. Аналітичні дослідження управління інноваціями ВАТ «__» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 30
2.2 Оцінка ефективності введення інновації 38
3. Удосконалення політики нововведень 45
Висновки 52
Список використаної літератури 54
Додатки 59
-
Структура і управління підприємством
Структура і управління підприємством 3
1. Сутність, функції та методи процесу управління 3
2. Організаційні структури управління та особливості їх застосування 7
3. Виробнича і загальна структура підприємства 10
Задача 14
Список використаної літератури 16
-
Іноваційний процес, сутність, характер, характеристика. Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні
ЗМІСТ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Інноваційний процес: сутність, структура, етапи 5
1.1. Інноваційний процес, структура, фактори впливу 5
1.2. Впровадження нових технологій на ринок 7
1.3. Етапи інноваційного процесу 8
РОЗДІЛ 2. Особливості управління інноваційними процесами 12
2.1. Механізм управління інноваційними процесами 12
2.2. Методологія управління інноваційними проектами 14
2.3. Основні елементи системи управління інноваціями 21
РОЗДІЛ 3. Аналіз практики управління інноваційними процесами на прикладі ТОВ "Техекспо" 26
Висновки 41
Список використаних джерел і літератури 43
Додатки 45-48
Метою курсової роботи є дослідження теоретичних основ управління інноваційними процесами на підприємстві та визначення ефективності інноваційних проектів.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, що виникають в процесі управління інноваційними процесами та визначення їх ефективності.
Об’єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю "Техекспо".
Завданнями роботи є визначити сутність інноваційного процесу, його структуру та етапи; дослідити особливості управління інноваційними проектами; подати аналіз практики управління інноваційними проектами на прикладі конкретного підприємства.
Методологічною основою дослідження курсової роботи є нормативно-законодавчі акти України, що регламентують зовнішньоекономічну діяльність суб’єктів господарювання, різноманітні учбові посібники, підручники з менеджменту, аналізу міжнародної проектної діяльності підприємств, а також монографії з періодичних видань як вітчизняних, так і зарубіжних авторів. До уваги взято праці вітчизняних і зарубіжних економістів І.Бланка, О.Власюка, О.Гаврилюка, В.Ф.Гриньова, В.Г.Золотогорова, Н.В.Ігошина, А.Б.Ідрісова, О.Мозгового, А.Пересади, В.Савчука.
Статистичною та фактологічною базою виступають Інтернет-джерела: http://finance.ua, http://consultcom.kiev.ua, www.ukrstat.gov.ua
Cгенерировано за 0.011361 секунд
|