|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Формування фінансових ресурсів підприємства
ЗМІСТ
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти формування фінансових ресурсів підприємства 6
1.1 Економічна сутність фінансових ресурсів підприємства 6
1.2 Механізм формування фінансових ресурсів підприємства 13
1.3 Зарубіжний досвід формування фінансових ресурсів підприємства 22
1.4 Інформаційно-правове забезпечення формування фінансових ресурсів підприємств 27
2. Оцінка ефективності формування та використання фінансових ресурсів
ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 36
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 36
2.2 Аналіз складу та структури фінансових ресурсів підприємства 39
2.3 Аналіз ефективності розміщення та використання фінансових ресурсів підприємства 49
3. Напрямки вдосконалення механізму формування фінансових ресурсів
ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 68
3.1 Джерела поповнення фінансових ресурсів підприємства 68
3.2 Резерви збільшення фінансових ресурсів ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 74
3.3 Вдосконалення механізму управління фінансовими ресурсами
підприємства 80
Висновки 89
Література 92
Додатки 98
-
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2 шт.
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 1
Туристичної подорожі по маршруту По річці Случ
Київ - переїзд до м. Новоград-Волинський - сплав до м. Сарни - переїзд до м. Київ
водний на катамаранах
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2
Туристичної подорожі по маршруту Музейні скарби України
Київ – Полтава – Запоріжжя
автобусний
-
Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку, виторгу і фінансових результатів
1. Формування прибутку 3
2. Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку 4
3. Планування виторгу і фінансових результатів. 8
4. Планування балансового прибутку 8
5. Планування операційних витрат 10
Список літератури 13
-
Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах
Зміст
Вступ ..............................................................................................................3
Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7
1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7
1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14
1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28
1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34
1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37
Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42
2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42
2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56
2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61
2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72
Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80
Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87
Висновки та пропозиції .............................................................................91
Список використаної літератури .............................................................95
-
ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 4
РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Прибуток і його значення в діяльності підприємства 6
1.2 Формування прибутку підприємства 11
1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 12
1.4.Фактори, що вливають на величину прибутку 15
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОМСАНТЕХНИКА» 18
2.1. Характеристика ВАТ «Промсантехника» 18
2.2. Організаційна структура підприємства 19
2.3. Показники рентабельності підприємства 20
2.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 29
2.5 Напрямки поліпшення фінансового стану ВАТ «Промсантехника» 31
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКІВ ПІДПРИЄМСТВА. 38
Висновки 43
ЛІТЕРАТУРА 46
ДОДАТОК А 47
-
Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
ВCТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність прибутку торгівельного підприємства, та порядок його формування 6
1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торгівельного підприємства 11
1.3 Методичні підходи аналізу формування та використання прибутку 14
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ НА ВАТ « » 29
2.1 Аналіз динаміки та структури прибутку ВАТ « » 29
2.2 Напрямки та обсяги використання прибутку 33
2.3 Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку 41
3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ВАТ « » 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТОК 1. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 6 МІС. 2008 Р. 68
ДОДАТОК 2. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 2007 Р. 72
ДОДАТОК 3. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 2006 Р. 76
-
РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку підприємства 9
1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 10
2. ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ПРОМСАНТЕХНИКА» 15
2.1. Характеристика ВАТ «Промсантехника» 15
2.2. Організаційна структура підприємства 16
2.3. Показники рентабельності підприємства 17
2.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 26
2.5 Напрямки поліпшення фінансового стану ВАТ «Промсантехника» 28
3. ШЛЯХИ МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ І МІНІМІЗАЦІЯ ЗБИТКУ ПІДПРИЄМСТВ 35
Висновки 39
ЛІТЕРАТУРА 42
ДОДАТОК А 43
-
Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському державному лісомисливському господарстві
Зміст
Вступ
1. Теоретичні аспекти міжнародного маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності
1.1. Міжнародний ринок лісопродукції
1.2. Законодавчо-нормативна база зовнішньоекономічної діяльності в Україні
1.3. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства
2. Характеристика господарської та комерційної діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ
2.1. Організаційна, економічна та фінансова характеристика діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ
2.2. Організація комплексу маркетингу господарства
2.3. Аналіз ЗЕД на підприємстві
3. Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському ДЛМГ
3.1. Створення служби маркетингу на підприємстві
3.2. Вибір зовнішніх ринків за їх привабливістю для Новоград-Волинського ДЛМГ та прийняття рішення про доцільність виходу на них
3.3. Прийняття рішення про розробку комплексу міжнародного маркетингу
4. Охорона праці
4.1. Нормативне забезпечення охорони праці на підприємствах галузі.
4.2. Стан охорони праці та фінансування заходів з охорони праці в Новоград-Волинському ДЛМГ за 2001-2003 рр
4.3. Пропозиції щодо поліпшення стану охорони праці на підприємстві
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
-
Методи планування прибутку. Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку
1. Планування прибутку 3
2. Методи планування прибутку 3
3. Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку 7
Література: 11
-
Формування, розподіл і використання прибутку підприємств
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Економічна сутність прибутку підприємства 5
1.2.Порядок формування, розподілу та використання прибутку 8
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА „ДАНИЛАН” 15
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 15
2.2.Аналіз факторів, які впливають на формування прибутку 16
2.3.Аналіз формування, розподілу та використання прибутку підприємства ПП „Данилан” 21
РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 28
3.1.Удосконалення стратегії планування прибутку 28
3.2.Напрямки використання прибутку підприємства 32
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 49
Cгенерировано за 3.615950 секунд
|