-
Оцінка ефективності зовнішньо-економічної діяльності підприємства (на прикладі підприємства)
Вступ 2
1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3
1.1. Принципи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 3
1.2. Сучасні тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 6
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА „ВУДС УКРАЇНА” 11
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 11
2.2. Оцінка динаміки та структури зовнішньоекономічної діяльності підприємства 18
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 23
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34-36
-
Організація менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
ВСТУП 3
1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Принципи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 4
1.2. Сучасні тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 12
2.1. Загальна характеристика підприємства 12
2.2. Аналіз стану динаміки та структури зовнішньоекономічної діяльності підприємства 18
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВа „Назва” 21
3.1. Оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства 22
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Планування в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Планування зовнішньоекономічної діяльності 4
1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ТОВ «ПРОМЕКСПО») 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАНЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1. Етапи впровадження стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 27
3.2. Формування групи перспективних товарів в системі планування підприємства 34
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
стор.
ВСТУП 5
1 ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Характеристика галузі промисловості 6
1.2 Характеристика підприємства 8
2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11
2.1 Характеристика майнового стану підприємства та джерел його формування 11
2.2 Деталізований аналіз фінансової діяльності підприємства 18
2.2.1 Оцінка фінансової стійкості підприємства 18
2.2.2 Аналіз ліквідності 24
2.2.3 Аналіз рентабельності підприємства 29
2.2.4 Оцінка ділової активності підприємства 32
2.3 Загальна оцінка фінансового стану підприємства 34
3 ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1 Можливості збільшення обсягів виконання робіт, що є в наявності та шляхом диверсифікації виробництва 36
3.2 Вибір фінансової стратегії 37
3.3 Фінансове прогнозування і планування діяльності підприємства 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТОК А. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 46
-
ЗВІТ з переддипломної практики
1. Загальна характеристика підприємства та особливості його діяльності 3
2. Аналіз активів підприємства 5
3. Характеристика ринку діяльності підприємства та основні конкуренти 8
4. Організація постачання на підприємстві 10
5. Вплив діяльності підприємства на навколишнє середовище 11
6. Аналіз методики проведення переговорів та наліз атмосфери колективу 12
7. Аналіз структури управління підприємством та технологічними циклами 15
8. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 21
-
ЗВІТ з переддипломної практики
1. Загальна характеристика підприємства та особливості його діяльності 3
2. Аналіз активів підприємства 5
3. Характеристика ринку діяльності підприємства та основні конкуренти 8
4. Організація постачання на підприємстві 10
5. Вплив діяльності підприємства на навколишнє середовище 11
6. Аналіз методики проведення переговорів та наліз атмосфери колективу 12
7. Аналіз структури управління підприємством та технологічними циклами 15
8. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 21
-
Аналіз стану основних напрямків діяльності ТОВ «Період»
Зміст
Вступ 3
1 Характеристика підприємства ТОВ «Період» 4
1.1 Загальна характеристика, місія, цілі та предмет діяльності підприємства 4
1.2 Організаційна структура підприємства та функціональний розподіл 7
2 Аналіз стану основних напрямків діяльності ТОВ «Період» 13
2.1 Аналіз планово – економічної та фінансової діяльності на підприємстві 13
2.2 Аналіз трудових ресурсів підприємства 17
2.3 Особливості маркетингової та зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3 Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства: вдосконалення системи обліку операційних витрат 24
Висновки 29
Використана література 30
Додатки
-
Аналіз стану основних напрямків діяльності ТОВ «Період»
Зміст
Вступ 3
1 Характеристика підприємства ТОВ «Період» 4
1.1 Загальна характеристика, місія, цілі та предмет діяльності підприємства 4
1.2 Організаційна структура підприємства та функціональний розподіл 7
2 Аналіз стану основних напрямків діяльності ТОВ «Період» 13
2.1 Аналіз планово – економічної та фінансової діяльності на підприємстві 13
2.2 Аналіз трудових ресурсів підприємства 17
2.3 Особливості маркетингової та зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3 Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства: вдосконалення системи обліку операційних витрат 24
Висновки 29
Використана література 30
Додатки
-
Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності малого підприємства 5
1.1 Роль малого підприємництва в становленні економіки України 5
1.2 Особливості фінансової діяльності малого підприємства 11
1.3 Методика оцінки ефективності діяльності малого підприємства 15
1.4 Інформаційно-правове забезпечення фінансової діяльності малого підприємства 20
2. Аналіз та оцінка ефективності фінансової діяльності малого підприємства 23
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 23
2.2 Оцінка ефективності діяльності малого підприємства ВАТ “Азот” 24
2.3 Порівняльна характеристика традиційної та спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності 29
3. Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства ВАТ «Азот» 37
Висновки 43
Література 46
Додатки 49
-
Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності малого підприємства 5
1.1 Роль малого підприємництва в становленні економіки України 5
1.2 Особливості фінансової діяльності малого підприємства 11
1.3 Методика оцінки ефективності діяльності малого підприємства 15
1.4 Інформаційно-правове забезпечення фінансової діяльності малого підприємства 20
2. Аналіз та оцінка ефективності фінансової діяльності малого підприємства 23
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 23
2.2 Оцінка ефективності діяльності малого підприємства ВАТ “Азот” 24
2.3 Порівняльна характеристика традиційної та спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності 29
3. Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства ВАТ «Азот» 37
Висновки 43
Література 46
Додатки 49
-
Облік руху товарних запасів торговельного підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика діяльності підприємства 6
1.1 Теоретична сутність товарних запасів торговельного підприємства 6
1.2 Характеристика торгівельної галузі країни 9
1.3 Характеристика діяльності підприємства 18
1.4 Попередня оцінка діяльності підприємства 22
Розділ 2. Облік руху товарних запасів торговельного підприємства 30
2.1 Правовий розділ 30
2.2 Характеристика бухгалтерського обліку 40
Розділ 3. Економічний аналіз діяльності підприємства 74
3.1. Методика аналізу роздрібного товарообігу торговельного підприємства 74
3.2 Аналіз динаміки загального товарообігу 75
3.3 Аналіз товарно-групової структури 77
3.4 Аналіз ритмічності та сезонності товарообігу 82
3.5 Факторний аналіз товарообігу 84
3.6. Експрес-аналіз фінансових показників підприємства 103
3.7 Пропозиції та шляхи вдосконалення діяльності торговельного підприємства 118
Висновки 128
Список використаних джерел 133
Додатки 139