|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Дослідження ризиків за теорією ігор
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти оцінки ризиків 6
1.1. Сутність ризику та його класифікація 6
1.2. Методи оцінки ризику 9
2. Дослідження ризиків за теорією ігор 17
2.1. Сутність теорії ігор та її застосування при дослідженні ризиків 17
2.2. Методика прийняття рішень в умовах ризику 25
Висновки 30
Література 32
-
Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор
Вступ 3
1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6
1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6
1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11
2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20
2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20
2.2. Висновки дослідження. 26
Висновок 29
Перелік використаної літератури 31
-
Спортивні ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 5
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 5
1.1. Сутність і значення фізичного виховання 5
1.2 Роль фізичного виховання в дошкільному дитинстві 8
1.3. Загальні особливості народних рухливих ігор як виду спортивних ігор 12
РОЗДІЛ 2. 20
ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ІГОР ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20
2.1 Організація та методика дослідження 20
2.2 Результати проведення дослідження 21
ВИСНОВОК 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТОК 32-35
-
Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31
-
Організація і керівництво дидактичними іграми в старшому дошкільному віці
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні та психолого–педагогічні особливості гри 5 1.1 Особливості походження гри 5 1.2 Наукові теорії та сучасні дослідження гри 8 1.3 Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини 11 1.4 Класифікація дитячих ігор 13 Розділ ІІ. Феноменологія дидактичних ігор 17 2.1 Особливості дидактичної гри 17 2.2 Структура дидактичної гри 20 Розділ ІІІ. Класифікація дидактичних ігор та педагогічне керівництво ними 23 3.1 Види дидактичних ігор 23 3.2 Керівництво педагога дидактичними іграми 26 Висновки 29 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 31
-
МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7
1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7
1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23
2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23
Висновки 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Додаток 1 33
Додаток № 2 34
-
МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7
1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7
1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23
2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23
Висновки 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Додаток 1 33
Додаток № 2 34
-
ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
ВСТУП 3
Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6
1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6
1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9
1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15
Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21
2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21
2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27
2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39
Висновки 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Історія розвитку олімпійських ігор 5
1.1. Зародження олімпійських ігор 5
1.2. Відродження олімпійських ігор 8
1.3. Олімпійська хартія (основні принципи, правила і положення олімпійсь-ких ігор) 9
1.4. Міжнародний олімпійський комітет (МОК) 11
1.5. Національний олімпійський комітет (НОК) 12
1.6. Програма олімпійських ігор та їх атрибутика 13
Розділ 2. Участь спортсменів України в іграх в Турині 21
Розділ 3. Основні переможці олімпіади в Турині 24
Висновки 25
Література 26
-
УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Історія розвитку олімпійських ігор 5
1.1. Зародження олімпійських ігор 5
1.2. Відродження олімпійських ігор 8
1.3. Олімпійська хартія (основні принципи, правила і положення олімпійсь-ких ігор) 9
1.4. Міжнародний олімпійський комітет (МОК) 11
1.5. Національний олімпійський комітет (НОК) 12
1.6. Програма олімпійських ігор та їх атрибутика 13
Розділ 2. Участь спортсменів України в іграх в Турині 21
Розділ 3. Основні переможці олімпіади в Турині 24
Висновки 25
Література 26
Cгенерировано за 0.011544 секунд
|