|
-
Оцінка туристичного ринку країни з метою інтенсифікації двосторонніх зв язків в сфері туризму (Австрія)
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Австрії 3 2. Ступінь інтегрованості ринку Австрії у світову економіку 8 3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Австрії 10 4. Оцінка сфери гостинності 22 5. Оцінка туристичного процесу Австрії 23 6. Місце країни на туристичному ринку 24 7. Стан двосторонніх відносин України та Австрії 25 8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 25 9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Австрії 28 10. Висновки 29 Список використаної літератури 30
-
Оцінка туристичного ринку країни з метою інтенсифікації двосторонніх зв язків в сфері туризму (Австрія)
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Австрії 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Австрії у світову економіку 8
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Австрії 10
4. Оцінка сфери гостинності 22
5. Оцінка туристичного процесу Австрії 23
6. Місце країни на туристичному ринку 24
7. Стан двосторонніх відносин України та Австрії 25
8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 25
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Австрії 28
10. Висновки 29
Список використаної літератури 30
-
Туристичний ринок Єгипту
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Єгипту 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Єгипту в світову економіку 7
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів: 11
4. Оцінка сфери гостинності 19
5. Оцінка туристичного процесу (потоків) 21
6. Місце Єгипту на туристичному ринку світу, регіону 25
7. Стан двосторонніх відносин Єгипту і України 26
8. Оцінка сучасного стану відносин в сфері туризму 27
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Єгипту 33
10. Висновки: перспективи розвитку двосторонніх відносин між Єгиптом і Україною та напрямки їх удосконалення 38
Список використаної літератури 40
-
Предмет: туристичні ринки світу. Вид роботи: к/р
План
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Італії 2
2. Ступінь інтегрованості ринку Італії в світову економіку 3
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів Італії 4
4. Оцінка сфери гостинності Італії 6
5. Оцінка туристичного процесу 7
6. Місце країни на туристичному ринку світу, регіону 9
7. Стан двосторонніх відносин країни Італії і України 10
8. Оцінка сучасного стану відносин в сфері туризму 11
9. Освоєність туристичними фірмами України (Києва) туристичного ринку 16
10. Перспективи розвитку двосторонніх відносин між країною та Україною та напрямки їх удосконалення 17
Список використаної літератури 18
-
Оцінка туристського ринку країни Угорщини з метою інтенсифікації двосторонніх зв’язків в сфері туризму
1. Загальна характеристика внутрішнього ринку(економічні, соціальні, політико-правові аспекти) 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Венгрії у світову економіку 5
3. Оцінка туристськоо-рекреаційних ресурсів: 6
5. Оцінка туристичного процесу (потоків): динаміка, структура 15
6. Місце країни на туристичному ринку світу та регіону 17
7. Стан двосторонніх відносин Венгрії та України(політико-правові, економічні, туристичні формальності) 18
8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 22
9. Освоєність туристичними фірмами України Туристичного ринку Угорщини 25
10. Висновки 29
Використана література: 32
-
Туристичний ринок Угорщини
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Угорщини 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Угорщини в світову економіку 8
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів 9
- природно-рекреаційні ресурси та блага 9
- культурно-історичні ресурси 12
- туристично-рекреаційне районування Угорщини 26
4. Оцінка сфери гостинності 27
5. Оцінка туристичного процесу (потоків) 31
6. Місце Угорщини на туристичному ринку світу 32
7. Стан двосторонніх відносин Угорщини та України 33
8. Оцінка сучасного стану відносин в сфері туризму 36
9. Освоєність туристичними фірмами України (Києва) туристичного ринку Угорщини 42
10. Висновки: перспективи розвитку двосторонніх відносин між Угорщиною та Україною та напрямки їх удосконалення 48
Список використаної літератури 51
-
Туристичний ринок Швеції
1. Загальна характеристика стану внутрішнього ринку Швеції 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Швеції в світову економіку 9
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів: 11
- природно-рекреаційні ресурси та блага 11
- культурно-історичні ресурси 16
- туристсько-рекреаційне районування країни 17
4. Оцінка сфери гостинності 20
5. Оцінка туристичного процесу (потоків) 23
6. Місце Швеції на туристичному ринку світу, регіону 24
7. Стан двосторонніх відносин Швеції і України 25
8. Оцінка сучасних відносин в сфері туризму 27
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Швеції 31
10. Висновки: перспективи розвитку двосторонніх відносин між Швецією і Україною та напрямки їх удосконалення 33
Список використаної літератури 37
Додатки 38
-
Туристичні ринки світу - Росія
1. Характеристика внутрішнього ринку(економічна, соціальна, політико-правова) 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Росії в світову економіку 4
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів 4
4. Оцінка сфери гостинності(розміщення, насиченість місцями розміщення) 12
5. Оцінка туристичного процесу (потоків): динаміка, структура 13
6. Місце країни на туристичному ринку світу, регіону 17
7. Стан двосторонніх відношень Росії й України (політично-правові, економічні, туристичні формальності) 18
8. Оцінка сучасного стану двосторонніх відношень у сфері туризму(туристичні потоки, комфортність подорожей) 20
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку Росії 21
Висновки 23
Використана література: 25
-
Оцінка туристичного ринку Польщі з метою ідентифікації зв’язків у сфері туризму
Зміст
1. Загальна характеристика внутрішнього ринку (економічні, соціальні, політико-правові аспекти) 3
2. Ступінь інтегрованості ринку Польщі у світову економіку 5
3. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів 6
3.1. Природно-рекреаційні ресурси та блага 6
3.2. Культурно-історичні ресурси 8
3.3. Туристко-рекреаційне районування 10
4. Оцінка сфери гостинності 14
5. Оцінка туристичного процесу (потоків): динаміка, структура 16
6. Місце Польщі на туристичному ринку світу та регіону 18
7. Стан двосторонніх відносин країни та України (політико-правові, економічні, туристичні формальності) 19
8. Оцінка сучасного стану відносин у сфері туризму 19
9. Освоєність туристичними фірмами України туристичного ринку країни 23
Висновки 26
Використана література 28
Додатки 30
Додаток 1. Туристичне районування Польщі
Додаток 2. Просторова структура туристичних потоків до Польщі, %
Додаток 3. Туристсько-рекреаційне районування Польщі зі спеціалізацією районів
-
Економічний розвиток країн, що розвиваються
Зміст Вступ 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КРАЇН, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 5 2. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК КРАЇН ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 7 2.1.Фактори економічного розвитку 7 2.2.Аналіз динаміки експортно-імпортного товарообороту 15 3. Інтегрованість у світову економіку 20 Висновки 29
Cгенерировано за 0.160699 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|