|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Наказ про введення в дію штатного розпису
Зміст
1. Наказ про введення в дію штатного розпису.
2. Гарантійний лист.
3. Доручення на отримання матеріальних цінностей.
4. Наказ про прийняття на роботу за контрактом строком на 5 років.
5. Положення про проведення конференції студентів.
-
Використання техніки „гарячий батік” в оформленні предметів і оздобленні інтер`єру
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Історія розвитку художнього розпису тканини 4
1.1. З історії батика 4
Розділ 2. Матеріали, обладнання для художнього розпису тканин та технологічні особливості 7
2.1. Інструменти для розпису способом гарячий батик 7
2.2. Барвники 8
2.3. Гарячий батик 16
2.4. Способи розпису гарячим батиком та застосування в роботі з дітьми 17
Розділ ІІІ. Використання техніки „гарячий батик” в оформленні предметів та оздобленні інтер`єру 21
Висновки 25
Додатки 26
Список використаних джерел 29
-
Визначення послуг безпеки, що мають бути реалізовані в засобах антивірусного захисту
Вступ 3
1. Сутність комп’ютерних вірусів. Важливість антивірусного захисту в народному господарстві 5
2. Антивіруси. Типи антивірусів 14
3. Вимоги до послуг безпеки відповідно НД ТЗІ в розрізі засобів антивірусного захисту 23
4. Послуги безпеки, які надаються різними типами антивірусів 32
5. Розробка переліку послуг безпеки, що мають бути реалізовані в засобах антивірусного захисту 43
Висновки 49
Література 51
Додаток 1. Порівняльний аналіз основних характеристик програмних комплексів антивірусного захисту 55
Література
1. Конституція України. Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року, №254/96-ВР.
2. Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 р. № 851-IV.
3. Закон України “Про захист інформації в автоматизованих системах”.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 31, ст.286.
4. Державний стандарт України „Захист інформації. Технічний захист інформації. Основні положення.” ДСТУ 3396.0-96.
5. Державний стандарт України „Захист інформації. Технічний захист інформації. Порядок проведення робіт.” ДСТУ 3396.1-96.
6. Державний стандарт України „Захист інформації. Технічний захист інформації. Терміни та визначення.” ДСТУ 3396.2-97.
7. Наказ ДСТСЗІ від 28.04.1999 р. № 22 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 3.7-001-99 Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі".
8. Наказ ДСТСЗІ від 28.04.1999 р. № 22 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 2.5-005-99 Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу".
9. Наказ ДСТСЗІ від 28.04.1999 р. № 22 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 2.5-004-99 Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу".
10. Наказ ДСТСЗІ від 20.12.2000 р. № 60 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 3.6-001-2000 Технічний захист інформації. Комп’ютерні системи. Порядок створення, впровадження, супроводження та модернізації засобів технічного захисту інформації від несанкціонованого доступу".
11. Наказ ДСТСЗІ від 29.12.2000 р. № 89/67 про введення в дію нормативного документу "Ліцензійні умови провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виробництвом, впровадженням, обслуговуванням, дослідженням ефективності систем і засобів технічного захисту інформації, наданням послуг у галузі технічного захисту інформації"
12. Наказ ДСТСЗІ від 09.02.2001 р. № 2 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 2.1-001-2001 Створення комплексів технічного захисту інформації. Атестація комплексів. Основні положення".
13. Наказ ДСТСЗІ від 09.07.2001 р. № 329/32 про введення в дію нормативного документу "Порядок проведення робіт із сертифікації засобів - забезпечення технічного захисту інформації загального призначення".
14. Наказ ДСТСЗІ від 24.12.2001 р. № 76. "Про затвердження Порядку захисту державних інформаційних ресурсів у інформаційно-телекомунікаційних системах".
15. Наказ ДСТСЗІ від 23.02.2002 р. № 9 "Про затвердження Положення про дозвільний порядок проведення робіт з технічного захисту інформації для власних потреб".
16. Наказ ДСТСЗІ від 13.12.2002 р. № 84 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 2.5-008-2002 Вимоги із захисту конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2".
17. Наказ ДСТСЗІ від 02.04.2003 р. № 33 про введення в дію нормативного документу "НД ТЗІ 2.5-010-03 Вимоги до захисту інформації WEB-сторінки від несанкціонованого доступу".
18. Анненков А. Программы для слежки за пользователем опасны не менее компьютерных вирусов. Crime-research. -2004. - http://www.crime-research.ru/library/Anenkov.html
19. Антивирусная защита. Типы антивирусных программ. - http://1c-audit.ru/modules/news/article.php?storyid=81
20. Бизнес спамеров растет. - http://www.crime-research.ru/news/2004/04/0803.html
21. Борисов В.И., Забулонов М.Ю. Организация системы антивирусной защиты банковских информационных систем // Компьютерные системы. – 2002. - №4. – С.35-42.
22. Вертузаєв М.С., Голубев В.О., Котляревський О.І., Юрченко О.М. Безпека комп’ютерних систем: злочинність у сфері комп’ютерної інформації та її попередження. – Запоріжжя, 1998. - 316с.
23. Голубєв В. Теоретико-правові питання захисту інформації в автоматизованих системах. // Crime-research. -2004. - http://www.crime-research.ru/library/Golubev0204.html
24. Дериев И. Антивирусы 2004. Компьютерное Обозрение. -2003. -№45.
25. Жеку И., Прокофьев Н., Шумилин П. Какие бывают вирусы // КомпьютерПресс. -2002. - №3.
26. Касперский Е. Компьютерные вирусы MS DOS. – М.: Эдаль. -1992. – 346с.
27. Касперский. Е. Компьютерные вирусы. - http://www.viruslist.com/viruslistbooks.html
28. Катаев С. Причины вирмейкинга: социологический анализ. Crime-research. -2003. - http://crime-research.ru/library/Kataev1003.html
29. Козлов Д. Энциклопедия компьютерных вирусов. – М.: Салон-Р, 2001. – 461с.
30. Койнаш А.С. Взлом и защита компьютерной сети: этапы и инструменты. // Crime-research. -2003. - http://www.crime-research.ru/library/Keynash.html
31. Кондратенко Ю. Эпидемия. // Компьютерное Обозрение. -2004. -10 февраля.
32. Наталья Сергеева Н., Почему случился Mydoom? Crime-research. -2004. - http://www.crime-research.ru/library/Interv0204.html
33. Обзор платных антивирусных программ. - http://www.aironet.com.ua/pr_avir_mn.asp
34. Панчук Р. Компьютерная медицина 2004: обзор антивирусных программ. // Домашний ПК. -2004. - 1 марта.
35. Сравнительный анализ основных характеристик программных комплексов антивирусной защиты. - http://www.stocona.ru/produce/antivirus/comparison.jsp
36. Сыч О. Современные типы компьютерных вирусов и других вредоносных программ . - http://www.getinfo.ru/article371.html
37. Типы антивирусных программ. - http://ezpc.dax.ru/pcvir3.shtml
38. Томашевский А.В., Оценка надежности защиты компьютерной информации. Crime-research. -2004. - http://www.crime-research.ru/library/Tomashev.doc
39. Хрипко С.Л. Питання захисту від комп’ютерних вірусів. Crime-research. -2004. - http://www.crime-research.ru/library/Kripco0204.html
-
Завдання з офіс-менеджменту
1. Що входить до обов’язків секретаря, офіс-менеджера ? 3
2. Дрес-код секретаря 4
3. Зразки документів 8
НАКАЗ про прийняття на роботу
НАКАЗ про звільнення з посади
ДОВІДКА ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
АКТ
ЗАПРОШЕННЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
4. Типи і види підприємств 15
5. Види трудових договорів 20
6. Облік кадрів 22
7. Пошук персоналу 24
-
Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
Основні етапи роботи 2
Навчально-методичні матеріали 2
1. Виконання роботи. 7
2.Інформаційний масив 40
3.Нормативи 45
Рекомендована література та нормативні акти 50
ДОДАТКИ 51
Додаток А 51
Додаток Б 52-58
1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп.
2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу.
3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу.
4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:
педагогічного персоналу;
адміністративно-господарського персоналу
5) розрахунок видатків по інших статтях витрат
6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи.
7) презентація результатів роботи.
-
Організація обліку основних засобів
Вступ 3
1.ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. 4
1.1.Економічна характеристика підприємства ПП „Радун”. 4
1.2.Форма організації обліку і порядок розподілу обов’язків їх ведення бухгалтерського обліку на підприємстві ПП „Радун”. 5
1.3.Обгрунтування вибору і характеристика форми бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві ПП „Радун”, її переваги та недоліки. 6
ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. 8
2.1.Штатний розпис. 8
2.2.Положення про організацію бухгалтерської служби. 9
2.3.Наказ про облікову політику підприємства ПП „Радун”. 11
2.4.Посадова інструкція спеціаліста з обліку основних засобів. 13
2.5.Наказ про звільнення з посади головного бухгалтера. 15
2.6.Наказ про прийняття на роботу головного бухгалтера. 15
2.7.Контракт з новопризначеним головним бухгалтером. 16
2.8.Акт приймання-передачі бухгалтерських справ. 20
2.9.Графік документообігу ПП „Радун”. 21
Висновки. 22
Список використаної літератури. 23
-
Форма організації обліку та порядок розподілу обов’язків з ведення бухгалтерського обліку на підприємстві
ЗМІСТ:
Вступ ................................................................................................................3
І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.1. Економічна характеристика підприємства .........................................4
1.2. Форма організації обліку та порядок розподілу обов’язків з ведення бухгалтерського обліку на підприємстві ...................................................................9
1.3. Обґрунтування вибору та характеристика форми бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві, її переваги та недоліки..............12
1.4. Формування облікової політики підприємства...............................14
ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
2.1. Штатний розклад ...................................................................................16
2.2. Наказ про облікову політику підприємства ....................................17
2.3. Посадова інструкція спеціаліста з обліку..........................................31
2.4. Наказ про звільнення з посади головного бухгалтера ...................33
2.5. Наказ про прийняття на роботу головного бухгалтера.................34
2.6. Контракт з новопризначеним головним бухгалтером ......................35
2.7. Акт приймання-передачі бухгалтерських справ ..............................38
2.8. Графік документообігу витрат ............................................................39
Висновки..........................................................................................................40
Список використаної літератури ................................................................41
-
Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
Основні етапи роботи 2
1. Навчально-методичні матеріали 2
2. Виконання завдання. 5
3.Інформаційний масив 39
4.Нормативи 45
Рекомендована література та нормативні акти 50
Додаток А 51
Додаток Б 52
Додаток В. 57-61
Основні етапи роботи
1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп.
2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу.
3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу.
4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:
педагогічного персоналу;
адміністративно-господарського персоналу
5) розрахунок видатків по інших статтях витрат
6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи.
7) презентація результатів роботи.
-
Прогнозування та макроекономічного планування
1. Міжгалузевий баланс: суть, значення, принципи розробки, структура МГБ в системі національних рахунків. 2
2. Економічні індикатори, їх призначення та досвід використання. 13
Задача 18
Розрахувати:
• обсяг капітальних вкладень, необхідних для введення в дію житлової площі в розрахунковому періоді;
• фактичне забезпечення житловою площею однієї людини на кінець базового періоду.
ВИХІДНІ ДАНІ:
1. Чисельність населення країни в базовому періоді склала 48,7 млн. чол., в розрахунковому періоді передбачається її зростання на 0,8 %.
2. Середній розмір сім'ї в базовому періоді склав 3,4 чол., в розрахунковому періоді передбачається його зростання на 1.9 %.
3. На кінець базового періоду житловий фонд країни досягнув 885,6 млн.м2, з яких на початок розрахункового періоду підлягає вибуттю 2,7 % його загального розміру.
4. У результаті капітального ремонту житловий фонд у розрахунковому періоді збільшиться на 9,8 млн.м.2
5. Норматив забезпеченості житловою площею однієї людини складає 21 м2 плюс 10,5 м2 на кожну сім'ю.
6. Питомі капітальні вкладення на введення в дію 1 м2 житлової площі -610грн.
Література. 21
-
Сутність процесу управління законотворенням. Розгляд законотворчої пропозиції
П Л А Н
1. Сутність процесу управління законотворенням. Розгляд законотворчої пропозиції 3
2. Розгляд законопроектів Верховною Радою 5
3.Опублікування і введення в дію законів, як заключний етап управління процесом законотворення 10
Схема-модель управління законотворчим процесом 12
Задача 14
Використана література 15
Cгенерировано за 0.014303 секунд
|