|
-
Товарознавство непродовольчих товарів
План
1.Загальні відомості про товари побутової хімії. Характеристика ассортименту, класифікація товарів побутової хімії за ознаками групування.
2.Характеристика і класифікація трикотажної білизни, та жіночої білизни.
Вимоги до якості.
3.Надати повну товарознавчу характеристику данному зразку
-
Контрольна з маркетингу
Об'єктом дослідження в контрольній роботі були обрані підприємства-виробники засобів, що чистять, на Україні. Конкретним об'єктом дослідження стало ВАТ (м. Київ).
Зміст
Розділ 1. Опис ринку, на якому діє підприємство (ринок виробників побутової хімії) 4
Розділ 2. Опис товару (продукції побутової хімії) 7
Розділ 3. Покупці 9
Список використаних джерел 13
-
Регіональні особливості розміщення господарського комплексу Львівської області
Вступ 3
1. Роль та значення господарського комплексу в економічному розвитку Львівської області 5
2. Передумови розвитку та розміщення господарського комплексу Львівської області: історичні, природні, демографічні, екологічні 14
3. Сучасна галузева структура і рівень розвитку господарського комплексу Львівської області 18
4. Характеристика територіальної структури господарства Львівської області 27
5. Участь Львівської області у внутрідержавному територіальному поділі праці та економічних зв'язках України 33
6. Перспективи розвитку господарського комплексу Львівської області 36
Висновки 41
Список використаної літератури 44
-
ОСНОВНА ХІМІЯ ЯК ГАЛУЗЬ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНА ХІМІЯ ЯК ГАЛУЗЬ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.................................................................................................................5
1.1. Характеристика та територіальне розміщення підприємств, що виробляють продукцію основної хімії промисловості України...............5
1.2. Основні принципи та фактори розміщення підприємств основної хімії.................................................................................................................7
РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ВИРОБНИЦТВА ОСНОВНОЇ ХІМІЇ В УКРАЇНІ............................................13
2.1. Історичні, природні та соціально-економічні передумови розвитку виробництва основної хімії в Україні ......................................................13
2.2. Сучасний стан виробництва основної хімії в Україні .....................15
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА ОСНОВНОЇ ХІМІЇ В УКРАЇНІ............................................19
3.1. Аналіз сучасних проблем розвитку та розміщення підприємств основної хімії...............................................................................................19
3.2. Перспективи розвитку виробництва основної хімії .........................23
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................27
ДОДАТОК
-
Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки 4
2. Засоби для прання і миття 9
3. Засоби для чищення і полірування 18
Висновки 21
Література 22
-
Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки 4
2. Засоби для прання і миття 9
3. Засоби для чищення і полірування 18
Висновки 21
Література 22
-
Проблеми вдосконалення господарського механізму в галузі культури і мистецтв
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ГОСПОДАРСЬКИЙ МЕХАНІЗМ, ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 5
1.1. Загальне поняття господарського механізму 5
1.2. Теоретичні аспекти аналізу рівнів господарювання 7
1.3. Организаційно-адміністративний механізм в галузі культури і мистецтв України 11
РОЗДІЛ 2. ІСТОРИЧНІ ЗАСАДИ РЕФОРМУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ 13
2.1. Господарський механізм організацій культури 13
2.2. Проблеми господарського механізму в сфері культури і мистецтв в історичній ретроспективі 15
2.3. Напрямки реформування господарського механізму в сфері культури і мистецтв 17
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВДОСКОНАЛЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ 29
3.1. Проблеми вдосконалення господарського механізму в галузі культури і мистецтв 29
3.2. Реформування господарського механізму в галузі культури і мистецтв 35
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 46
-
ХАРАКТЕРИСТИКА ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 4
2. ТЕРИТОРІАЛЬНА СТРУКТУРА ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ 7
3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ 13
ВИСНОВОК 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
-
Статусні характеристики господарського права
План
Вступ 3
1. Предмет господарського права 6
2. Норми господарського права та господарські правовідносини 10
3. Методи господарського права 19
4. Статус господарського права як галузі права 21
Висновок 26
Список використаної літератури 29
Мета дослідження. Метою даної роботи є комплексне дослідження теоретичних положень загальної частини господарського права.
Об’єкт дослідження. Об’єктом даної роботи є статусні характеристики господарського права, а саме: предмет, норми, методи господарського права, визначення змісту господарських правовідносин.
Предмет дослідження. Предметом дослідження є теоретичні погляди різних вчених в галузі господарського права, які стосуються предмету, норм, методів господарського права, визначення змісту господарських правовідносин.
Літературна база. В даній роботі будуть використовуватися більшою мірою навчальна та наукова література таких акторів, як В. С. Щербина, Л.А. Жук, Знаменский Г. Л., Шавкун В.І. та ін., а також нормативна література (Конституція України, Господарський кодекс України, закони України).
-
Розміщення газової промисловості світу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. СТРУКТУРА І ЗНАЧЕННЯ ГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ, ОСОБЛИВОСТІ І ФАКТОРИ РОЗМІЩЕННЯ 5
1.1. Значення, структура і місце міжгалузевого комплексу (галузі) в економіці 5
1.2. Особливості (передумови, принципи) і фактори розміщення міжгалузевого комплексу (галузі) 8
Розділ 2. ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ГАЛУЗІ, її ПРОДУКЦІЯ У ЗОВНІШНІЙ І ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ 8
2.1. Сучасна територіальна організація міжгалузевого комплексу (галузі) 8
2.2. Продукція міжгалузевого комплексу (галузі) у зовнішній і внутрішній торгівлі. 8
Розділ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ ГАЛУЗІ 8
3.1. Основні етапи розвитку і сучасні проблеми міжгалузевого комплексу (галузі) Ошибка! Закладка не определена.
3.2. Перспективи розвитку і розміщення міжгалузевого комплексу (галузі) 8
ВИСНОВОК 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8
ДОДАТКИ
Cгенерировано за 0.169608 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|