|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
Вступ 3
1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6
1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6
1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9
1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14
2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19
2.1. Основні відомості про компаніію 19
2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21
2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26
3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32
3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32
3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35
Висновки 40
Література 45
Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51
Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів
-
Психологія управління
Теоретичні питання. 2
1. Психологія розв‘язання управлінських задач. 2
2. Механізми розвитку групи. 7
Тестові завдання 10
Сьогодні є такі зміни в обов‘язках керівників:
2. Вірно чи невірно?
3. Заповнити прогалини:
4. Вірно чи невірно?
Практичне завдання 13
Кожний менеджер зацікавлений у підвищенні продуктивності праці та інвестиціях. Можливості працівників, їх задоволення працею, керівником, стосунками - це теж інвестиції.
Виявити рівень задоволення працею людей - це складно. Більшість менеджерів слідкують не за цим, а за успіхами в бізнесі.
Якби ви були керівником фірми, завданням якого є виживання на ринку, то яку стратегію поведінки вибрали? Яким шляхом ви б зацікавили людей і які нетрадиційні форми взаємодії запропонували б?
Література 17
-
Стратегічні групи
1. Стратегічні групи
2. Стратегічні групи та бар`єри мобільності
3. Бар`єри мобільності та формування груп
4. Стратегічні групи та вплив на умови
5. Стратегічні групи та загроза замінників
6. Стратегічні групи та суперництво серед фірм
7. Стратегічні групи та прибутковість фірми
8. Основи формулювання стратегії
Використана література
-
Поняття злочинної групи та її психологічна характеристика
Зміст
Завдання І 3
Завдання 2 7
Психологічні особливості та структура злочинних груп. 7
Вступ 7
1. Поняття злочинної групи та її психологічна характеристика 7
2. Злочинні групи неповнолітніх і молоді 12
3. Злочинні групи рецидивістів та раніше засуджених 13
4. Злочинні групи розкрадачів державної та приватної власності 14
5. Злочинні групи, що вчинюють пограбування та розбійні напади з метою заволодіння державною та приватною власністю 15
6. Злочинні групи, що вчиняють насильницькі злочини 15
Висновки 16
Література 17
-
бути людиною просто і складно
бути людиною просто і складно
-
Типи організаційних структур.Фактори економіки, що зумовлюють глобалізацію господарських процесів
1. Типи організаційних структур – функціональні, лінійно-функціональні, дивізіональні, матричні 3
2. Фактори економіки, що обумовлюють глобалізацію, розвиток телекомунікацій, посилення конкуренції, кооперація міжнародних господарських зв’язків 11
Література 16
-
Екологическая группа растений, растения дня и ночи, спячка, фитофаги
ПЛАН
1. Що таке фітофаги? Який трофічний рівень вони займають в екосистемі?
2. Які рослини називаються рослинами короткого, а які довгого дня?
3. Які субцессії носять назву вторинних. Наведіть два приклади.
4. На які екологічні групи поділяються рослини за відношенням до вологи. Наведіть приклади таких рослин.
5. Які причини викликають сплячку тварин?
-
Аналіз ефективності використання власного капіталу
Вступ 4
1. Теоретичні основи формування власного капіталу підприємства 6
1.1 Економічна сутність власного капіталу підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6
1.2 Механізм формування власного капіталу підприємства 10
2. Аналіз динаміки та структури власного капіталу страхової групи «///» 15
2.1 Загальна характеристика страхової групи «///» 15
2.2 Аналіз структури власного капіталу страхової групи «//» 28
3. Обґрунтування проекту оптимізації власного капіталу страхової групи «///» 33
Висновки 41
Список використаної літератури 44
Додатки 49
-
Соціальні послуги центрів соціальних служб для сімї, дітей та молоді
Соціальна робота із людьми похилого віку - 3 -
Соціальна робота із дорослими, що мають функціональні обмеження - 7 -
Соціальна робота із дітьми, що мають функціональні обмеження - 9 -
Соціальна робота із дітьми, що залишились без батьківського піклування - 10 -
Соціальна робота із сім'ями - 12 -
Соціальна робота із жінками - 12 -
Робота із людьми, які звільнилися з місць позбавлення волі - 14 -
Список використаної літератури - 16 -
-
Проблеми гуртової згуртованості в соціальній психології
Зміст
Вступ 3
1. Феномен групи з погляду соціальної психології 4
1.1. Соціальна спільність і соціальна група 4
1.2. Соціально-психологічні параметри групи 7
1.3. Характеристики індивіда як члена групи 10
1.4. Соціально-психологічні ознаки групи 12
2. Мала група у контексті соціальної психології 17
2.1. Сутнісні ознаки малої групи 17
2.2. Основні підходи та напрями у вивченні малої групи 19
2.3. Види і структурні характеристики малої групи 22
3. Проблема групової згуртованості і груповий конфлікт 34
4. Методика «Q-сортування: діагностика основних 47
тенденцій поведінки у реальній групі» 47
Висновки 51
Список використаних джерел 52
-
Групи: їхні види, розміри, структура
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Групи: їхні види, розміри, структура. 4
2. Розвиток групи. Загальні якості групи. 9
3. Соціальна колективність. Відносини між 12
індивідом і групою. 12
ВИСНОВОК 16
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17
Cгенерировано за 0.011860 секунд
|