|
-
Формування фінансових ресурсів підприємства та забезепечення ефективносчті їх використання
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування фінансових ресурсів підприємства 6
1.1. Економічна сутність фінансових ресурсів, їх склад та структура 6
1.2. Проблеми формування фінансових ресурсів підприємств України 20
1.3. Державне регулювання процесу формування фінансових ресурсів в Україні 27
2. Аналіз механізму формування та використання фінансових ресурсів на прикладі туристичного підприємства ТОВ «Туристична фірма «...» 40
2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської туристичного підприємства ТОВ «Туристична фірма «...» 40
2.2. Аналіз джерел формування та розміщення фінансових ресурсів на прикладі ТОВ «Туристична фірма «...» 48
2.3. Аналіз ефективності використання фінансових ресурсів підприємства 50
3. Напрями оптимізації системи формування та використання фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «...» 68
3.1. Резерви збільшення власних фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «...» 68
3.2. Удосконалення системи регулювання джерел формування фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «...» 75
3.3. Світовий досвід формування фінансових ресурсів підприємства та можливість його використання в Україні 80
Висновки 95
Список літератури 100
Додаток 1. Баланс ТОВ «Туристична фірма «...» на 01.01.07 р. 105
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ «Туристична фірма «...» за 2006 р. 107
-
Управління формування та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та використання фінансових ресурсів на туристичному підприємстві 6
1.1. Сутність та види фінансових ресурсів 6
1.2. Склад та структура фінансових ресурсів 15
1.3. Джерела формування та їх характеристика 18
2. Діагностика формування та використання фінансових ресурсів на прикладі туристичного підприємства ТОВ «Туристична фірма «САМ» 22
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Туристична фірма «САМ» 22
2.2. Дослідження фінансових ресурсів за джерелами їх формування 29
2.3. Аналіз фінансового стану та ефективності використання фінансових ресурсів 31
3. Шляхи покращення фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «САМ» 48
3.1. Виявлення проблеми використання фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «САМ» 48
3.2. Пропозиції щодо покращення формування та використання фінансових ресурсів ТОВ «Туристична фірма «САМ» 54
Висновки 59
Список літератури 63
Додаток 1. Баланс 67
Додаток 2. Звіт про фінансові результати 69-70
-
Програма країнознавчого дослідження (країна Єгипет)
1. Природно-географічна характеристика країни 3
1.1. Географічне положення країни та опис її території 3
1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 3
1.3. Туристична характеристика клімату країни 3
1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 4
1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, природоохоронних територій 5
1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 6
2. Політична характеристика країни 7
2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою 7
2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 7
2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні та спірні території 9
2.4. Тип політичного режиму в країні 10
2.5. Політичні конфлікти в країні 11
2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови в державні свята 11
2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 12
3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12
3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12
3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 13
3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 13
3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13
4. Коротка історична довідка про країну 14
5. Соціальна характеристика країни 15
5.1.Демографічна та якісна характеристика населення країни 15
5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей. Головні міста країни 16
5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, національний склад) 17
5.4. Релігійна характеристика народів країни 17
6. Туристична характеристика культури народів країни 17
6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17
6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17
6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18
6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 19
7. Спеціальна туристична характеристика країни 19
7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні 19
7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів їх туристичних ресурсів 20
7.2. Географія різних видів туризму в країні 20
7.3. Рекорди країни 24
7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27
-
Туристично-краєзнавче дослідження Кореї
І. Природно-географічна характеристика країни 3
1.1. Географічне положення країни та опис її території 3
1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 4
1.3. Туристична характеристика клімату країни 5
1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 6
1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, її природоохоронних територій 7
1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 8
2. Політична характеристика країни 8
2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою країни 8
2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 8
2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні території 9
2.4. Тип політичного режиму в країні 9
2.5. Політичні конфлікти в країні 10
2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови країни, державні свята 10
2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 11
3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12
3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12
3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 12
3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 12
3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13
4. Коротка історична довідка про країну 14
5. Соціальна характеристика країни 15
5.1. Демографічна та якісна характеристика населення країни 15
5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей в країні. Головні міста країни. 15
5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, етнічний, національний склад) 16
5.4. Релігійна характеристика народів країни 16
6. Туристична характеристика культури народів країни 17
6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17
6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17
6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18
6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 20
7. Спеціальна туристична характеристика країни 20
7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні. 20
7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів країни, їх туристичних ресурсів 21
7.2. Географія різних видів туризму в країні 24
7.3. Рекорди країни 29
7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 30
Список використаної літератури та джерел 32
-
Контрольна робота з дисципліни «економіка і організація інноваційної діяльності»
ПЛАН
1. Життєвий цикл інновації. 3
2. Методи управління вибором інноваційних стратегій. 3
3. Задача. 13
Є три варіанти технологій виготовлення виробів. За даними таблиці розрахувати найефективніший варіант.
Показники 1 варіант 2 варіант 3 варіант
Інвестиції, тис. грн. 370 400 340
Витрати на виготовлення одного виробу, грн. 4,80 4,60 4,90
Річний обсяг виробництва, тис. шт. 75 110 80
Список використаної літератури 15
-
Фінансове планування туристичного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади фінансового планування. 6
1.1. Значення та завдання фінансового планування. 6
1.2.Методи фінансового планування туристичного підприємства. 12
1.3. Види фінансового планування туристичного підприємства. 16
2. Фінансове планування на ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” 19
2.1. Загальна характеристика досліджуємого підприємства. 19
2.2. Види фінансових планів. 23
2.3. Фінансове планування на ВАТ "Туристична фiрма "Львiв-Супутник" 27
3. Шляхи вдосконалення, оптимізація фінансового плану на підприємстві 36
Висновки та пропозиції. 42
Список використаних джерел. 46
Додаток 1. Баланс ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результвти ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 51
Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до фінансового планування діяльності туристичного підприємства, аналіз їх ефективності та напрямків вдосконалення на прикладі ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник”.
Об'єктом дослідження є процеси планування фінансів підприємницьких структур в умовах ринку.
Предметом дослідження є методологія та інструментарій економіко-математичного моделювання управління фінансами підприємницьких структур.
-
Туристичний потенціал Луганської області
Вступ 3
1. Географія та природний потенціал Луганської області 4
2. Історико-культурні ресурси Луганської області 7
3. Показники туристичної діяльності Луганської області 9
4. Туристична інфраструктура Луганської області 10
Використана література: 12
Додаток. Туристична карта Луганської області 13
-
Контрольна з української мови
1. Розкрийте зміст понять "стиль і стилістика" 3
2. Подайте дефініцію понять, номінованих термінами: ланцюг готельний, готель, комплекс обслуговування, караван-сарай, план, форс-мажорні обставини, туристична фірма. 5
3. Виберіть правильний варіант словосполучення. 7
4. Напишіть текст довідки працівникові готелю "Мир" із вказівкою місця роботи, займаної посади, розміру заробітної плати. 8
5. Перекладіть текст українською мовою. 9
Список використаної літератури 10
-
Рекреаційні ресурси і туристична інфраструктура Києва
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТЬ «РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ» ТА «ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ» 5
1.1. Теоретичні основи понять «рекреаційні ресурси» та «туристична індустрія» 5
1.2. Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура м. Києва 13
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М. КИЄВА 18
2.1. Оцінка попиту на туристичний продукт і послуги підприємств м. Києва 18
2.2. Аналіз готельного господарства м. Києва як невід’ємної складової вітчизняної індустрії туризму 25
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. КИЄВІ 33
3.1. Дослідження проблем розвитку туристичної інфраструктури м. Києва 33
3.2. Основні шляхи розвитку індустрії туризму в м. Києві 38
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
ДОДАТКИ 52
-
Туристичний потенціал Луганської області
Використана література:
1. Безносюк В. Д. Україна - держава туристична // Трибуна. - 1999. - № 3-4.
2. Бородюк Н. Налаштованість на динамізм: [Туристична галузь в Україні] // Уряд. кур'єр. - 2000. - 17 жовт.
3. Виноградська А. Маркетингове дослідження туристичного бізнесу в Україні // Укр. промисловець. - 1999. - № 3.
4. Виноградська А. Розвиток українського туристичного бізнесу // Економіка. Фінанси. Право. - 2000. - № 5.
5. Краснодемський В. Туризм: можливості є, але…: [Туризм в Україні] // Голос України. - 1998.
-
Філософія
Варіант №8. Плідні та неплідні організації особистості. 2
Варіант № 43: Новеліс: магічний ідеалізм. 7
Список використаної літератури 10
Cгенерировано за 2.850551 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|