Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація спілкування як важлива функція культурно-дозвіллєвої діяльності» (ID:32951)

| Размер: 19 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ СФЕРІ 4
2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ФАХІВЦІВ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ СФЕРИ 8
3. УПРАВЛІННЯ СПІЛКУВАННЯМ 11
Висновки 14
Література 15
Висновки
Для фахівця культурно-дозвіллєвої сфери спілкування – це не тільки потреба, але й вид діяльності. Завдяки ньому він виконує свої професійні обов’язки, здійснює необхідні функції. Спілкування в культурно-дозвіллєвій сфері – це необхідний інструмент в роботі з людьми, важливість якого обумовлює призначення та роль закладів культури в житті суспільства.
Одним із головних завдань підготовки працівників культури є навчання їх ефективному та успішному спілкуванню з клієнтами, людьми, що приходять в культурно-дозвіллєві заклади. Крім того, спілкування необхідно і для вирішення поточних завдань, що пов’язані з колом професійних обов’язків. Вміння спілкуватися в творчому колективі, робочій групі – неодмінна умова будь-якого професіонала.
Спілкування для фахівця культурно-дозвіллєвої сфери – це ще й вид мистецтва. Саме слова, мовлення артиста, творчого працівника змушують людей насолоджуватися мистецтвом, залучатися до кращих зразків світової культури. Для фахівців цієї сфери найважливішим завданням є опанування майстерністю виражати свої почуття, емоції, думки.
Для будь-якого працівника дозвіллєвої сфери необхідно вміння безконфліктного спілкування. Відвідувачі закладів культури повинні відчувати в них атмосферу співробітництва, уваги до себе, підтримки.
Організація та управління спілкуванням – важливий обов’язок фахівця культурно-дозвіллєвої сфери. Він повинен брати на себе провідну роль в спілкуванні, виконувати в ньому роль „головної скрипки”. Тільки у цьому випадку спілкування в закладах культурно-дозвіллєвої сфери буде корисним та ефективним для обох сторін-учасників спілкування.



Вступ
Спілкування є результатом розвитку суспільної історії, показником і основою нашої культури і одночасно засобом розвитку суспільства. В процесі спілкування забезпечується єдність дій людей, їх консолідація, впорядковується цілеспрямована діяльність. Спілкування сприяє розширенню світогляду людей, розвитку інтелекту, оволодінню новими знаннями, уміннями, навичками, необхідними для успішної діяльності. Воно створює умови для розвитку цілеспрямованості почуттів, волі, оцінок, орієнтацій – всього того, що характеризує не просто потребу жити, існувати серед собі подібних, а брати активну участь у суспільному творенні.
В значній мірі успіх професійної діяльності представників багатьох професій залежить від рівня культури професійного спілкування. В першу чергу це стосується професії людей, які здійснюють діяльність в культурно-дозвіллєвій сфері. Саме ним доводиться щоденно стикатися з десятками і навіть сотнями клієнтів, і не просто стикатися – а цілеспрямовано спілкуватися, реалізуючи певну мету. Спеціалісту цієї сфери край необхідно мати певні знання в цій сфері, вміти організовувати та підтримувати ефективне спілкування.
ЛитератураЛітература
1. Арват Ф.С., Коваленко Є.І., Кириленко С.В., Щербань П.М. Культура спілкування: Навч.-метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. – К., 1997. – 328с.
2. Бакланов Н.К. Профессиональное мастерство работников культуры. – М., Московский рабочий, 1991. – 322с.
3. Бочелюк В.І. Дозвіллєзнавство: Навч. посібник – К., Центр навчальної літератури, 2006. – 207 c.
4. Джонсон Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування. – К., Видавничий дім "КМ Академія", 2003. – 288с.
5. Дороніна М.С. Культура спілкування ділових людей: Навч. посібник. – К., КМ Academia, 1998. – 191с.
6. Дунець Л.М. Психологія спілкування: Навч. посібник. – Хмельницький, Поділля, 2003. – 142с.
7. Ключко Ю.М., Ковтун В.Д., Троєльнікова Л.О., Цимбалюк Н.М. Культурно-дозвіллєва сфера України: динаміка змін та перетворень / Український центр культурних досліджень; Національна парламентська бібліотека України. – К., 2004. – 180с.
8. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., Смысл; Издательский центр "Академия", 2004. – 346с.
9. Соколова В.В. Культура речи и культура общения. – М., Просвещение, 1995. – 192с.
10. Цимбалюк Н.М. Організація та методика культурно-дозвіллєвої діяльності: Навч. посібник / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. – К., 2000. – Ч. 1: Теоретичні основи культурно-дозвіллєвої діяльності. – 143с.


Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Культурно-дозвіллєва діяльність
  • Культурно-дозвіллєва діяльність
  • види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності
  • види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності
  • Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні
  • Культурно-дозвіллєва діяльність: сутність, функції, види і форми
  • Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті
  • Тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Швеції
  • Організація дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах
  • “Організація дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах”
Cгенерировано за 0.294758 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...