|
-
Психологічні основи формування емоційної сфери особистості
Вступ 3
1. Теоретичні основи емоційної сфери 7
1.1.Суть і функції емоцій 7
1.2. Основні теорії емоцій 19
1.3. Особливості емоційного реагування особистості: аналіз основних форм переживання емоційних станів 27
2. Емпіричне дослідження емоційної сфери особистості 36
2.1. Підходи, які застосовуються для дослідження емоційної сфери 36
2.2. Методика дослідження 44
2.3. Схема проведення і результати 55
3. Аналіз результатів дослідження та розробка коригувальних дій 67
3.1. Інтерпретація отриманих результатів 67
3.2. Основні напрямки розвитку емоційного саморегулювання та контролю за емоційним станом 77
Висновки та пропозиції 106
Список використаних джерел 110
Додатки 113-130
Метою даної роботи став аналіз особових емоційної сфери молодих людей, схильних до емоційної залежності в коханні і осіб, що мають епізодичний досвід вживання алкогольних речовин. Всього дослідженням було охоплено 50 чоловік.
-
Психологічна реабілітація хворих ДЦП
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ 7
1.1. Дитячий церебральний параліч: етіологія, патогенез та структура порушення 7
1.2. Специфіка рухового розвитку та форми ДЦП 18
1.3. Особливості психічного розвитку особистості при ДЦП 22
1.4. Особливості особистості при ДЦП у підлітковому віці 27
1.5. Особливості сучасних форм лікування та психологічної реабілітації хворих на ДЦП 33
Висновок до першого розділу 44
РОЗДІЛ ІІ 47
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ З ДЦП У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 47
2.1 Планування, методика та структура дослідження 47
2.2. Результати діагностичного дослідження за методиками 48
Висновки до другого розділу 71
РОЗДІЛ ІІІ 73
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ХВОРИХ НА ДЦП 73
3.1. Групова робота як метод психологічної реабілітації дітей хворих на ДЦП 73
3.2. Вивчення ефективності психологічної реабілітації 80
Висновки до третього розділу 91
ВИСНОВОК 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 105-110
-
Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5
1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7
1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8
1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13
РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17
2.1. Організація та методи дослідження 17
2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32
3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32
3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35
ВИСНОВОК 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
ДОДАТКИ 51
-
Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці
Вступ 2
Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5
Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11
Висновки 19
Список використаних джерел 22
-
Формування паталогічних потреб та мотивів
Вступ 4
1. Спостереження особистісних порушень у хворих на хронічний алкоголізм 5
2. Аналіз механізму формування патологічних потреб і мотивів 9
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Психологічна реабілітація хворих на інсульт
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ХВОРИХ, ЩО ПЕРЕНЕСЛИ ІНСУЛЬТ 6
1.1. Особливості протікання, причини та види інсульту 6
1.2. Психологічні стани, характерні інсульт ним хворим 16
1.3. Методи психологічної допомоги хворим на інсульт 21
Висновок до 1 розділу 33
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТІЕЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ХВОРИХ, ЩО ПЕРЕНЕСЛИ ІНСУЛЬТ 35
2.1. Планування та методологічні основи дослідження 35
2.2. Описання діагностичного дослідження 36
Висновок до 2 розділу 60
РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕРАПІЇ ХВОРИХ НА ІНСУЛЬТ 63
3.1 Структура та методика психотерапевтичної програми 63
3.2 Дослідження ефективності психотерапевтичної програми 75
Висновок до 3 розділу 84
ВИСНОВОК 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91
ДОДАТКИ 97
-
Сучасні методи психологічної корекції в системі охорони здоров я України
Вступ3
Розділ 1. Стратегічні шляхи розвитку психотерапії та медичної психології в системі охорони здоров я України.................................5
1.1. Поняття психотерапії та її розвиток в Україні....5
1.2. Роль і місце медичної психології..7
Розділ 2. Методи психологічної корекції у системі охорони здоров я............11
2.1. Загальна характеристика методів психотерапії.11
2.2. Клінико-психологічне втручання в системі охорони здоров я........14
2.3. Психологічна корекція та консультування в системі охорони здоров я.................................................................................18
Розділ 3. Медико-психологічні аспекти охорони здоров я підлітків...............22
3.1. Сучасні проблеми підлітків та необхідність медико-психологічної корекції їх здоров я....................................................22
3.2. Методи психологічної корекції підлітків..25
Висновки................................................................................................................27
Список використаної літератури..........................................................................30
-
Сучасні методи психологічної корекції в системі охорони здоров’я України
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Стратегічні шляхи розвитку психотерапії та медичної
психології в системі охорони здоров’я України.................................5
1.1. Поняття психотерапії та її розвиток в Україні……………………....5
1.2. Роль і місце медичної психології……………………………………..8
Розділ 2. Методи психологічної корекції у системі охорони здоров’я............11
2.1. Загальна характеристика методів психотерапії…………………….11
2.2. Клінико-психологічне втручання в системі охорони здоров’я........14
2.3. Психологічна корекція та консультування в системі
охорони здоров’я.................................................................................18
Розділ 3. Медико-психологічні аспекти охорони здоров’я підлітків...............22
3.1. Сучасні проблеми підлітків та необхідність медико-
психологічної корекції їх здоров’я....................................................22
3.2. Методи психологічної корекції підлітків…………………………..25
Висновки................................................................................................................27
Список використаної літератури..........................................................................30
-
Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
Вступ 3
Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6
1. Емоції. Природа емоцій 6
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7
2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7
2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10
(На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років))
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Психосоматичні порушення у дітей хворих бронхіальною астмою
План
ВСТУП 3
1. БРОНХІАЛЬНА АСТМА 5
1.1. Психічні розлади при бронхіальній астмі 9
1.2. Лікування 11
2. СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОСОМАТИЧНІ І СОМАТОПСИХІЧНІ ПОРУШЕННЯ В ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ, ЩО СТРАЖДАЮТЬ БРОНХІАЛЬНОЮ АСТМОЮ. 12
2.1. ПСИХОСОМАТИКА - ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ. 12
2.2. Бронхіальна астма в дітей - сучасне поняття. 14
2.3. Психосоматичні і соматопсихічні особливості в дітей, що страждають бронхіальною астмою. 14
3. ПСИХОСОМАТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ХВОРИХ НА БРОНХІАЛЬНУ АСТМУ 20
3.1. Методи клінічної і психологічної оцінки психосоматических розладів. 22
3.2. РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. 24
4. ЛІКУВАННЯ ПСИХОСОМАТИЧНИХ РОЗЛАДІВ У ДІТЕЙ. 29
ВИСНОВКИ 40
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43
Метою курсової роботи є дослідження проблеми психосоматичних порушень дітей хворих бронхіальною астмою та викладення оптимальних методичних прийомів психотерапевтичної допомоги у комплексному лікуванні психосоматичних розладів у підлітків із бронхіальною астмою. Виконання запланованої мети буде досягнуто через викладення конкретно сформульованих задач, що містять в собі виділення значимих для психотерапевтичної допомоги психосоматичних розладів у підлітків, що хворіють бронхіальною астмою, розробку критеріїв оцінки ефективності прийомів і засобів в лікуванні бронхіальної астми в підлітків, як в умовах стаціонарної, так і, що особливо важливо, в умовах амбулаторної поліклінічної допомоги.
Задачі:
1. Виділити значимі для психотерапевтичної допомоги ознаки психосоматичних розладів у підлітків із бронхіальною астмою, а також надати детальну характеристику самій хворобі.
2. Виділити особистісні особливості дітей хворих на бронхіальну астму.
3. Провести дослідження на виявлення психосоматичних порушень серед дітей хворих бронхіальною астмою.
4. Розробити методичні рекомендації у практику амбулаторної допомоги для попередження рецидивів.
Комплексний клініко-психологічний і клініко-соціальний аналіз психосоматичних розладів у підлітків із бронхіальною астмою сприяє удосконалюванню багато осьової оцінки психічних розладів граничного рівня, включаючи характеристику порушень емоційної стабільності-нестабільності і психосоціальної адаптивності. Ці дані мають значення для характеристики рівня соціального функціонування неповнолітніх із бронхіальною астмою.
Практична значимість дослідження виділених соціально-клінічних характеристик при психотерапевтичному впливі має практичне значення для розробки й обґрунтування форм і засобів організації служби психічного здоров'я підлітків, включаючи в систему комплексної допомоги саногені прийоми аутотренінгу, орієнтовані на формування стійких форм особистісної активності пацієнта у поза лікарняних умовах.
Структурно робота складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та використаної літератури.
Cгенерировано за 0.333779 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|