|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Діагностика особистості за допомогою проективних методик
Вступ 5
1. Теоретичні основи й практичне застосування проективного методу в практиці практичного психолога 7
1.1. Аналіз історії розвитку й обґрунтування проективного методу 7
1.2 Класифікація проективних методик 14
1.3. Галузі застосування проективних методик 18
1.4.Можливості й обмеження проективних методик 22
2. Емпіричне дослідження особистості за допомогою проективних методик тематичний апперцептивний тест (ТАТ), «Тест Люшера», методика Розенцвейга 27
2.1. Організація дослідження 27
2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
Висновки 47
Список використаної літератури 49
Додатки 52
-
Професія психолога в сучасному світі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 5
1.1. Класифікація професії на місце у ній професії психолога 5
1.2. Розвиток професії психолога 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА В СУЧАСНОМУ СВІТІ 14
2.1. Характеристика професії психолога 14
2.2. Принципи професійної діяльності психолога 17
2.3. Освіта майбутнього психолога 22
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОФЕСІЇ ПСИХОЛОГА 25
3.1. Переваги професії психолога 25
3.2. Недоліки професії психолога 26
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Питання з психодіагностики
1. Поняття про психоконсультування. 4
2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 5
3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 6
4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 7
5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 8
6. Принципи психологічного консультування. 9
7. Етичний кодекс практичного психолога. 10
8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 11
9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 12
10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 13
11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 14
12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 15
13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 16
14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 17
15. Види психоконсультування та їх особливості. 18
16. Структура психоконсультативної роботи. 19
17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 20
18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 21
19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 22
20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 23
21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 24
22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 25
23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 26
24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 27
25. Види психокорекції, їх особливості. 28
26. Принципи психокорекційної роботи. 29
27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 30
28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 31
29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 32
30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 33
31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 34
32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 35
33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 36
34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 37
35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 38
36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 39
37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 40
38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 41
39. Групова психокорекція, її особливості. 42
40. Ігротерапія як метод психокорекції. 43
41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 44
42. Музикотерапія як метод психокорекції. 45
43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 46
44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 47
45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 48
46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 49
47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 50
48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 51
49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 52
50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 53
51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 54
52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 55
Література 56
-
Основи психоконсультування та психокорекції, білети
1. Поняття про психоконсультування. 5
2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 6
3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 7
4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 8
5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 9
6. Принципи психологічного консультування. 10
7. Етичний кодекс практичного психолога. 11
8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 12
9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 13
10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 14
11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 15
12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 16
13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 17
14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 18
15. Види психоконсультування та їх особливості. 19
16. Структура психоконсультативної роботи. 20
17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 21
18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 22
19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 23
20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 24
21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 25
22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 26
23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 27
24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 28
25. Види психокорекції, їх особливості. 29
26. Принципи психокорекційної роботи. 30
27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 31
28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 32
29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 33
30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 34
31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 35
32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 36
33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 37
34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 38
35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 39
36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 40
37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 41
38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 42
39. Групова психокорекція, її особливості. 43
40. Ігротерапія як метод психокорекції. 44
41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 45
42. Музикотерапія як метод психокорекції. 46
43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 47
44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 48
45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 49
46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 50
47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 51
48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 52
49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 53
50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 54
51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 55
52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 56
Література 57
-
. Статистичне спостереження
Тема 1. Статистичне спостереження 3
Тема 2. Зведення та групування статистичних даних 6
Тема 3. Абсолютні й відносні величини 10
Тема 4. Середні величини 12
Тема 5. Показники варіації 15
Тема 6. Ряди динаміки 17
Тема 7. Індекси 21
Тема 8. Вибіркове спостереження 24
Тема 9. Вимірювання зв’язку 26
Використана література 29
-
Консультування і психотерапія
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Застосування психотерапії у психології............................................5
1.1. Поняття та становлення психотерапії....................................................5
1.2. Застосування методу психотерапії.........................................................6
1.3. Сімейна терапія........................................................................................9
Розділ 2. Особливості індивідуального консультування ...............................11
2.1. Специфіка і види консультування.........................................................11
2.2. Консультативний процес і консультативна взаємодія........................14
2.3. Психологічне консультування у психологічній роботі.......................23
Висновки...............................................................................................................30
Список використаної літератури........................................................................32
-
Специфіка професійної праці практичного психолога: загальна характеристика
Вступ 3
1. Модель професійної діяльності практичного психолога. Вимоги до професійних якостей кваліфікованого психолога. 4
2. Професійна етика практичного психолога як головна особливість його роботи. Етичний кодекс в психодіагностиці. 10
Висновки 16
Література 17
-
Специфіка професійної праці практичного психолога: загальна характеристика
Вступ 3
1. Модель професійної діяльності практичного психолога. Вимоги до професійних якостей кваліфікованого психолога. 4
2. Професійна етика практичного психолога як головна особливість його роботи. Етичний кодекс в психодіагностиці. 10
Висновки 16
Література 17
Вступ
Психологія як наука зародилася через необхідність вирішення цілого ряду практичних питань, пов’язаних з захворюваннями нервової системи та психіки людини. З самого початку, можна вважати, психологія носила характер практичної науки. Однак поступово, в ході певних криз в застосуванні методів психологічної допомоги та лікування, постала необхідність поглиблення теоретичних знань. Теорія повинна була максимально обґрунтувати доцільність того чи іншого практичного методу в системі психологічних знань, і тому сьогодні психологія сьогодні уявляє собою міцний сплав теорії і практики.
Разом з тим в сучасній психології виразно означилася така її галузь як практична психологія. Саме вона свідчить про корисність та необхідність цієї науки, показує доцільність використання систематизованих психологічних знань, що базуються на емпіричному матеріалі. Області використання психології в практиці є достатньо багатоманітними: це й психотерапія, і психодіагностика, і психокорекція, і психоконсультування. Проведення різного роду бесід, семінарів, тренінгів з метою надання допомоги людині повертає їй віру в саму себе, сприяє нормалізації її життя, полегшення спілкування з іншими людьми.
Однак діяльність практичного психолога не є такою простою, як видається на першій погляд. Його професія вимагає до себе цілу низку вимог, якими науковець повинен слідувати, щоб не нашкодити клієнту, зробити свою роботу ефективною і корисною. Ці вимоги і складають особливості професійної праці практичного психолога, про що й піде мова в цій роботі.
-
Розвиток психології як науки про свідомість до формування експериментальної психології
Вступ 2
Розділ І. Особливості психології як науки. Значення психологічних знань для людини. 5
1.1. Предмет та об єкт психології. 5
1.2. Методологічні теоретичні та природничі основи психології. Принципи психології. 9
Розділ ІІ. Розділи психології. 16
2.1. Основні розділи психології. 16
2.2. Зв язок психології з іншими науками. 19
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
ОБЛІК НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ.
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………..
ТЕМА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………...
ТЕМА 2. ОБЛІК НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ……………………………………..
ТЕМА 3. ОБЛІК ВИРОБНИЧИХ ЗАПАСІВ……………………………………..
ТЕМА 4. ОБЛІК ПРАЦІ ТА ЇЇ ОПЛАТИ…………………………………………
ТЕМА 5. ОБЛІК ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО Й КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ……………………………………………………..
ТЕМА 6. ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ…………………...
ТЕМА 7. ОБЛІК ГРОШОВИХ КОШТІВ, РОЗРАХУНКОВИХ ТА КРЕДИТНИХ ОПЕРАЦІЙ………………………………………………………………………….
ТЕМА 8. ОБЛІК ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ…………………………………………………………………………
ТЕМА 9. БУХГАЛТЕРСЬКА ЗВІТНІСТЬ………………………………………..
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….
-
ЗДІЙСНЕННЯ ГРОШОВИХ РОЗРАХУНКІВ ПІДПРИЄМСТВ.
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………...3
ТЕМА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ………...5
ТЕМА 2. ЗДІЙСНЕННЯ ГРОШОВИХ РОЗРАХУНКІВ ПІДПРИЄМСТВ……….10
ТЕМА 3. ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ…………………………..14
ТЕМА 4. ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ………………………………….16
ТЕМА 5. ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ
ПІДПРИЄМСТВ…………………………………………………………..18
ТЕМА 6. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ
ЗАСОБІВ…………………………………………………………………..20
ТЕМА 7. ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВ…………..24
ТЕМА 8. ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ…………………………………………...………….30
ТЕМА 9. ФІНАНСОВА САНАЦІЯ………………………………………………...33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………………..36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………38
Cгенерировано за 0.125209 секунд
|