|
-
Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі
План
Вступ 3
Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5
1.1.Зміст психокорекції 5
1.2.Організація психокорекційної роботи 6
Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12
2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12
2.2. Проективна психологія 16
Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27
3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27
3.2.Методика застосування проективного малюнка 27
Висновки та практичні поради 34
Список використаної літератури 36
Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції.
Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
-
Діагностування самооцінки особистості
ВСТУП 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 4
2. Практична діагностика особистості 6
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8
2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11
2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13
2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15
2.6. Загальні результати діагностування 18
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
Вступ 3
Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6
1. Емоції. Природа емоцій 6
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7
2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7
2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10
(На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років))
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Соціальна робота в боротьбі з негативними явищами в молодіжному середовищі
Курсова з соціальної педагогіки:
Об’єктом дослідження роботи виступає процес соціальної адаптації особистості молодого громадянина.
Предметом дослідження виступає сукупність процесів і чинників та взаємозв’язки між ними, що зумовлюють негативні явища в молодіжному середовищі.
Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, Опитування на основі розроблених опитувальних тестів.
Метою роботи являється проаналізувати сутність, особливості та причини формування негативних явищ серед молоді.
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Специфіка та причини виникнення негативних явищ у молодіжному середовищі 5
1.1.Поняття девіантної поведінки 5
1.2. Специфіка девіантної поведінки молоді. 8
2. Соціально-економічні причини негативних явищ у молодіжному середовищі 10
3. Проведення комплексного діагностування соціальної дезадаптацій молодих людей. 18
Висновки 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Додаток А. Текст адаптованого опитувальника ММРІ 36
Додаток Б. Коригування базисних шкал методики ММРІ
Додаток В. Бланк для заповнення за адаптованим варіантом опитувальника ММРІ
Додаток Г. Анкета
Додаток Ж. Приклади результатів тестування за методикою “Неіснуюча тварина”
-
»: Метод та методика економічного аналізу
Метод економічного аналізу і його специфічні особливості
-
Методи збирання первинної інформації
ВСТУП 3
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ 5
МЕТОДИ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 6
МЕТОД ОПИТУВАНЬ 7
МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ. 11
МЕТОД ФОКУСУВАННЯ. 11
МЕТОД ЕКСПЕРИМЕНТУ. 15
МЕТОД ІМІТАЦІЇ. 16
ВИСНОВКИ 18
Список використаної літератури 22
Cгенерировано за 0.099198 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|