|
-
Розвиток мислення дітей дошкільного віку
Вступ 3
1. Сучасні теорії розвитку мислення 4
2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8
3. Види мислення дошкільника 9
4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11
5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12
6. Умови розвитку мислення дошкільників 14
Висновок 18
Список літератури 19
-
Мислення і засоби його активізації
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6
1.1. Поняття мислення 6
1.2. Процеси мислення 8
1.3. Види та форми мислення 9
1.4. Розв`язання логічних задач 14
1.5. Творче мислення та особистість 18
1.6. Розлади мислення 20
Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34
2.1. Методики дослідження мислення 35
2.2. Організація проведення дослідження та результати 40
2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43
Висновки 45
Список використаних джерел 47
Додатки 49
-
Система освіти козацької держави
Вступ 3
1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 4
1.1. Розвиток української культури і освіти в ХVI – XVII ст. 4
1.2. Діяльність Петра Могили 6
2. ОСВІТА В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 9
2.1. Розвиток освіти за часів незалежності 9
2.2. Ступені освіти в козацькій державі 10
2.3. Військова освіта 13
Висновки 16
Список літератури 17
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6
1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6
1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12
1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21
2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23
2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел
-
Інвестиції
1. ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІНВЕСТУВАННЯ. НАПРЯМКИ СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ІНВЕСТУВАННЯ 3
2. КОНЦЕПЦІЯ Й ВИМІРЮВАННЯ РИЗИКІВ. КЛАСИФІКАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РИЗИКІВ 7
3. ПІДТРИМКА І РОЗВИТОК ВИРОБНИЦТВА ЯК ОДНА ІЗ ОЗНАК ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Розвиток мислення у молодшому шкільному віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5
1.1. Поняття мислення в психології 5
1.2 Класифікація та форми мислення 7
1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13
РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20
2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20
2.2 Аналіз результатів дослідження 22
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27
-
Створення сприятливих економічних передумов – запорука розвитку підприємництва
Завдання:
1. Створення сприятливих економічних передумов – запорука розвитку підприємництва
2. Закон України „Про державну програму приватизації”
Задача
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6
1.2. Особливості розумових процесів 13
1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25
2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25
2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32
2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТКИ 62
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5
1.1Основні риси досконалої конкуренції 5
1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8
РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12
2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12
2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15
2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20
РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Cгенерировано за 0.255508 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|