|
-
Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі (за повістю Віктора Близнеця (Звук павутинки)
Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі
-
Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів
Зміст
Вступ 3
1. Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів 4
2. Особливості написання роману "Острів скарбів" 8
3. Творчість Р. Стівенсона як прояв неоромантизму в літературі 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів
Зміст
Вступ 3
1. Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів 4
2. Особливості написання роману "Острів скарбів" 8
3. Творчість Р. Стівенсона як прояв неоромантизму в літературі 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Розміщення продуктивних сил Канади
Вступ 4
1. Склад території і економіко-географічне положення 6
1.1. Економічно-географічний розподіл 7
1.1.1. Атлантичні провінції 8
1.1.2. Квебек 8
1.1.3. Онтаріо 9
1.1.4. Провінції Прерій 9
1.1.5. Британська Колумбія 10
1.1.6. Північні території 10
1.2. Природні ресурси 10
1.2.1. Фізико-географічне положення 11
1.2.2. Рослинний і тваринний світ 12
1.2.3. Ріки й озера 13
1.2.4. Корисні копалини 14
2. Населення Канади 15
2.1. Населення провінцій 16
2.1.1. Альберта 16
2.1.2. Британська Колумбія 17
2.1.3. Манітоба 17
2.1.4. Нью-Брансвік 18
2.1.5. Нова Земля 18
2.1.6. Нова Шотландія 19
2.1.7. Північно-Західні Території 19
2.1.8. Онтаріо 19
2.1.9. Острів Принц-Едуард 20
2.1.10. Квебек 20
2.1.11. Саскачеван 20
2.1.12. Юкон 21
3. Промисловість Канади 22
3.1. Головні галузі промисловості 22
3.2. Наука і техніка 23
3.3. Транспорт і зв'язок 25
3.4. Міжнародні торгові відношення 25
3.5. Банки і фінанси 26
3.5.1. Біржова діяльність 26
Список літератури 29
Доповнення 30
-
Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
І. Вступ.
ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна.
1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви.
2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу.
3. Джерела казок Пушкина.
3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна.
3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета.
3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним.
3.3.1. Персонаж Баби Ягі.
3.3.2. Образ Кащея.
3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила».
3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах.
4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна.
4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила».
4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки).
4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова.
4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха .
4.5. Оригінальність Пушкинських ідей.
5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета..
6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина.
ІІІ. Висновок.
-
Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
План.
І. Вступ.
ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна.
1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви.
2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу.
3. Джерела казок Пушкина.
3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна.
3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета.
3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним.
3.3.1. Персонаж Баби Ягі.
3.3.2. Образ Кащея.
3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила».
3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах.
4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна.
4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила».
4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки).
4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова.
4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха .
4.5. Оригінальність Пушкинських ідей.
5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета..
6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина.
ІІІ. Висновок.
-
Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7
1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7
1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19
РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32
2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32
2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41
2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50
2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта .
Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань:
1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва;
2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури;
3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”;
4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі;
5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі;
6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі.
Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення.
Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури.
В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу.
В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням
-
Ідеологія й утопія
Вступ 3
1. КЛАСИЧНІ УТОПІЇ ДАВНЬОГО СВІТУ 5
2. УТОПІЯ Й СУСПІЛЬНИЙ ІДЕАЛ 8
3. УТОПІЯ Й ІДЕОЛОГІЯ 12
4. УТОПІЯ Й АНТИУТОПІЯ 15
Висновки 17
Література 18
Вступ
Утопія являється образом суспільства в свідомості людей, який вони уявляють в своїх мріях та до якого прагнуть дістатися. Це – суспільство справедливості, порядку, блага, щастя і мудрого правління, яке, на думку утопістів, колись повинно встановитися на землі. В філософії утопією прийнято вважати опис певного суспільства, тобто розроблений проект, який пропонує не тільки ретельний аналіз життя в такому суспільстві, а також і шляхи його побудови. Свою історію слово "утопія" бере від Томаса Мора, англійського філософа XVI ст. Він в своїй книзі "Острів Утопія" детально описує справедливе та щасливе життя людей на окремо взятому острові. Можна сказати, що саме з тих пір виникло "захоплення" створенням різного роду утопій мислителями, письменниками, філософами. Однак не можна сказати, що "утопізм" розпочався з Томаса Мора. Насправді явище "утопізму" притаманне людський природі. Скільки існує людина, напевно, стільки існує її прагнення до нового, справедливого, мудрого суспільства. Починаючи з давніх греків, трактати яких ми маємо можливість сьогодні читати, проглядає бажання людей закріпити і розвинути уявлення про такі справедливі суспільства загального благоденствування. Інша справа полягає в тому, що ті люди, які створюють утопії, не вважають їх такими. Вони переконані в тому, що справедливе та щасливе життя на землі ймовірно та, через те, пропонують свої шляхи та способи побудування та влаштування таких суспільств. Утопіями їх називають інші люди, противники таких перетворень, які пропонують або свої проекти, або нічого не пропонують, сподіваючись на мудрість еволюційного, природного процесу.
В цьому і полягає проблема утопій. Один і той самий соціальний проект можна вважати утопією, а можна, навпаки, серйозно вірити в нього, рішуче та наполегливо йти шляхом його реалізації. Комунізм в свій час для радянських людей був не утопією, а ціллю – остаточним результатом якої було побудування суспільства без експлуатації і без антагоністичних класів. В той же час весь Захід вважав це утопією і тупиковою гілкою розвитку цивілізації. Тому означення утопії є дуже відносним: сьогодні вона утопія, а завтра, навпаки, реальність.
Висновки
Утопія є необхідною складовою духовного життя людства. Вона виконує певну орієнтовну-ціннісну функцію. Людство не може розвиватися з "закритими очами", воно повинно бачити, що його чекає у майбутньому. При цьому, якщо вимальовуються картини "світлого" майбутнього, річ йде про утопії, якщо фантазія пов'язується з драматичними та песимістичними настроями, слід говорити про антиутопії.
У XX ст. змінилося відношення до поняття утопії, до самих утопій. Якщо раніше утопію розглядали як щось нереальне, непрактичне, вигадане, майже казкове, то тепер в утопіях стали бачити засіб огляду і оцінки реальності. Утопія як би стала моделювати додаткову позицію або точку зору, за допомогою якої вдається виявити тенденції розвитку сучасного суспільства, сфокусувати увагу на деяких непомітних поки формах, дати їм ясне образне втілення, оцінити їх з погляду поточних подій. Утопія або антиутопія виявлялися інструментами критичного аналізу сучасного суспільства, які дозволяють зрозуміти альтернативи його руху, що підкреслює значення для людей вибору історичної дії.
Утопічна свідомість заснована на принципі тісного зв'язку людини і умов його життя, внутрішніх і зовнішніх. Причина нещасть людини криється не стільки в ньому самому, його помилках і слабкостях, скільки в несприятливих зовнішніх обставинах; людина здатна радикально змінюватися при зміні умов його життя; немає непереборної суперечності між благом індивіда і благом суспільства; розум – основна "родова" ознака людини, тому, спираючись на розум, можна перетворити все оточуюче на раціональній основі. Як правило, утопія припускає повне неприйняття існуючої системи соціальних відносин. Для утопічної свідомості характерна тотальна незгода з соціально-історичною даністю, для неї важливе не часткове поліпшення, а повна заміна існуючих порядків новими.
-
Задачі з міжнародного права
Задача 1.
В 1947 р. Індія отримала незалежність, але до складу її території було включено декілька анклавів, які були в колоніальному володінні Португалії. Даман – на Західному узбережжі, Дарда та Нагар-Авелі, що знаходиться всередині сухопутної території. Колоніальна влада Потугалії здійснювала безперешкодний прохід між анклавами, який їй було надано ще владою Великої Британії під час колоніального володіння. В 1953 р. Індія обмежила це право, а в 1954 р. португальським військам було заборонено прохід із Даману в Дардру та Нагар-Авелі, потому прохід був відмінений взагалі. Індія не оспорювала суверенітет Португалії
? Які відносини – міждержавні чи відносини між суб’єктами національного спору – зачіпаються даним спором. В який суд – міжнародний або внутрішньодержавний – слід звертатися сторонам в даному спорі. Хто є позивачем, а хто відповідачем в даному спорі. Яке право має бути застосовано – міжнародне чи право одного із суб’єктів спору.
Задача 2.
Між Грецією та Туреччиною, які мають вихід до Єгейського моря, існує давній спір про приналежність морських просторів. Греція, якій належать багаточисельні острови, вважає своїм також і простір між островвами, а Туреччина оспорює позицію Греції. В 1973 р. Туреччина видала ліцензію одній із своїх компаній на проведення розвідки частини континентального шельфу Егейського моря. Після серії переговорів, які закічилдися невдачею, в 1976 р., Туреччина оголосила про початок проведення робіт на континентальному шельфі. Обидві сторни почали військові приготуванняю Греція звернулася до РБ ООН, завдяки втручанню якої конфлікт було призупинено.
? Базуючись на знаннях з національного права, доведіть, що в даній справі зачіпаються прерогативи держави. Яке рішення було винесено МС ООН.
Задача 3.
В червні 1976 р. в Луанді – столиці Анголи – відбувся суд над 13 аглійськими та американськими найманцями. Вони були звинувачені в тому , що дали згоду за гроші воювати на стороні антиурядових сил. Захист обвинувачених будував свою аргументаці. На тому, що закон про боротьбу з найманцями в Анголі був прйнятий в Анголі уже післі захоплення обвинувачених. Обвинувачення стверджувало, що на той час вже існувала звичаєва норма, яка забороняла найманство. В іпіддтвердження наводились резолюції ООН та ОАЄ, які були прийняти з цих питань, і вяких держави зобов’язувалися карати за цей злочин. Крім того, такі норми є в законодавстві ряду держав. Тому в даному випадку можна застосувати п. 2 ст. 15 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права 1966 р.
Дайте юридичний аналіз ситуації. Чи згодні Ви з тим, що норма про заборону найманства є загальновизнаною.
Задача 4
Президент держави Б. в одному із інтерв’ю опозиційному виданню держави Р. негативно висловився про існуючий в державі Р. політичний та економічний устрій. Він заявив: “Ваш уряд має змінити свій ліберальний курс, який обраний під диктовку західних фінансових установ”
? Чи можна кваліфікувати висловлювання Президента держави Б. Як дії від імені держави. Чи можна розцінити це висловлювання як втручання у справи держави Р. Які основні принципи міжнародного права можна застосувати для оцінки цього висловлювання.
Задача 5
Рано вранці 19 травня на території Посольства Латвійської республіки в Москві було спалено авто, яке було облито невстановленими особами із-за паркану горючою речовиною. МЗС РФ вважає це актом вандалізму. Послу Латвії висловлено співчуття з приводу ситуації.
? За чиї дії РФ несе відповідальність в даному випадку. В чому полягає порушення РФ її міжнародних зобов’язань В яких діях полягає реалізації відповідальності РФ.
Задача 6.
Невиплата стипендії протягом 18 місяців заставила студентів і ЦАР, які навчаються в Москві, піти до посольства ЦАР в Москві і відмовитись вийти звідти. У неділю надійшла інформація, у заручники взято секретаря посольства. Однак саме Посольство цю інформацію заперечило. Крім того, повідомило, що конфлікт виник із-за того, що у посольства відсутні гроші на те, щоб відправити студентів на відпочинок додому. Студенти ведуть себе спокійно і співробітники посольства відмовились від того, щоб територія посольства була оточена російським спецназом.
? Чи повинна РФ в даному випадку нести відповідальність. Відповідь обґрунтуйте.
Задача 7.
Рішенням Верховного суду Великої Британії по позову вихідців із архіпелагу Лагос (британські території в Індійському океані) було визнано незаконним депортація із Лагоса британським урядом в 1971 –1973 рр 2 тис. острівних мешканців на Маврікій та Сейшели, а також адміністративному заборону на їх повернення. Було прийнято рішення виплатити потерпілим компенсацію, відновити житло, але з врахуванням того факту що до 2016 р. острів Дієго-Гарсіа орендується США і там розміщена база ВМС США
? Чи можна вважати даний випадок актом міжнародної відповідальності, якщо так, то який, якщо ні, то, чому .
Задача 8.
Ввечері 1 серпня в Ташкенті співробітники українського інформаційного агентства “ХХХ” п. А т п.Б. мали зустріч з керівником комітету по захисту прав особи Республіки Узбекистан . Після того, як вони вийшли, їх було побито. Про цей факт було повідомлено посольство України, а потому МЗС Узбекистану. За інформацією, кореспонденти приїхали в Узбекистан за інформацією про стан дотримання прав людини в Узбекистані. Журналісти не були належним чином акредитовані, як це було передбачено двосторонньою угодою між Україною та Узбекистаном про правовий статус кореспондентів.
? Чи несе влада Узбекистану відповідальність за благополуччя журналістів, які порушують Угоду про статус кореспондентів.
Задача 9.
Вождь племені хереро (Намібія) при підтримці групи відомих адвокатів звернувся до МС ООН з вимогою до ФРН про виплату компенсації за геноцид проти його народу. Розправа німців привела до загибелі 87 тис. осіб (плем’я нараховувало 100 000). Аргументуючи свою позицію, вождь посилався на прецедент: ВБ компенсувала шкоду, завдану колонізацією племені маорі (Нова Зеландія). В березні 1998 р. Президент ФРН публічно виразив жаль з цього приводу, однак вождь не був цим вдоволений.
? Чи існує норма міжнародного права, яка зобов’язує ФРН виплатити компенсацію за геноцид. Як називаються суми, які виплачуються якості жесту доброї волі.
Задача 10.
12 листопада 2000 р. в столиці Катару (м. Доха) відкрився самміт глав держав ОІК. Саудівська Аравія, Лівія та Бахрейн заявили про бойкот саміту. Ці держави були обурені відмовою Катару розірвати торгові зв’язки з Ізраїлем, що було передбачено рішенняи попереднього Каїрського самміту у зв’язку з погіршенням ситуації в Палестинській автономії. Від участі в самміті відмовився і Іранський президент.
? В чому полягають санкції, рішення, про які було прийнято попереднім саммітом. Чи можна охарактеризувати відмову СА, Лівії та Бахрейну від участі в самміті як санкцію щодо Катару. До якого виду санкцій відносяться санкції, вжиті ОІК.
Задача 11.
Естонська сторона звинуватила двох російський дипломатів в діяльності, яка не є сумісною із статусом дипломатів. У зв’язку з цим МЗС РФ повністю заперечив звинувачення і висунув аналогічні звинувачення на адресу естонських дипломатів і змусила їх покинути територію РФ протягом 48 годин.
? Чи можна кваліфікувати дії Естонії в якості порушення міжнародного права. Чи є дії РФ аналогічними діям Естонії. Чи модна дії РФ розцінити як санкції.
Задача 12.
В 1964 р. громадянин США Л. Хемінгуей оголосив про створення нової держави – Республіка Нова Атлантида – на рифі, розміром 12 фунтів і 6 фунтів в ширину у відкритому морі, поблизу від Ямайки, але за її територіальним морем і навіть континентальним шельфом. В новій республіці 7 громадян, вони створили свій гімн, герб та прапор і стали випускати марки республіки Нова Атлантида.
? Чому Республіка Н. Атлантида не може бути кваліфікована як держава, що здатна увійти до світового співтовариства.
Задача 13.
В квітні 2001 р. літак-розвідник ВВС США здійснював обліт морських кордонів КНР. Формально літак знаходився за межами КНР, однак в безпосередній близькості до кодону. Намагаюсь відігнати літак-розвідник, китайський винищувач зачепив його крилом і льотчик винищувача був вимушений катапультуватись, в результаті чого загинув. Літак-розвідник був вимушений здійснити посадку на о. Хайнань (КНР). Після чого КНР та США виступили із взаємними претензіями. КНР стверджував, що США порушують міжнародне право, створюючи загрозу території КНР. США, в свою чергу, заперечували порушення МП і звинувачували КНР в неправомірному затриманні літака та екіпажу.
? Чи було порушення міжнародного права зі сторони США
Чому ставиться питання про відповідальність держави
Чи зобов’язана КНР повернути літак
Задача 14.
Повідомлення МЗС РФ
Прихід до влади на Тайвані 20 травня нового керівництва не змінює принципового підходу РФ щодо відносин з островом. Ми виходимо з того, що існує один Китай. РФ не підтримує з Тайванем міждержавних відносин і розвиває з ним тільки культурні та торгово-економічні відносини.
? якому виду визнання відповідає рівень відносин між Тайванем та РФ
Задача 15.
Після отримання в результаті виборів більшості місць в Парламенті Австрії належало право радикальній партії, яка відкрито пропагувала націоналістичні погляди. Її лідер очолив уряд Австрії. Враховуючи положення статуту ООН, ЄС прийняв рішення про введення політичних та дипломатичних санкцій по відношенню Австрії. Україна, поважаючи вибір австрійських виборців, не ввела таких санкцій.
Дайте юридичну оцінку діям ЄС.
Cгенерировано за 0.039138 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|