|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ФІНАНСОВИЙ УСПІХ МАЛОГО БІЗНЕСУ МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ПІДПРИЄМЦЯ
Зміст
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ 4
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
НАВІЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЯКІ ПРОБЛЕМИ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ГРАМОТНИЙ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ? 4
ЧИМ КОНКРЕТНО ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР? 4
ПИТАННЯ 5
УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ПОТОЧНИМИ ВИТРАТАМИ? 5
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ОБОРОТНИМИ КОШТАМИ? 7
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ? 10
ЯК ПРИСКОРИТИ ОБОРОТНІСТЬ ОБІГОВИХ КОШТІВ? 10
ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ФОРМУВАННЯМ ЗАПАСІВ? 11
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ 12
ЩО ТАКЕ ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ? 12
ЯКІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІСНУЮТЬ? 13
ЩО ВПЛИВАЄ НА РЕАЛІЗАЦІЮ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКИЙ ДОХОД? 13
ЯК ВИБРАТИ ЕФЕКТИВНУ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ? 14
ЯК УСТАНОВИТИ ОПТИМАЛЬНУ ЦІНУ НА ТОВАР АБО ПОСЛУГУ? 14
КОЛИ ПОТРІБНО ПРОПОНУВАТИ ПОКУПЦЯМ ЗНИЖКИ З ЦІНИ? 16
НАВІЩО ПОТРІБНА АМОРТИЗАЦІЯ? 16
ЯК ЗНАЙТИ ОПТИМАЛЬНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ 17
ВЛАСНИМИ Й ПОЗИКОВИМИ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ? 17
КОЛИ ВАРТО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЗОВНІШНІХ РЕСУРСІВ? 17
ЯКЩО МОЖНА ОБІЙТИСЯ ТІЛЬКИ СВОЇМИ РЕСУРСАМИ, ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ РОБИТИ? 17
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 20
ЩО ТАКЕ ІНВЕСТИЦІЇ Й НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ? 20
ЯК ВИЗНАЧИТИ ОПТИМАЛЬНИЙ РОЗМІР ВКЛАДЕНЬ ТИМЧАСОВО ВІЛЬНИХ КОШТІВ ? 20
ЧОМУ І ЯК ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ФАКТОР ЧАСУ? 20
ЩО ТАКЕ ВАРТІСТЬ КАПІТАЛУ? 21
ЯК ОЦІНИТИ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ? 21
ЯКІ ОСНОВНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ? 22
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК У ФІНАНСОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ? 24
ЩО ТАКЕ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ? 24
ЯК МОЖНА УПРАВЛЯТИ РИЗИКАМИ? 25
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ Й ПРОГНОЗУВАННЯ 26
НАВІЩО НЕОБХІДНО ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ? 26
ЧИМ ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ? 27
НАВІЩО НЕОБХІДНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН Й ЯК ЙОГО СКЛАСТИ? 28
-
Контрольна робота БЖД
1. Законодавство БЖД…………………………………………………………… ...1
2. Що характеризує показник максимального споживання кисню?......................8
3. Задачі……………………………………………………………………………..11
ЗАДАЧА 1
Нам дані наступні величини:
V=250м, Sф=28м2, Н=28м, Sy=0,4м2, ω0=9м/с, х=40м, ΔТ=13°С,σв=0,25, Qs=0,11кг/м2, Q1=19•103кг/с, А=160, F=1, m=0,6, n=2, d=4, σф=0,04, σм=0,35
ЗАДАЧА 2
Нам відомо, що β1=57дБ, β2=59дБ, β3=63дБ, β4=68дБ, N1=1шт., N2=3шт., N3=2шт., N4=2шт., f=125Гц, r=22м., G=20, Δ=0,7
Використана література…………………………………………………………...14
-
Вища освіта у часи УНР
Вступ 2
1. Діяльність Центральної Ради та Гетьманату в сфері вищої освіти. Українознавство як тогочасна освітня філософія 4
2. Форми підготовки та підвищення кваліфікації викладачів вищих закладів освіти Української Народної Республіки та Української Держави часів Гетьманату 6
Висновки 10
Література 12
-
Для чого нам потрібний маркетинг
Вступ............................................................................................................3
Для чого нам потрібний маркетинг?.........................................................4
Висновок.....................................................................................................11
Використана література.............................................................................12
-
Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання
Зміст
Вступ ..................................................................................................................3
Розділ І.
Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного
виховання.
1.1. Завдання і складові частини національного виховання..........................5
1.2. Проблеми національного виховання в творчій спадщині
вітчизняних педагогів. ....................................................................................18
Розділ II.
II. 1. Українознавство в педагогічному процесі сучасної
початкової школи....................................................................................23
Висновки. .........................................................................................................31
Список використаної літератури. ..................................................................32
-
Туристичний потенціал Вінницької області
Використана література
1.Цибух В. Туризм в Україні: Проблеми та перспективи Економіст. – К., 2000. - № 6.
2.Туристичні ресурси України Укр. ін-т туризму. - К.: Б.в., 1996.
3.Тімець О. В. Краєзнавство і туризм Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К.: Знання, 1999.
4.Пермінова Г. Тенденції розвитку туризму в Україні на межі тисячоліть у контексті світового досвіду Україна, українці, українознавство у ХХ ст. в джерелах і документах: Зб. наук. пр.: У 2 ч. - К., 1999. - Ч. 2.
-
" Любовь, и ее значение в жизни человека"
План
1. Дружба что это такое, относится ли она к любви?
2. Как любовь приходит и уходит?
3. Что такое безответная любовь, как нам ее понять? Как можно этого избежать?
4. Как преодолеть одиночество?
-
Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
Вступ. Навіщо потрібне інформаційне забезпечення маркетингових досліджень?
Розділ І. Визначення та масштаби маркетингового дослідження
Розділ ІІ. Процес маркетингових інформаційних досліджень: 1) визначення проблеми, 2) аналіз вторинної інформації: а) внутрішня вторинна інформація, б) зовнішня вторинна інформація, 3) одержання первинної інформації: а) переваги і недоліки первинних даних, б) методи збору первинної інформації, 4) підготовка і проведення збору інформаційних даних, 5) аналіз даних, 6) рекомендації і використання результатів
Висновки
Використана література
-
Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
Вступ. Навіщо потрібне інформаційне забезпечення маркетингових досліджень?
Розділ І. Визначення та масштаби маркетингового дослідження
Розділ ІІ. Процес маркетингових інформаційних досліджень
1) визначення проблеми
2) аналіз вторинної інформації
а) внутрішня вторинна інформація
б) зовнішня вторинна інформація
3) одержання первинної інформації
а) переваги і недоліки первинних даних
б) методи збору первинної інформації
4) підготовка і проведення збору інформаційних даних
5) аналіз даних
6) рекомендації і використання результатів
Висновки
Використана література
-
Провадження у справах про адміністративні правопорушення
1. Мета провадження у справах про адміністративні правопорушення. 3
2. Нормативно-правові акти, які регулюють дане провадження. 6
3. Стадії провадження у справах про адміністративні правопорушення. 12
3.1. Навіщо готується нормативно-правовий акт. 19
3.2. Підготовка проекту нормативно-правового акта і його розділи. 22
3.3. Підписання нормативно-правового акта. 24
3.4. Виконання нормативно-правового акта. 29
4. Права і обов'язки суб'єктів провадження у справах про адміністративні правопорушення. 30
5. Адміністративно-процесуальні документи, які фігурують у цьому провадженні, їх форма, зміст і призначення. 31
Література 36
Cгенерировано за 0.007991 секунд
|