Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень» (ID:11668)

| Размер: 18 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВступ. Навіщо потрібне інформаційне забезпечення маркетингових досліджень?
Розділ І. Визначення та масштаби маркетингового дослідження
Розділ ІІ. Процес маркетингових інформаційних досліджень
1) визначення проблеми
2) аналіз вторинної інформації
а) внутрішня вторинна інформація
б) зовнішня вторинна інформація
3) одержання первинної інформації
а) переваги і недоліки первинних даних
б) методи збору первинної інформації
4) підготовка і проведення збору інформаційних даних
5) аналіз даних
6) рекомендації і використання результатів
Висновки
Використана література
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Армстронг, Гари, Котлер, Филип. Введение в маркетинг, 5-е издание. : Пер. с англ. : Уч. пос. — М. : Издательский дом "Вильяме", 2000.
2. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. — М.: ИНФРА-М, 2000.
3. Бровкова Е.Г.Основы маркетинга: — К.,: Сирин, 1999.
4. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. — К.: Лібра, 1996.
6. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. — К.: Вища школа, 1994.
7. Кардаш В.Я. Маркетингова торгова політика. — К.: КНЕУ, 1997.
8. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. — К.: КНЕУ, 1998.
9. Маркетинг / Упоряд., вступ. ст. А. I. Кредисова. - К.: Украіна, 1994. – С. 118-139.
Дополнительная информацияРік написання: 2002
Інтервал: 1,3
Заказ Заказать Купить «Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень
  • Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Cгенерировано за 0.111673 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...