-
Статус культурології у складі гуманітарного знання
Вступ 3
1. Предмет і завдання культурології. Напрямки і теорії і культурології 6
2. Становлення культурології як науково-філософської дисципліни 10
3. Культурологія як навчальна дисципліна: її філософський сенс 16
4. Сутність культури та основні культурологічні парадигми 19
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Культурні фактори формування особистості
Вступ 3
1. Сутність та форми вияву культури в житті людини і суспільства 4
1.1. Масова культура 6
1.2. Народна культура 7
1.3. Організаційна культура 7
2. Структурні елементи культури 9
3. Вплив культури на формування особистості 10
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Структура культурологічного знання
І. Історія виникнення культурологічної науки. 4
А) Історія культурології як наукової дисципліни. 4
Б) Культурологія й історія культури культурологія та культурна антропологія. 6
В) Зв‘язок культурології з іншими науками про культуру. 9
ІІ. Структура сучасного культурологічного знання. 11
A) Культурологія як наука її філософський сенс. 11
Б) Сутність культури та основні культурологічні парадигми. 15
В) Загальне поняття культурологічного знання. 20
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Логічна культура особистості, шляхи формування і вдосконалення
Зміст
Вступ 3
1. Логіка як основа формування сучасної культури особистості 3
2. Логічна культура юриста як база його фахового рівня 5
3. Формування логічної культури на уроках з літератури 11
4. Формування логічної культури студентів у сучасних умовах 14
Висновки 16
Література 17
-
Вплив сім’ї на формування особистості дитини
План.
Вступ……………………………………………………………….1
Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3
1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3
1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11
1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13
Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17
2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17
2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25
Висновок…………………………………………………………..33
Список використаної літератури……………………………..36
-
Формування у читачів бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури
Вступ 3 1. Теоретичні засади інформаційної культури 4 2. Процес виховання інформаційної культури особистості 7 3. Практичні аспекти формування у читачів бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури 11 3.1. Формування бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури у читачів Донецькій обласній універсальній науковій бібліотеці ім. Н.К.Крупської 11 3.2. Формування інформаційної культури користувачів в умовах автоматизації бібліотеки Технологічного університету Поділля 13 3.3. Розвиток читацького інтересу школярів Костянтинівської районної гімназії № 1 «Таврія» 19 Висновки 26 Література 27
-
Соціологічна структура особистості
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади дослідження структури особистості 4
2. Детермінанти формування особистості 9
3. Соціальний механізм формування особистості 15
4. Культурно-генетичні механізми формування особистості 16
5. Статус особистості в східній і західної соціокультурних традиціях 20
6. Перспективи формування особистості в українському суспільстві 22
Висновки 27
Література 30-31
-
Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78
Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
-
Психологічне формування особистості в підлітковому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Поняття і структура особистості 5
1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10
1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20
2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20
2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26
2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33
РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42
3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42
3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
Додатки
-
Естетичні аспекти комплексного підходу до художньої культури
стр.
Вступ 3
1. Поняття естетичної культури особистості 4
2. Поняття художньої культури особистості 7
3. Елементи художньої культури 10
Висновки 12
Література 13