-
Облік та аудит реалізації продукції власного виробництва в системі управління підприємства
Вступ 3
Розділ 1 Готова продукція власного виробництва та особливості її функціонування у фінансово-господарській діяльності підприємства 6
1.1. Економічна сутність процесу реалізації як основного господарського процесу 6
1.2. Готова продукція власного виробництва в системі управління підприємства 11
1.3. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з питань обліку та аудиту реалізації продукції власного виробництва 21
Розділ 2 Бухгалтерський облік реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 28
2.1. Документальне оформлення операцій з обліку реалізації продукції власного виробництва 28
2.2. Облік витрат, що включаються до фактичної собівартості готової продукції та витрат, пов'язаних з її реалізацією 31
2.3. Облік доходів від реалізації продукції власного виробництва та формування фінансових результатів 42
Розділ 3. Аудит реалізації робіт та послуг в сучасних умовах господарювання 52
3.1. Організація аудиту реалізації продукції власного виробництва 52
3.2. Методика аудиту реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 58
Висновки 66
Список використаних джерел 70
Додатки 76
-
Облік виробництва і реалізації (раціоналізації) продуктів і товарів”
ПЛАН
ВСТУП 3
1. Коротка техніко-економічна характеристика підприємства. 5
2. Методичні основи організації бухгалтерського обліку. 6
2.1. Документальне оформлення надходження сировини і продуктів на виробництво 7
2.2. Документальне оформлення відпуску і реалізації готової продукції виробництва 11
2.3. Синтетичний облік і аналітичний облік руху операцій виробництва 13
2.4. Звітність матеріально відповідальних осіб виробництва при використанні продуктів і реалізації готової продукції 25
2.5. Синтетичний облік реалізації продукції і оцінка готових виробів за цінами продажу згідно П(С)БО 9 “Запаси” 28
3. Дослідження методології організації бухгалтерського обліку на МП “Пекар” з обліку виробництва і реалізації продукції і товарів 30
Висновки 34
Додатки 37
-
Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції
Зміст
стор.
Вступ 3
РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції
5
РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10
РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва
14
РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17
РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції
Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34
-
Облік грошових коштів.
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………….4
Фінансовий облік……………………………………………………………….6
Тема 1. Основи організації фінансового обліку………………………………6
Тема 2. Облік грошових коштів………………………………………………..8
Тема 3. Облік дебіторської заборгованості…………………………………..17
Тема 4. Облік необоротних активів…………………………………………..28
Тема 5. Облік запасів…………………………………………………………..38
Тема 6. Облік витрат виробництва та випуску готової продукції…………..44
Тема 7. Облік зобов’язань……………………………………………………..51
Тема 8. Облік розрахунків з оплати праці та соціального страхування……63
Тема 9. Облік доходів, витрат і фінансових результатів діяльності………..69
Тема 10. Облік власного капіталу……………………………………………..77
Економічний аналіз…………………………………………………………….79
Тема 1. Аналіз виробництва та реалізації продукції…………………………79
Тема 2. Аналіз ефективності використання трудових ресурсів………...…...87
Тема 3. Аналіз ефективності використання основних засобів…...………….92
Тема 4. Аналіз використання матеріальних ресурсів………………………..96
Тема 5. Аналіз витрат на виробництво продукції……………...…………...101
Тема 6. Аналіз фінансового стану підприємства……………...……………107
Тема 7. Аналіз фінансових результатів діяльності…………………………117
Висновки і пропозиції………………………………………………………..125
Список використаних джерел……………………………………………….127
Додатки
-
Аналіз виробництва і реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
Вступ 3
Розділ 1. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації готової продукції 4
1.1. Готова продукція як об’єкт аналізу 4
1.2. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації продукції 6
1.3. Аналіз виконання виробничої програми 10
Розділ 2. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 14
2.1. Техніко – економічна характеристика підприємства 14
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 16
2.3. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 19
Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню обсягу реалізації продукції 26
Висновки 32
Список літератури 34
ДОДАТКИ 36
-
Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.
ЗМІСТ
стор.
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6
1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9
1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12
Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26
2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30
2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34
Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49
3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49
3.2. Аналіз структури продукції...............................................................................
3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................
3.4. Аналіз рівня якості продукції..........................................................................
3.5. Аналіз реалізації готової продукції..............................................................
3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації......
Висновки....................................................................................................................
Список використаних джерел..................................................................................
Додатки....................................................................................................................
-
Сучасне планування виробництва в Україні
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти планування виробництва продукції 7
Розділ 2. Практичні аспекти планування виробництва продукції (на базі ПП) 10
2.1 Аналіз виробництва і реалізації продукції. 10
2.2. Аналіз планування виробництва . 11
2.3 Аналіз якості виробленої продукції. 17
Розділ 3.Фактори та резерви збільшення випуску та реалізації продукції 22
Висновок 35
Список використаної літератури 38
Об’єктом дослідження є ПП