|
-
Звіт з розробки бази даних MS Access
ЗМІСТ
Побудова таблиць 3
Створення схеми даних 4
Створення обчислювального поля 4
Створення форм для введення даних 5
Створення запиту щодо заробітної плати працівників 6
Створення звіту для таблиці Облік робочого часу 7
Створення кнопкової форми 8
Література 9
База Access у файлі
-
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
Вступ 2
1. Основи теорії реляційних баз даних 3
Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8
2.1. Пошук інформації в таблицях 8
2.2. Фільтрація даних та сортування 9
2.3. Вибірка та розрахунок даних 9
2.4 Модифікація та копіювання даних 10
Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12
3.1. Проектування бази даних 12
3.2. Таблиці бази даних 14
3.2.1. Створення макету таблиць. 14
3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14
3.3. Форми бази даних 15
3.3.1. Створення форм. 15
3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15
3.4. Запити до бази даних 16
3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16
3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16
3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16
3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16
3.5. Звіти бази даних 17
Висновки 18
Список використаної літератури 19
В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007.
Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access.
База даних у файлі
-
Розробка автоматизованої підсистеми «Рецепти» за допомогою ACCESS
ЗМІСТ
ВСТУП 6
3.1. СТВОРЕННЯ БАЗИ ДАНИХ 7
3.2. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ТАБЛИЦІ 12
3. 3. ЗАПИТИ І ЇХНЄ ЗАСТОСУВАННЯ 14
3.4. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ФОРМИ 14
3.5 ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЗВІТИ 16
4.1. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ “БЛЮДО”, “ДАТА” ТА “НАЗВА” 19
4.2. СТВОРЕННЯ ЗАПИТУ “ЗАГАЛЬНИЙ” 20
4.3. СТВОРЕННЯ ФОРМИ “ПОВАР” 21
4.4. СТВОРЕННЯ ЗВІТУ “ПОВАР-ЗВІТ” 24
ДОДАТКИ 25
ВИСНОВКИ 32
ЛІТЕРАТУРА 33
-
Контрольна робота інформаційні системи і технології в фінансах
1. Технічна база сучасних інформаційних технологій. 2
2. Структура таблиць в базах даних MS Access. Поняття поля та запису. Властивості полів та таблиць. 3
3. Використання математичних функцій в MS Access. 4
-
Контрольна робота інформаційни системи
Вариант 26
Завдання 3
Створити структури таблиць, ключові і індексні поля. Заповнити таблиці даними, встановити зв'язки, видалити дані, відновити їх.
Створити запит на вибірку інформації з основної таблиці, із зв'язаних таблиць, створити параметричний запит, запит для вибору інформації для створення складного звіту.
Створити простий звіт, що відображає результати обробки інформації для прикладної області, обраної відповідно до варіанту завдання. Створити складний звіт на основі раніше створеного запиту.
Створити форму для введення інформації в таблиці в зручному для користувача форматі. Створити складну форму, об'єднавши форми, створені для різних таблиць.
Варіант 26
Наочна область ІС: Автотранспортне підприємство
Мінімальний список характеристик:
номерний знак автомобіля, марка автомобіля, його технічний стан, місцезнаходження автомобіля, середня швидкість, вантажопідйомність, витрата палива;
табельний номер водія, прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, стаж роботи, оклад;
дата виїзду, дата прибуття, місце призначення, відстань, витрата пального, маса вантажу.
1 Створення таблиць 4
2 Створення запитів 6
3 Створення звітів 9
4 Створення форм 11
Список використаної літератури 13
У архіві доданий файл з базою Access
-
Аналіз фінансової звітності ВАТ "Назва"
12 таблиць, аналіз, висновки
Практична робота
Звітність у додатку
-
Методика пошуку інформації із застосуванням класифікаційних таблиць
1. Характеристика таблиць бібліотечно-бібліотечних класифікацій 2 (для масових бібліотек) 2 1.1. Логіка розміщення основного ряду 2 1.2. Наповнення рядів у таблицях ББК різних видів 4 1.3. Функції основних таблиць, таблиць типових ділень (загальних, територіальних), АПП 6 2. Загальні аспекти бібліотечно-бібліографічної класифікації 8 2.1. Основні принципи і засади методики класифікації 8 2.2. Загальна методика класифікації та її значення 10 3. Класифікація бібліографічних описів із застосуванням таблиць ББК 12 Література 14 Додаток А 17
-
Контрольная по информатике для ЕУФИМБ
1. Апаратні засоби ПК 2
2. Терміни інформатики 5
3. Логічні та математичні основи персональних комп’ютерів 7
4. Програмне забезпечення ПК 8
5. Операційна система MS-DOS 10
6. Операційна система MS-Windows 13
7. Антивірусні програми 16
8. Програми-архіватори 17
9.1 Створення резюме 19
9.2 Розробка бланка (студентський квиток) 20
9.3 Робота з редактором Equation 21
9.4 Робота з таблицями 22
9.5. Розробка та використання макросів 23
10.1 Программа Плай 25
10.2 Програма PROMPT 26
11.1 Графічний редактор Adobe Photoshop. Робота з палітрами та фільтрами 27
12 Завдання з Excel
13. Завдання з Acces
-
Інформаційні системи в менеджменті
1. Загальна характеристика і технічне забезпечення інформаційних систем в менеджменті 3
2. Загальна характеристика і технічне забезпечення Windows 4
3. Способи та порядок побудови таблиць 7
4. Використання майстра з розробки таблиць 12
5. Список використаної літератури 15
-
Створення електронних таблиць в середовищі Excel
ЗМІСТ
1. Вступ ...............................................................................................................3
2. Постанова завдання........................................................................................4
3. Опис технології створення таблиць..............................................................5
3.1. Введення та редагування вмісту комірок...............................................5
3.2. Опис технології форматування таблиці..................................................7
3.3. Введення формул у таблицю і їхнє копіювання....................................9
3.4. використання таблиці стандартних функцій..........................................11
4. Опис технології побудови графіків...............................................................18
5. Опис технології сортування даних по заданих умовах...............................21
6. Інструкція з використання й експлуатації робочої книги...........................22
Висновки...............................................................................................................23
Список використаної літератури........................................................................24
Cгенерировано за 0.164071 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|