|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку 8
1.3. Розподіл і використання прибутку 9
2. ОЦІНКА ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 13
2.1. Показники рентабельності 13
2.2. Фактори, що вливають на величину прибутку 21
3. АНАЛІЗ РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1. Аналіз утворення і розподілу чистого прибутку підприємства 24
3.2.. Аналіз використання прибутку 25
Висновки 33
ЛІТЕРАТУРА 36
-
Прибуток суб’єкта господарювання і його аналіз
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 6
1.1 Прибуток підприємства 6
1.2 Визначення загальної величини прибутку 8
1.3 Формування прибутку 11
Розділ 2. Аналіз використання прибутку підприємства 15
2.1.Використання прибутку підприємства 15
2.2. План доходів і видатків 19
2.3 Точка беззбитковості 23
Розділ 3. Шляхи максимізація прибутку і мінімізація збитку підприємств 25
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства
План
Вступ
Розділ І Суть прибутку та джерела його формування
1.1. Прибуток - головна мета діяльності підприємства .
1.2. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства
Розділ ІІ Дослідження формування та використання прибутку
торговельного підприємства " Казка"
2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.2. Аналіз використання прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.3. Фактори , що впливають на динаміку зміни прибутку підприємства
Розділ ІІІ Напрямки формування та використання прибутку
3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період
3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період
Висновки
Додатки
-
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”
ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ ТА ПРАКТИКА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА...........................................
1.1. Сутність прибутку та необхідність аналізу прибутковості................
1.2. Загальноприйнята практика використання прибутку
підприємства................................................................................................
1.3. Вплив окремих чинників на зростання прибутковості
підприємства..................................................................................................
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”.....................................................................................
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „Господарочка”..........
2.2. Аналіз розподілу та використання прибутку
ТОВ „Господарочка”....................................................................................
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА..............................................
ВИСНОВКИ............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................
ДОДАТКИ
-
Розробка політики використання прибутку торговельного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні підходи до розробки політики використання прибутку торговельного підприємства 6
1.1 Сутність прибутку, механізм його формування та напрямки використання 6
1.2 Фактори, що впливають на використання прибутку 10
1.3 Політика використання прибутку торговельного підприємства: мета розробки, характеритиска основних етапів 14
2. Дослідження стану управління використанням прибутку на ЗАТ «Едем» 22
2.1 Характеристика підприємства 22
2.2 Аналіз формування та структури напрямків використаня прибутку на підприємстві 26
2.3 Аналіз факторів, що впливають на обсяги та структуру використання прибутку 29
2.4 Аналіз достатності та ефективності використання прибутку підприємства 34
3. Розробка політики використання прибутку на ЗАТ «Едем» на 1 квартал 2005р. 39
3.1. Обґрунтування цільового прибутку за окремими напрямами його використання 39
3.2. Оцінка можливості отримання цільового прибутку та обгрунтування заходів щодо забезпечення його досягнення 42
Висновки 49
Список літератури 53
Додаток 1 55
Додаток 2 58
-
СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Зміст
Стор.
ВСТУП 3
1.СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Поняття, види прибутку, джерела його формування 4
1.2 Механізм розподілу та використання прибутку 7
2. АНАЛІЗ ПРИБУТКУ, ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 11
2.1 Аналіз рівня, динаміки та структури прибутку підприємства 11
2.2 Факторний аналіз прибутку підприємства 18
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 26
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 32
ДОДАТКИ 34
-
Прогнозування і планування прибутку підприємства. Розподіл та використання прибутку” (на прикладі ТОВ „Гудок”)
ЗМІСТ:
Вступ...........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи формування та використання прибутку
1.1. Економічна сутність прибутку підприємства, нормативне забезпечення та стан розгляду в економічній літературі .............................5
1.2. Економічний механізм визначення прибутку ..........................10
1.3. Оподаткування прибутку підприємства ....................................18
Розділ 2. Методичні основи формування та в використання прибутку у ТОВ „Гудок”
2.1. Організаційно-економічна оцінка підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................................21
2.2. Стратегія формування та розподілу прибутку підприємства ………………………………………………………………………………….....31
Розділ 3. Шляхи підвищення прибутку підприємства та напрямки вдосконалення його використання .................................................................39
Висновки та пропозиції ……………………………………………….46
Список використаної літератури ……………………………………48
-
Економічний зміст прибутку підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні засади щодо формування та використання прибутку на підприємствах України 5
1.1 Економічний зміст прибутку підприємства 5
1.2 Формування прибутку на підприємстві 8
1.3 Розподіл прибутку та визначення шляхів його використання 12
2. Аналіз розподілу та використання прибутку на ЗАТ «Бахмачконсервмолоко» 19
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 19
2.2 Аналіз майнового стану підприємства 21
2.3 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 27
2.4 Аналіз рентабельності підприємства 32
3. Шляхи підвищення прибутковості підприємства 37
Висновки 39
Література 41
Додатки 44
-
Формування, розподіл і використання прибутку підприємств
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Економічна сутність прибутку підприємства 5
1.2.Порядок формування, розподілу та використання прибутку 8
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА „ДАНИЛАН” 15
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 15
2.2.Аналіз факторів, які впливають на формування прибутку 16
2.3.Аналіз формування, розподілу та використання прибутку підприємства ПП „Данилан” 21
РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 28
3.1.Удосконалення стратегії планування прибутку 28
3.2.Напрямки використання прибутку підприємства 32
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 49
-
Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5
1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5
1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14
1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18
2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24
2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24
2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28
2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41
3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49
Висновки 52
Список використаних джерел 55
Додатки 59-73
Cгенерировано за 0.013297 секунд
|