-
Формування самосвідомості у підлітків
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33
-
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття самосвідомості 7
1.1. Трактування самосвідомості у вітчизняній та зарубіжній психології 7
1.2. Самосвідомість, її структура та форми. Функції самосвідомості 12
1.3. Формування самосвідомості 20
Розділ 2. Проблеми формування самосвідомості у студентської молоді 28
2.1. Роль самосвідомості у покращенні якості навчання 28
2.2. Проблеми професійної самосвідомості студентської молоді 32
2.3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання у ВНЗ 36
Розділ 3. Дослідження формування самосвідомості у студентської молоді 43
3.1. Методика проведення дослідження самооцінки особистості 43
3.2. Результати дослідження 49
3.3. Методика визначення самооцінки (Домбо-Рубінштейн) 51
Висновки 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
Самопізнання як феномен соціальної психології
Вступ..................................................................................................................3
І. Теоретичні аспекти проблеми становлення самосвідомості
в юнацькому віці...........................................................................................6
1.1. Теоретичні підходи до вивчення самосвідомості і
його структури.......................................................................................6
1.2. Особливості самосвідомості в юнацькому віці.................................15
ІІ. Експериментальне дослідження розвитку професійної
самосвідомості студентів ...........................................................................44
2.1. Організація і методи дослідження......................................................44
2.2. Аналіз результатів дослідження..........................................................46
Висновки.............................................................................................................63
Література...........................................................................................................68
Додатки................................................................................................................72
-
Особливості формування самосвідомості особистості
Вступ...........................................................................................................................3
Розділ 1. Трактування самосвідомості у психології...............................................5
Розділ 2. Самосвідомість, її структура та форми. Функції самосвідомості .......11
Розділ 3. Формування самосвідомості....................................................................20
Висновки....................................................................................................................29
Список використаної літератури..............................................................................31
-
Самосвідомість особистості
Вступ 3
1. Поняття самосвідомості 3
2. Одиниці самосвідомості 5
Висновки 13
Література 15
-
Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології
1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3
2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4
3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5
4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6
5.Види психоконсультування, їх особливості. 7
6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8
7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9
8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9
9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10
10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11
11. Характеристика дитячого аутизму. 11
12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12
13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13
14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14
15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16
16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17
17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17
18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18
19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19
20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20
21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22
22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22
23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23
24.Психологічна типологія сім'ї. 24
25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25
26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26
27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26
28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28
29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28
30. Психодіагностика креативності. 29
-
Украіна і Росія: цивілізаційні, геополітичні та геокультурні відмінності
ВСТУП 2
1. ЦИВІЛІЗАЦІЙНІ ВІДМІННОСТІ УКРАЇНИ І РОСІЇ 3
2. ГЕОПОЛІТИЧНІ ВІДМІННОСТІ 4
3. ГЕОКУЛЬТУРНІ ВІДМІННОСТІ 7
ВИСНОВОК 8
ЛІТЕРАТУРА 9
-
Розвиток самосвідомості у підлітків
Вступ 3
Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6
1.1. Особливості підліткового віку 6
1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14
1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24
2.1. Організація та проведення дослідження 24
Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ...
2.2. Характеристика результатів дослідження 27
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
Особливості та відмінності між східним та західним типами філософствування
Особливості та відмінності між східним та західним типами філософствування
Література
-
Психологічні аспекти діяльності жінки-керівника
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ
ЖІНКИ-КЕРІВНИКА
1.1. Сфери діяльності жінки-керівника 5
1.2. Жінка-керівник як соціально-
психологічний феномен 7
1.3. Формування ділової жінки 12
1.4. Особливості жіночого мислення 15
1.5. Значення іміджу для жінки-керівника 18
1.6. Якість і стиль жіночого керівництва 20
1.7. Жінка-керівник на роботі і вдома 24
РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
2.1. Прийняття рішень жінкою керівником 32
2.2. Чоловіки і жінки як керівники:
відмінності в прийнятті рішень 34
ВИСНОВКИ 39
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41