-
Індувідуально-психологічні властивості особистості
Зміст
1..Індувідуально-психологічні властивості особистості…………………………3
2. Поняття характеру……………………………………………………………….8
3. Свідомість і несвідоме. Самосвідомість особистості………………………….10
4.Свідомість і самосвідомість……………………………………………………...12
Список використаної літератури…………………………………………………..16
-
Психологічна структура особистості, основні теорії особистості. Предмет: Юридична психологія
Вступ 3
1. Психологічна структура особистості 5
1.1. Спілкування 5
1.2. Спрямованість 9
1.3. Характер 10
1.4. Самосвідомість 12
1.5. Досвід, компетентність 14
1.6. Інтелектуальні процеси 15
1.7. Психофізіологічні якості 16
2. Основні теорії особистості 18
2.1. Гуманістичні теорії особистості 18
2.2. Я-концепція. Фрейдизм і неофрейдизм 20
Висновок 26
Список використаних джерел 28
-
Спілкування і розвиток особистості
1. Спілкування і розвиток особистості.
2. Самосвідомість особистості і її розвиток.
Список використаної літератури
-
Трудове навчання
Зміст
ВСТУП...............................................................................................................3
1. Формування національної свідомості особистості...................................4
1.1 Духовні цінності в становленні особистості громадянина..........4
1.2 Формування громадянина - головні аспекти..................................7
1.3 Національна самосвідомість особистості, та перспективи її розвитку.............................................................................................10
2. Трудове навчання........................................................................................14
2.1 Роль трудового навчання у вихованні національної свідомості особистості........................................................................................14
2.2 Виховання національної свмосвідомості учнів засобами трудового навчання..........................................................................19
ВИСНОВОК.....................................................................................................22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................24
-
Свідомість та самосвідомість
План
Свідомість та самосвідомість 3
1. Проблема свідомості з точки зору науки і філософії 3
2. Свідомість і психіка 6
3. Самосвідомість 7
4. Несвідоме 7
5. Підсвідоме 8
7. Структура свідомості 9
Список використаної літератури 10
-
Формування самосвідомості у підлітків
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33
-
ОСОБА І ПРОФЕСІЯ
ВСТУП 3
1. Психологічне розуміння вибору професії 4
2. Професійне самовизначення і самосвідомість 9
3. Психологічні особливості професійного становлення особистості та переломні періоди професійного вибору 12
ВИСНОВОК 16
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17
-
Психологічне розуміння праці та професії
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Психологічне розуміння вибору професії.......................................6
Розділ 2. Професійне самовизначення і самосвідомість..............................13
Розділ 3. Психологічні особливості професійного становлення особистості та переломні періоди професійного вибору..............17
Висновки............................................................................................................24
Список використаної літератури.....................................................................26
-
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8
1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8
1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14
1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23
2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23
2.2. Організація емпіричного дослідження 25
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33
3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33
3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41
ВИСНОВОК 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63
ДОДАТКИ 67-70
-
Проблеми профорієнтації соціальними працівниками з дітьми в школі
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття професійної орієнтації........................................................6
Розділ 2. Роль соціального працівника у професійному самовизначенні
і формуванні професійної самосвідомість......................................13
Розділ 3. Особливості професійного становлення особистості
та переломні періоди професійного вибору...................................17
Висновки............................................................................................................24
Список використаної літератури.....................................................................26
-
Соціологічна структура особистості
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади дослідження структури особистості 4
2. Детермінанти формування особистості 9
3. Соціальний механізм формування особистості 15
4. Культурно-генетичні механізми формування особистості 16
5. Статус особистості в східній і західної соціокультурних традиціях 20
6. Перспективи формування особистості в українському суспільстві 22
Висновки 27
Література 30-31