|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 58
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 74
Висновки та пропозиції 94
Список використаних джерел 99
Додатки 102
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 59
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 75
Висновки та пропозиції 95
Список використаних джерел 100
Додатки 105
-
Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я
Вступ 3
Розділ 1. Управління комерційною діяльністю підприємства як основа успіху в ринкових умовах (теоретичний аспект) 5
1.1. Роль та значення комерційної діяльності фармацевтичного підприємства в сучасних умовах 5
1.2. Організаційні засади управління комерційною діяльністю підприємства 9
1.3. Основні показники комерційної діяльності підприємства 14
1.4. Планування комерційної діяльності підприємства 18
Розділ 2. Аналіз комерційної діяльності фармацевтичного роздрібного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м.Києва 29
2.1. Загальна характеристика та стан КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 29
2.2. Аналіз фінансових результатів КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 33
2.3. Аналіз конкурентів та асортиментної політики КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 43
Розділ 3. Удосконалення комерційної діяльності роздрібного фармацевтичного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м. Києва 54
Висновки 61
Список використаної літератури 65
Додатки 68
-
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
І. Маркетинг – концепція управління в ринкових умовах 4
1.1. Визначення поняття “Маркетинг”, його функції. 4
1.2. Функцірнальна організація маркетингу. 6
ІІ. Суть маркетингової діяльності підприємства 8
2.1. Управління маркетингом 8
2.2.Основні етапи (напрямки) маркетингової діяльності 9
2.3. Планування маркетингу. 14
ВИСНОВКИ. 18
Список використаної літератури 19
-
Управління інвестиційною діяльністю підприємства
План
Вступ
1. Інвестиційна діяльність підприємства
1.1 Поняття, склад і структура інвестицій
1.2 Основні поняття інвестиційної діяльності
2. Управління інвестиційною діяльністю підприємства
2.1 Функції управління інвестиційною діяльністю
2.3 Управління формуванням системами інвестицій як процес
фінансового управління
2.4 Управління портфелем цінних паперів на підприємстві
2.5 Управління реальними інвестиціями на підприємстві
Висновок
Список літератури
-
Підприємство як суб’єкт ринкових відносин
ВСТУП 3
1. Ринкові відносини та їх державне регулювання 4
1.1. Поняття ринку та ринкових відносин 4
1.2. Державне регулювання конкурентних відносин 10
2. Підприємство як суб’єкт ринкових відносин 14
2.1. Поняття підприємства і напрямки діяльності 15
3. Основні функції і мети підприємства в умовах ринку 20
3.1. Фактори та проблеми ефективного функціонування підприємства в умовах ринку 22
Висновки 28
Список використаної літератури 30
-
Інформаційне забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні основи побудови системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємств 6
1.1. Сутність системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства 6
1.2. Основні складові системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства 15
1.3. Автоматизовані системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства 20
2. Дослідження системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства ТОВ „...” 27
2.1. Дослідження підсистем інформаційного забезпечення про стан зовнішнього середовища 27
2.2. Дослідження підсистем інформаційного забезпечення про стан внутрішнього середовища 38
2.3. Дослідження автоматизованих систем інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю 46
3. Удосконалення інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства 50
3.1. Основні напрямки удосконалення інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства за рахунок впровадження автоматизованих інформаційних систем 50
3.2. Розробка концепції автоматизованої системи інформаційного забезпечення управління фінансовою діяльністю 52
Висновки 57
Література 60
Додатки 63
ДОДАТОК А 63
ДОДАТОК Б 65
ДОДАТОК В 66
ДОДАТОК Г 67
ДОДАТОК Д 68
ДОДАТОК Е 70
ДОДАТОК Ж 71
-
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
1.1 Сутність структури управління операційною системою з ЗЕД
1.2 Стратегії вивчення структури управління операційною системою з ЗЕД
Розділ II. Методологія (удосконалення) структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.1. Методи (модель) удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.2. Критерії оцінки удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ III. Аналіз та оцінка існуючої структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах ЗАТ «Корпорація «СТАЛЬ»
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.2. Аналіз структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
3.3. Встановлення факторів впливу на структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ IV. Шляхи удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах «...».
4.1. Сутність запропонованих заходів
4.2. Алгоритм впровадження запропонованих заходів
4.3. Ефективність впровадження запропонованих заходів
Висновки
Використана література
-
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
1.1 Сутність структури управління операційною системою з ЗЕД
1.2 Стратегії вивчення структури управління операційною системою з ЗЕД
Розділ II. Методологія (удосконалення) структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.1. Методи (модель) удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.2. Критерії оцінки удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ III. Аналіз та оцінка існуючої структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах ЗАТ «Корпорація «СТАЛЬ»
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.2. Аналіз структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
3.3. Встановлення факторів впливу на структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ IV. Шляхи удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах «...».
4.1. Сутність запропонованих заходів
4.2. Алгоритм впровадження запропонованих заходів
4.3. Ефективність впровадження запропонованих заходів
Висновки
Використана література
-
Роль менеджменту для успішного бізнесу
План
Вступ 3
1. Сутність і функції менеджменту підприємства 5
1.1. Визначення менеджменту 5
1.2 Суб’єкти та об’єкти менеджменту 7
1.3 Менеджмент як управлінська діяльність 8
2. Організація ефективного управління підприємством 9
2.1 Загальна характеристика управління 9
2.2 Формування системи управління 11
2.3 Типи організаційних структур управління 12
3. Ефективне планування в ринкових умовах господарювання 18
3.1 Характеристика планування, як функції менеджменту 18
3.2. Функції планування 19
3.3 Принципи ефективного планування 20
Висновки 27
Література 28
-
Звіт з практики
1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПІДПРИЄМСТВО 3
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5
3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПІДПРИЄМСТВА ІЗ ЗОВНІШНІМИ КОНТРАГЕНТАМИ І РИНКОВОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ 12
4. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 13
5. СИСТЕМА І СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17
6. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 21
7. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
8. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 26
9. УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 30
10. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 36
11. ПРАКТИКА АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 46
Cгенерировано за 0.394894 секунд
|