|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів
Зміст
1.Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів 3
2. Науково-дослідницька робота студентів як шлях у формуванні самостійної роботи студентів 13
Список використаних джерел 15
-
Психологічний зміст труднощів у навчанні студентів-першокурсників
План.
1. Психологічний зміст труднощів у навчанні студентів-першокурсників
2. Потреби та інтереси студентів І курсу.
3. Самостійна робота студента.
4. Список використаної літератури.
-
Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6
1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6
Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………………………….11
2.1. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра………………11
2.2. Самостійна робота в системі індивідуального навчання учнів…………21
2.3. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності………………………32
Висновки………………………………………………………………………..45
Список використаної літератури……………………………………………47
-
Індивідуально-психологічні властивості особистості
Зміст
1. Індивідуально-психологічні властивості особистості………………………3
2. Типи міжособистісних стосунків…………………………………………….9
3. Самостійна робота студентів як розвиток і самоорганізація їх особистості……………………………………………………………………13
Використана література…………………………………………………………17
-
Форми залучення студентів до навчально-дослідної роботи
Вступ 2
1. Сутність навчально-дослідної роботи студентів. 3
2. Науково-дослідна робота студентів як складова фахової підготовки. 5
3. Форми залучення студентів до навчально-дослідної роботи. 9
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Право України в період панування тоталітарного режиму (1929-1939)
ЗМІСТ
Вступ...............................................................................................................3
1. Система органів державного управління в період панування тоталітарного режиму………..……………………………………............4
2. Судові та правоохоронні органи України в 1929-1939 роках................10
2.1 Судові органи........................................................................................10
2.2 Правоохоронні органи.........................................................................15
3. Конституційне та надзвичайне законодавство 30-х років......................19
3.1 Конституційне право............................................................................19
3.2 Цивільне право....................................................................................22
3.3 Трудове право......................................................................................23
3.4 Земельне право....................................................................................24
3.5 Кримінальне право...............................................................................25
Висновки………………………………………………………….............29
Список використаної літератури……………………………………......30
-
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини
Теоретична частина 3
1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3
2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5
3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8
Практична частина 10
Лабораторна робота № 1 10
Лабораторна робота № 1
Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт".
Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів.
Лабораторна робота № 2 14
Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма".
Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір.
Лабораторна робота № З 17
Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки".
Список використаної літератури 19
-
Роль праці та трудового права в житті суспільства
Вступ 2
Розділ І. Праця та її роль в суспільно-економічних відносинах українського суспільства 3
Розділ ІІ. Трудове право в житті українського суспільства: місце роль та загальне значення 11
2.1. Трудове право в суспільно-правових відносинах 11
2.2. Соціальне призначення трудового права в суспільстві його місце і роль у сфері соціального регулювання 17
2.3. Правове управління і регулювання трудового потенціалу суспільства 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Трудове право. Цивільне право
1.Трудове право. Трудовий договір, сторони і зміст трудового договору. Контракт як різновид трудового договору. 3
2. Цивільне право. Створення, реорганізація і ліквідація юридичної 8
особи. Види та відповідальність юридичних осіб. 8
3.Задача 13
Список літератури 15
-
Розвиток творчих здібностей обдарованих підлітків
Вступ 3
1. Стимулювання творчої активності підлітків в школі 4
2. Формування творчих здібностей підлітків в системі позашкільної освіти 6
3. Самостійна робота учнів 9
Висновок 12
Література 14
Cгенерировано за 0.009755 секунд
|