|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві ТОВ„ ...” 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 30
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві ТОВ„ ...” 34
3.1. Порівняльна характеристика П(С)БО та МСФЗ 35
3.2. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 40
Додатки
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 54
ДОДАТОК А 58
ДОДАТОК Б 62
ДОДАТОК В 63
ДОДАТОК Г 64
ДОДАТОК Д 65
ДОДАТОК Е 74
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 45
ДОДАТОК А 49
ДОДАТОК Б 53
ДОДАТОК В 54
ДОДАТОК Г 55
ДОДАТОК Д 56
ДОДАТОК Е 65
-
Калькуляція собівартості готової продукції
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи калькуляції собівартості продукції 6
1.1. Особливості та поняття калькуляції собівартості продукції 6
1.2. Методи калькулювання собівартості 13
Розділ 2. Організація калькулювання собівартості готової продукції на підприємстві «Хлібопекарня «Паляниця» 16
2.1. Концептуальні рішення стосовно організації обліку і побудови інформаційних бухгалтерських моделей витрат ТОВ «Паляниця» 16
2.2. Особливості методів калькуляції собівартості готової продукції ТОВ «Паляниця» 18
Розділ 3. Вдосконалення процесу калькуляції собівартості готової продукції на підприємстві 21
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Особливості оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 5
1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект 5
1.2. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку 15
2. Особливості визнання, оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві 18
2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” 18
2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві 26
2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг 29
2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) 29
2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг) 31
2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції 33
2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності. 39
2.4. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг 42
3. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг 48
Висновки 50
Список використаних джерел: 53
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
-
АУДИТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ВСТУП 3
1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних показників 5
2. Методика проведення аудиту готової продукції 18
3. Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту готової продукції 27
Висновки 34
Список використаної літератури 37
ДОДАТКИ 40
-
Облік готової продукції та її реалізації
Вступ 2
1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11
3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15
4. Облік реалізації готової продукції 17
5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26
Висновки і пропозиції 31
Література 35
Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38
Cгенерировано за 0.016838 секунд
|