-
Контрольна робота організація обслуговування в ГТК
1. Організація роботи персоналу готельного підприємства 2
2. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу 7
Література 14
-
Фактори що обумовлюють рівень готельного сервісу
Фактори що обумовлюють рівень готельного сервісу
Література
-
Організація обслуговування в ПГ та ТК (готельне господарство)
1. Сертифікація готелів в Україні 3
2. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу 10
Література 13
-
Управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
-
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
-
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Організація обслуговування в Г ТК
1. СЕРТИФІКАЦІЯ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ 3
2. ФАКТОРИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ РІВЕНЬ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ 14
АНКЕТА ГОТЕЛЮ 18
1. Назва й адреса
2. Рік введення в експлуатацію
3. Форма власності
4. Організаційно-правова форма
5. Відомча підпорядкованість
6. Оргструктура
7. Тип і клас
8. Матеріально-технічна база
9. Характеристика клієнтури
10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності)
11. Характеристика номерного фонду
12. Тарифи (види, система знижок)
13. Підприємства харчування
14. Додаткові послуги (платні, безплатні)
15. Основні статті доходів та основні статті витрат
16. Рівень рентабельності
17. Чисельність працюючих, середні зарплати
18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену
19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність
20. Перспективи і плани розвитку
21. Висновки, пропозиції, зауваження
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Сучасні тенденції у розвитку готельного господарства світу ”
Вступ……………………………………….…………………………3-4
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИКА ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ
1.1 Короткий нарис історії розвитку готельного сервісу………5-8
1.2 Сучасний стан готельної бази світу ……………...…...……9-15
2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГЇ СПРАВИ
2.1. Будівництво готелів……………………………………..……16-19
2.2. Впровадження нових технологій……………………….……20-24
2.3. Обслуговування………………………………………….……25-30
2. МІЖНАРОДНІ ПЕРСПЕКТИВИ І ПРОГНОЗИ
РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ………...…………………31-34
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ….………………………………35-36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………….……………………….37-38
-
Сучасні тенденції у розвитку готельного господарства світу ”
ЗМІСТ
стор.
Вступ……………………………………….…………………………3-4
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИКА ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ
1.1 Короткий нарис історії розвитку готельного сервісу………5-8
1.2 Сучасний стан готельної бази світу ……………...…...……9-15
2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГЇ СПРАВИ
2.1. Будівництво готелів……………………………………..……16-19
2.2. Впровадження нових технологій……………………….……20-24
2.3. Обслуговування………………………………………….……25-30
2. МІЖНАРОДНІ ПЕРСПЕКТИВИ І ПРОГНОЗИ
РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ………...…………………31-34
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ….………………………………35-36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………….……………………….37-38
ДОДАТКИ…………………………………………………...……39-43
-
СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6
1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6
1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9
1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15
1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ НА ТОВ "ПРОЗЕРПІНА" МАГАЗИН "АНТАЛ"………………………………………………………………. 25
2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25
2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28
2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ
СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41
3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46