-
Проектування організаційної структури туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційної структури управління 7
1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11
1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Загальна характеристика підприємства 29
2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41
2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47
3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47
3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-69
-
Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства
Вступ 3
1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6
1.1.Розвиток туризму України 6
1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10
1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12
2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15
2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20
2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23
3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39
3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45
3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54
Висновки 61
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71
-
Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення 2
Контрольна робота №1. Абсолютні і відносні величини 8
Контрольна робота № 2. Зведення і групування статистичних даних. Ряди розподілу 10
Контрольна робота №3. Середні величини 17
Контрольна робота №4. Ряди динаміки 18
Задача 1 18
Задача 2 19
Контрольна робота №5. Індекси 21
Задача 1 21
Задача 2 21
Задача 3 22
Задача 4 22
Використана література 24
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств
1. Аналіз виконання договірних зобов'язань. 3
2. Аналіз фінансової стійкості туристичного підприємства. 8
Задача 11
Використовуючи дані балансу туристичного підприємства проаналізувати фінансову стійкість туристичного підприємства. Зробити висновки.
Література 13
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств ( с практическими примерами)
1. АНАЛІЗ ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА ТА ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ) НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3
2. АНАЛІЗ ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
3. ЗАДАЧА 10
Використовуючи дані балансу туристичного підприємства проаналізувати фінансову стійкість туристичного підприємства. Зробити висновки 10
ЛІТЕРАТУРА 17
ДОДАТКИ 18
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Методологія аналізу туристичного підприємства
ВСТУП 3
1. Інформаційна база економічного аналізу туристичного підприємства 3
2. Стандартна технологія фінансово-економічного аналізу туристичного підприємства 5
3. Аналіз платоспроможності туристичного підприємства 8
ВИСНОВКИ 10
ЛІТЕРАТУРА 11
-
Економаналіз діяльності туристичних підприємств Варіант 8
1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3
2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 5
3. Задача 14
Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства. Зробити висновки ( у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент (любі дані)…
Література 16
-
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6
1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6
1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12
1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16
2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20
2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20
2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25
2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33
3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35
3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35
3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42
Висновки 45
Література 47