-
Програмне забезпечення розробки мережевої бази відеоданих
ВСТУП 3
1. СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ТА РОБОТИ З ВІДЕОДАНИМИ 6
1.1. Поняття та типи відеоданих 6
1.2.Використання відеоданих у локальних та глобальних мережах 11
1.3. Технологія збереження та передачі відеоданих в комп’ютерних мережах 20
1.4. Існуючі системи збереження відеоданих 38
1.5. Висновки 58
2. АРХІТЕКТУРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗРОБКИ МЕРЕЖЕВОЇ БАЗИ ВІДЕОДАНИХ 60
2.1. Організація мережевої бази відеоданих 60
2.2. Рішення з інформаційного, технічного та організаційного забезпечення 63
2.3. Рішення з програмного забезпечення 79
2.4. Висновки 86
3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БАЗ ВІДЕОДАНИХ 88
3.1. Особливості реалізації інтерфейсу адміністратора бази відеоданих 88
3.2. Особливості реалізації інтерфейсу користувача мереженої бази відеоданих 94
3.3. Висновки 100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
ДОДАТКИ 108
-
Система якості діагностичного центру
ВСТУП 2
1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3
1.1. Стандартизація 3
1.2. Сертифікація 4
1.3. Державний нагляд за якістю 5
1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6
2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10
2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10
2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12
2.3. Система якості діагностичного центру 21
ВИСНОВОК 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25
-
Контрольна робота з управління якістю
1. Система якості поліграфічного підприємства 4
2. Система якості магазину промислових товарів 17
Список використаних джерел 20
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Розробка автоматизованої системи «Віртуальний маркетинг» + Доклад
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ ВЕЛИЧИН І ТЕРМІНІВ 4
ВСТУП 6
1 ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ РОЗДІЛ 9
1.1 Загальносистемні рішення 9
1.1.1 Загальні положення 9
1.1.2 Опис процесу діяльності 12
1.1.3 Схема функціональної структури та опис функцій, що автоматизуються 24
1.1.4 Опис постановки задачі 41
1.2 Рішення з інформаційного забезпечення 51
1.2.1 Характеристика вихідної інформації 51
1.2.2 Характеристика вхідної інформації 54
1.2.3 Опис інформаційного забезпечення системи 55
1.3 Рішення з технічного забезпечення 57
1.3.1 Огляд рішення та алгоритм розв’язування задачі 57
1.3.2 Опис комплексу технічних засобів 60
1.4 Рішення з математичного забезпечення 62
1.4.1 Опис алгоритму 62
1.5 Опис програмного забезпечення 72
1.5.1 Структура програмного забезпечення 72
1.5.2 Характеристика окремих модулів системи 73
2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 90
2.1 Керівництво користувача 90
3 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗДІЛ 117
3.1 Вихідні положення 117
3.2 Обґрунтування системи параметрів ПП 117
3.3 Аналіз варіантів реалізації 126
3.3.1 Формування варіантів ПП 126
3.3.2 Варіанти реалізації основних функцій ПП 129
3.3.3 Оцінка рівня якості ПП 131
3.4 Економічний аналіз варіантів ПП 132
3.4.1 Визначення витрат на розробку ПП 132
3.4.2 Розрахунок економічної ефективності 137
3.4.3 Вибір кращого варіанта реалізації ПП за критерієм ефективності 139
3.5 Обґрунтування ефективності впровадження програмного продукту 139
3.5.1 Розрахунок витрат для машинного варіанта 140
3.5.2 Розрахунок витрат для ручного варіанта 140
3.5.3 Показники порівняльної ефективності 141
ВИСНОВОК 147
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 151
ДОДАТОК А 154
Файли додатків системи «Віртуальний маркетинг» та їх опис 154
ДОДАТОК Б 157
Лістинг програмного коду окремих модулів системи віртуального маркетингу 157
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Система забезпечення сервісу
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6
1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6
1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9
1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15
1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21
РОЗДІЛ 2. Система забезпечення сервісу на ТОВ "Прозерпіна" магазин
"АНТАЛ"……………………………………………………………………………. 25
2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25
2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28
2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ
СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41
3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46
-
СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6
1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6
1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9
1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15
1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ НА ТОВ "ПРОЗЕРПІНА" МАГАЗИН "АНТАЛ"………………………………………………………………. 25
2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25
2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28
2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ
СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41
3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46
-
Якість продукції, динаміка понять якості
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Якість продукції, динаміка понять якості 4
2. Рівень якості та показники оцінки якості 6
3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9
Висновок 11