-
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6
1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6
2.2. Класифікація турів 7
2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9
2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11
Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13
2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13
2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14
Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25
3.1. Позиціювання та просування туру 25
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Маркетинг
1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 -
2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 -
2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 7 -
2.2. Характеристика маркетингового відділу Агентства з продажу авіаквитків «Білетів Світ» - 18 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
Вступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Глобальні стратегії: мінімізація витрат, диференціації, фокусування, інновацій, оперативного реагування
Вступ. 3
1. Фактори, що впливають на визначення глобальної стратегії 3
2. Глобальні конкурентні стратегії 6
2.1. Стратегія «лідирування на основі зниження витрат цін» 7
2.2.Стратегія диференціації 9
2.3.Стратегія фокусування 12
2.4. Стратегія інновацій. 14
2.5. Стратегія оперативного реагування. 17
Висновки. 18
Література. 20
-
Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5
1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5
1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17
2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29
3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49
-
Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
Вступ 3
1. Стратегія розвитку цільового ринку 4
2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10
3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10
4. Маркетингова стратегія 11
5. Товарна стратегія 12
6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14
7. Цінова стратегія 15
8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17
9. Бюджет маркетингу 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Стратегія інвестиційної діяльності фірми
Вступ 2
1. Поняття інвестиції. 4
2. Стратегії управління інвестиціями. 6
2.1. Загальна стратегія компанії. 6
2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9
2.3. Стратегія ефективного власника. 11
2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13
2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14
2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17
2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18
3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21
Висновок. 26
Список використаної літератури: 27
-
Розробка стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43