-
Білети з Риторики
1. Предмет та завдання риторики 2
2. Риторика як навчальна дисципліна 2
3. Історія розвитку риторики 3
4. Вітчизняні традиції красномовства 3
5. Співвідношення понять "риторика", "ораторське мистецтво", "красномовство" 4
6. Місце риторики в підготовці правників 4
7. Роди та види риторики 5
8. Характеристика суспільно-політичного красномовства 5
9. Судова риторика. Специфіка та види 6
10. Характеристика академічного красномовства 6
11. Загальна характеристика церковно-богословського красномовства 7
12. Поняття соціально-побутового красномовства 7
13. Види публічного мовлення 8
14. Методика підготовки усного виступу 8
15. Види промов. Особливості їх підготовки 9
16. Структура публічної промови 9
17. Проголошення публічного виступу 10
18. Мовні засоби впливу на аудиторію 11
19. Позамовні засоби впливу на аудиторію 11
20. Основні принципи риторики 11
21. Поняття суперечки. Види 12
22. Комунікативні тактики ведення суперечок 13
23. Конкретні засоби аргументації 13
24. Некоректні засоби аргументації 13
25. Методи аргументації 14
26. Правила ведення суперечок 15
27. Основні види спілкування у роботі працівників ОВС 15
28. Комунікативні стратегії учасників судочинства 16
29. Структура судової промови 17
30. Види судових промов 17
31. Особливості спілкування правників із засобами масової інформації 18
32. Культура мовлення правників 18
33. Зв'язок риторики з іншими науками 19
34. Особистість оратора 20
35. Риторика управління 20
36. Культура ведення дискусії 21
37. Особливості побудови наукових виступів 21
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23
-
ПОЛІТИЧНЕ РІШЕННЯ: ВИЗНАЧЕННЯ, ВИДИ І ОСНОВНІ МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ
ВСТУП 3 Розділ I. Визначення політичного рішення 5 1.1. Сутність політичного рішення. 5 1.2. Структура політичного рішення 8 Розділ II. Класифікація політичних рішень 10 Розділ III. Основні моделі прийняття політичного рішення 16 3.1. Вибір політичного рішення. 16 3.2. Моделі прийняття політичного рішення 21 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
-
Політичне життя, його типологія і його характерні особливості
Вступ 3
1. Сутність політичного життя 4
2. Характерні особливості політичного життя 5
3. Типи політичного життя 11
Висновок 16
Список використаної літератури 18
-
Проблеми іміджування
Вступ 2
1. Концепція іміджу політичного лідера 3
2. Основи формування політичного іміджу 5
3. Механізми реалізації іміджу політичного лідера в Україні 7
Висновки 10
Література 13
-
Варіант 15. Політичне лідерство
1. Сутність політичного лідерства. 3
2. Класифікація політичного лідерства. 8
З.Особливості політичного лідерства в Україні. 10
Література: 18
-
Політичний реалізм
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОЛІТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ 5
1.1. Поняття політичного реалізму 5
1.2. Парадигма політичного реалізму 12
1.3. Політичний реалізм Г. Моргентау та Р. Арона. 15
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТЕОРІЇ ПОЛІТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ 18
2.1. Основні принципи політичного реалізму за Г. Моргентау 18
2.2. Ренесанс політичного реалізму 33
РОЗДІЛ 3. ПОЛІТИЧНИЙ РЕАЛІЗМ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ 44
3.1. Створення системи забезпечення політичної безпеки України в межах цілісної політики національної безпеки 44
3.2. Концептуальне забезпечення політичної безпеки України 48
3.3. Система політичної безпеки України 50
ВИСНОВКИ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61
-
"РИТОРИКА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ ТА АНТИЧНОГО РИМУ"
План
Вступ 3
1. Виникнення і розвиток риторики у Стародавній Греції 3
2. Римський період античного красномовства 10
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Природа та зміст феномену «політичний популізм»
Природа та зміст феномену «політичний популізм» 1
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1. Поняття політичного популізму, його джерела та методологічні проблеми вивчення 6
Розділ 2. Види та сучасні прояви політичного популізму 16
Розділ 3. Специфіка політичного популізму в Україні 26
Висновки 46
Список використаної літератури 48
-
Політична реклама як засіб формування іміджу політичного лідера (на прикладах ЗМІ)
Розділ І. Загальні положення про та феномен медіавпливу 5 1.1 Феномен медіа впливу 5 1.2 Психологічні особливості діяльності засобів масової інформації 8 Розділ ІІ. Психологія лідерства та політичного впливу 12 2.1 Політична психологія як наука 12 2.2 Імідж політичного лідера 14 2.2.1 Закономірності формування іміджу політичного лідера 16 2.2.2 Структура та компоненти політичного іміджу 17 2.3 Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера 20 Розділ ІІІ. Політична реклама як засіб формування іміджу лідера 26 3.1 Роль новин та реклами в перемозі на виборах 2006 26 3.2 Роль ЗМІ у творенні політичних міфів (на прикладі президентської передвиборчої кампанії 2004) 30 Висновки 35 Література 37
-
Контрольна робота з політології
Зміст
1. Голова держави, його повноваження. 3
2. Типологія політичного лідерства 6
3. Основні науково-теоретичні засади політичного прогнозування 10
Список використаної літератури. 12