-
Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")
Вступ 3
1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6
2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17
3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23
4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30
5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36
Висновки та пропозиції 44
Література 47
Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50
Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52
-
"Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів
План
Вступ 4
Розділ 1. Загальна характеристика ринка хлібу та хлібобулочних виробів. 9
1.1. Основні виробники хліба в Україні. 9
1.2. Виробництво хліба в Одеському регіоні. 13
1.3. Динаміка виробництва основних сортів хліба в Одеській області в 2005-2007 гг. 18
1.4. Державне регулювання ринку: регіональний аспект. 20
Розділ 2. ВАТ "Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів Одеського регіону. 26
2.1. Загальна характеристика підприємства. 26
2.2. Основні показники виробничої діяльності підприємства у 2004-2006 рр. 29
2.3. Проблемні питання функціонування підприємства та можливі шляхи їх вирішення. 37
2.4. Перспективні напрямки подальшого розвитку підприємства. 41
Розділ 3. Проект розвитку ВАТ "Одеський коровай" на основі освоєння технології виробництва хліба "Ризький". 46
3.1. Опис проекту організації нового виробництва. 46
3.1.1. Побудова логіко-структурної матриці при розробці проекту. 49
3.2. Опис технології виробництва хліба "Ризький". 52
3.3. Опис технологічного обладнання, необхідного для організації виробництва. 56
3.4. Розрахунок економічної ефективності проекту. 58
Висновок 61
Перелік літератури 62
-
Товарознавчі складові оптимізації технології товароруху хлібобулочних товарів
ВСТУП 4
1. ПОНЯТТЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВАРОРУХУ 6
1.1. ПЛАНУВАННЯ ТОВАРОРУХУ 6
1.2.КЕРУВАННЯ КАНАЛАМИ ТОВАРОРУХУ 8
1.3.ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ 9
1.4. ОПТОВА І РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ 11
1.4.1. Соціально-економічна сутність оптової торгівлі 12
1.4.2. Роздрібна торгівля в ринковій економіці 14
1.4.3. Склад і структура роздрібного товарообігу 15
2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ТОВАРІВ 16
2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ І АСОРТИМЕНТУ ХЛІБА 16
2.2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ 20
2.2.1.Конкуренція та ціноутворення 20
2.2.2.Конкурентноспроможність хлібобулочних виробів 21
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛУ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ЯКОСТІ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ В ПРОЦЕСІ ТОВАРОРУХУ 29
4. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІСНУЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТОВАРОРУХУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ 31
ВИСНОВОК 33
ЛІТЕРАТУРА 35
-
Дослідження асортименту якості хліба та хлібобулочних виробів
Дослідження асортименту якості хліба
та хлібобулочних виробів
-
Система технологій
1. ВАТ «Київхліб» - основний виробник хлібобулочних виробів 3
2. Технології виробництва хлібобулочних виробів 6
3. Перспективи розвитку 10
4. Шляхи вдосконалення технології 12
Література 18
-
Управління поведінкою персоналу туристичної фірми
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6
1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6
1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14
Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22
2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22
2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43
3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43
3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49
Висновки 56
Список використаної літератури 59
Додатки 60-69
-
Організація контролю в системі адміністративного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 5
1.1 Природа контролю в системі управління 5
1.2 Суб’єкти і об’єкти контролю 15
1.3 Основні засоби контролю 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 43
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «Назва» 43
2.2 Організація контролю на підприємстві 53
2.3. Оцінка ефективності організації контролю на підприємстві 60
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА ТОВ «Назва» 73
3.1 Моніторинг організації контролю на ТОВ «Назва» 73
3.2 Оптимізація системи контролю на підприємстві 79
3.3 Оцінка запропонованих заходів 90
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104-120
-
Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22
2.1. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25
2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 51
-
Стимулювання праці як засіб мотиваційного впливу на працівників організації
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ 6
1.1. Сутність та види стимулювання праці в організації 6
1.2. Методи стимулювання праці в організації 16
1.3. Особливості стимулювання праці на туристичному підприємстві 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 26
2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Назва” 26
2.2. Характеристика системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 30
2.3. Оцінка ефективності системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 39
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ТОВ „Назва” 45
3.1. Напрями підвищення стимулювання праці ТОВ „Назва” 45
3.2. Удосконалення системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69-76 звітність
-
Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 6
1.1. Особливості та принципи організації праці у готельному господарстві 6
1.2. Форми і системи оплати праці 9
1.3. Підходи до оцінки ефективності організації праці у готельному господарстві 11
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 14
2.1. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 14
2.2. Аналіз організації праці в обслуговуючих підрозділах 25
2.3. Оцінка ефективності організації праці 37
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 41
3.1. Пропозиції щодо удосконалення режиму праці і відпочинку працівників готелю 41
3.2. Розробка програми удосконалення організації праці на плановий період 44
3.3. Оцінка ефективності запланованих заходів 51
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60
ДОДАТКИ 62