Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва"). » (ID:23094)

| Размер: 94 кб. | Объем: 54 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание Вступ 2
1. Основні економічні показники діяльності підприємства 5
2. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 23
3. Технологія продажу хліба 26
4. Методика оптимального планування доставки хліба в торговельну мережу 27
5. Пріоритетні напрямки розвитку асортиментної програми хлібопекарської промисловості 36
6. Розвиток інфраструктури галузі й організаційних заходів щодо збільшення обсягів реалізації хліба 38
Висновок 49
Література 51
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва"). »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")

  • "Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів

  • Товарознавчі складові оптимізації технології товароруху хлібобулочних товарів

  • Дослідження асортименту якості хліба та хлібобулочних виробів

  • Система технологій

  • Управління поведінкою персоналу туристичної фірми

  • Організація контролю в системі адміністративного управління

  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

  • Стимулювання праці як засіб мотиваційного впливу на працівників організації

  • Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)


Cгенерировано за 0.012638 секунд

загрузка...