|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Наукові школи менеджменту
ЗАВДАННЯ:
1. Наукові школи менеджменту
2. Ефективність діяльності групи в організації
3. На фоні ТОВ „Продімпорторг” проаналізувати фактори прямої і непрямої дії зовнішнього середовища
-
К/р з менеджменту
1. Наукові школи менеджменту 3
2. Ефективність групи в організації 5
3. На прикладі організації проаналізуйте фактори прямої і непрямої дії зовнішнього середовища. 8
Використана література: 11
-
Поняття про групи і колективи. Структура малих груп. Ефективність групової діяльності
1. Поняття про групи і колективи 2
Основні параметри групи 2
Класифікація груп 5
2. Структура малих груп 6
3. Ефективність групової діяльності 8
Література : 10
-
Поняття про групи і колективи. Структура малих груп. Ефективність групової діяльності
1. Поняття про групи і колективи 2
Основні параметри групи 2
Класифікація груп 5
2. Структура малих груп 6
3. Ефективність групової діяльності 8
Література : 10
-
Інвестиції контрольна
1. Роль і значення інвестицій для розвитку харчової промисловості України 3
2. Фактори впливу на ефективність інвестиційного процесу в харчовій промисловості 12
Література. 18-19
-
ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ
ВСТУП 3
1.ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ПОТРЕБ 5
1.1.Сутність потреб і особливості їх розвитку 5
1.2. Зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 9
1.3.Виробництво і потреби суспільства. 13
1.4.Теорія граничної корисності 19
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ 22
2.1.Культурні фактори 22
2.2.Соціальні фактори 23
2.3.Особистісні фактори 24
2.4. Психологічні фактори 26
ВИСНОВКИ 29
Література 31
-
Зовнішнє середовище підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6
1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24
2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24
2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26
2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42
3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42
3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
-
Продуктивність та ефективність праці робітників
22. Продуктивність та ефективність праці робітників: поняття й методи оцінки. Фактори, що впливають на продуктивність праці, та їх класифікація. Основні напрямки підвищення продуктивності праці та ефективність трудових ресурсів підприємства. 3
ФАКТОРИ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ 11
Задача 22 16
Література 17
-
Обласна комісія з надзвичайних ситуацій
Завдання:
1. Обласна комісія з надзвичайних ситуацій.
2. Осередки радіаційного забруднення.
3. Фактори впливу на масштаби зараження СДОР.
3. Фактори впливу на масштаби зараження СДОР.
4. Ізолюючі протигази.
5. Захист продуктів харчування і джерел питної води в надзвичайних ситуаціях
-
Температура як екологічний фактор
План
1.Види кліматичних зон.
2.Регуляція роботи продихового апарату.
3.Поділ рослин на групи відносно погодних умов.
4.Групи організмів за ступенем адаптації.
5.Екзотермічні і ендотермічні організми.
-
Стратегічні групи
1. Стратегічні групи
2. Стратегічні групи та бар`єри мобільності
3. Бар`єри мобільності та формування груп
4. Стратегічні групи та вплив на умови
5. Стратегічні групи та загроза замінників
6. Стратегічні групи та суперництво серед фірм
7. Стратегічні групи та прибутковість фірми
8. Основи формулювання стратегії
Використана література
Cгенерировано за 0.009871 секунд
|