Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції» (ID:20721)

| Размер: 98 кб. | Объем: 83 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Сутність і зміст організації створення й освоєння нової конкурентоспроможної продукції на підприємстві 6
1.2. Напрямки удосконалення системи розробки та освоєння виробництва нової продукції 14
1.3. Методика розробки та освоєння виробництва нової продукції 20
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
2.1 Загальна характеристика підприємства 28
2.2 Аналіз фінансових показників 36
2.3 Аналіз конкурентного середовища фірми 43
РОЗДІЛ 3 ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 58
3.1 Напрям розвитку 58
3.2 Обчислення економічного ефекту впровадження нововведень 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература
1. Адимбаев Т.А. Экономический потенциал и эффективность его использования. – Алма-Ата: Наука, 1990.
2. Ананькина Е.А., Данилочкин С.В., Данилочкина Н.Г. и др.. Контроллинг как інструмент управления предприятием / Под ред. Н.Г. Данилочкиной. – М.: Юнити: Аудит, 1998.
3. Ансофф И.Х. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
4. Афанасьєв М. Маркетинг: стратегія й практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995.
5. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа. – М.: Финан-сы и статистика, 1996.
6. Бланк И.А. Управление прибылью. – К.: Ника-Центр, 1998.
7. Бланк И.А. Финансовый менеджмент: Учебный курс. – К.: Ника – Центр,1999. – 528 с.
8. Бовыкин В.И. Новый менеджмент (управление предприятиями на уровне новых стандартов: теория и практика эффективного управления). – М.: Экономика, 1997.
9. Бородкин Ф.М. Статистическая оценка связей экономических показателей. – М.: Статистика, 1968.
10. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. – М.: Инфра – М, 1999.
11. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Гардарика, 1998.
12. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. М.: РусПартнер Лтд., 1994
13. Голов С.Ф., Ефіменко В.И. Фінансовий та управлінський облік. – К.: Авто-інтерсервіс, 1996.
14. Голубків Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., «Видавництво «Справа» - 1995.
15. Голубков Е.Н. Маркетинговые коммуникации. - М.: Издательство «Финпресс», 2000.-256с.
16. Горфинкель В. Я. т ін. Економіка підприємств. М.:Банки й біржі, 1996
17. Горчикова И.Н. Менеджмент. М.: Юнити, 1994.-685 с.
18. Дракер П.Ф. Эффективное управление. Экономические задачи и оптималь-не решения / Пер. с англ. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 1998.
19. Економіко-фінансовий аналіз діяльності промислового підприємства: Учбо-вий посібник / Т.Д. Костенко, В.А. Панков, В.С. Рижиков. – Краматорськ: ДДМА, 2001. – 97 с.
20. Зав ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М.: Міжнародні відносини, 1991.
21. Збірник бізнес - планів під ред. В.М.Попова - М 2002 - 357 с.
22. Исаенко Е.В., Васильєв А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. Пособие для вузов.- М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004.-252с.
23. Ігнатова Л.А., Скородумова М.А. Розробка бізнес-плану інвестиційного проекат цеху (ділянки): Методична вказівка до курсової роботи - М.: Із МГТУ “Станкин”, 1996. - 28 с.
24. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств. – К.: Знання, 2000.
25. Коротков Э.М., Беляев А.А., Валовой Д.В. и др. Антикризисное управле-ние: Учеб. пособие. – М.: Инфра –М, 2000.
26. Котлер Ф..Основи маркетингу. - М., видавництво «Прогрес» - 1991.
27. Кравченко В.Ф, Кравченко Е.Ф., Забелин П.В. Организационный инжини-ринг. – М.: ПРИОР, 1999.
28. Кузнецова С.А., Маркова В.Д. SWOT-анализ: практика и проблемы применения. // Совершенствование институциональных механизмов в промышленности. – Новосибирск, 2005. – С. 18-29
29. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002.
30. Мескон Майкл, Альберт Майкл, Хедоури Франклін. Основи менеджменту. М.: З “Справу”, 1994.-701 с.
31. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій. - К.: МАУП, 2003 -120с.
32. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. — К.: Основи, 1998.
33. Примак Т. О.Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.
34. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия. – Мн.: Новое знание, 2002. – 704 с.
35. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой / Под общ. ред. А.П. Градова и Б.И. Кузина. – СПб.: Специальная литература, 1996. – 510 с.
36. Тарас Копытько Прямой маркетинг — универсальный ключ к лояльности клиентов http://www.managment.com.ua
37. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: Пер. с англ. - М.: Изд. дом «Вильяме», 2002.
38. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. - М.: ИНФРА-М, 2000.
39. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учеб¬ное пособие. - М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1997.
40. Финансовый менеджмент. Теория и практика: Учебник / Под ред. Е.С. Стоя-новой. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Перспектива, 1999. – 574 с.
41. Швиданенко Г.О., Олексюк О.І. Сучасна технологія діагностики фінансово-економічної діяльності підприємства. – К.:КНЕУ, 2002.-192с.
42. Экономико-финансовый анализ деятельности предприятия: Учеб. пособие / Т.Д. Костенко, В.А. Панков, В.С. Рыжиков. – Краматорск: ДГМА, 2002. – 126 с.
43. Экономический анализ хозяйственной деятельности предприятий и объе-динений / Под ред. проф. С.Б. Барнгольц и проф. Г.М. Тация. – М.: Финансы и ста-тистика, 1986.
44. Экономический анализ: Учебник / Под ред. Л.Т. Гиляровской.- 2-е изд., пе-рераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 615
45. Эмепка С. Оценка состояния маркетинга на промышленных предприятиях в условиях рыночной экономики. – М.: ИНФРА-М,2000.

Дополнительная информация 2747
Заказ Заказать Купить «Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

  • Сутність науково-технічної підготовки виробництва

  • Сутність науково-технічної підготовки виробництва

  • Облік витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції на підприємстві ТОВ “Назва”

  • ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ Варіант С-54

  • Обгрунтування бізнес проекту створення підприємства(ІІІ частина дипломної роботи)

  • ІНВЕСТИЦІНИЙ ПРОЕКТ АТ «МЕЛІТОПОЛЬСТАЛЬ»

  • Розробка бізнес проектування

  • Вплив інфляції на результати інвестиційної діяльності

  • Типові ризики проекту


Cгенерировано за 0.010251 секунд

загрузка...