|
-
Вища математика
План
Введення.
? Розділ
1.1. Прості числа. Порівняння. Теорема Евкліда.
1.2. Теорема Вільсона.
1.3. Функція Ейлера. Теорема Ейлера. Мала теорема Ферма.
? ? Розділ
2.1. Кільце Zp.
2.2. Циклотомічний поліном.
2.3. Дитяча Бінамінальна теорема.
? ? ? Розділ
3.1. Важкість обчислень, оцінка важкості.
?V Розділ
4.1. Теорема AKS [Agraval - Kayal - Saxena].
4.2. Алгоритм AKS.
4.3. Схема доказу AKS.
Заключення.
Джерела.
-
Навчання дітей дошкільного віку розв’язуванню арифметичних задач
1. Значення арифметичних задач у навчанні дошкільників елементам математики 2
2. Види арифметичних задач 4
3. Методика навчання дітей підготовчої групи розв’язуванню задач 6
4. Підібрати методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач (віршовані задачі, задачі-жарти, задачі на логічне мислення) 9
Література 16
-
Контрольна з інформаційних технологій
1. Процес і процедура прийняття рішення 4
2. Специфіка інформаційних програмних систем 6
3. Розробка автоматизованого розв’язування задач за умов функціонування АІС. Опис алгоритму розв’язування задачі 8
4. Два способи впровадження нової інформаційної технології 10
5. Функціональна підсистема ІС (призначення, структура, взаємозв’язки, характеристики) 13
6. Переоцінка статей активу та пасиву, їх динаміки 14
7. Формування висновків у вигляді таблиць та графіків 16
8. Джерела надходження коштів. Структура ДПА 18
9. Аналіз та контроль фінансової діяльності підприємства 20
Література 25
-
Предмет логіки. Семіотичний характер. Види дедуктивних умовиводів
1. Предмет логіки. Семіотичний характер 3
2. Види дедуктивних умовиводів 5
3. На прикладах і в колах Ейлера показати співвідношення між термінами в простих судженнях 14
Список літератури 16
-
Контрольні питання
1. Інформатика - Етапи підготовки задач до розв’язування їх на комп’ютерах 2
2. Основи екології - Комплексна програма України про поводження з радіоактивними відходами 3
3. Ціноутворення - Залежність стратегії маркетингу від стану життєвого циклу товару 5
Література 7
-
Контрольные вопросы
1. Інформатика - Етапи підготовки задач до розв’язування їх на комп’ютерах 2
2. Основи екології - Комплексна програма України про поводження з радіоактивними відходами 3
3. Ціноутворення - Залежність стратегії маркетингу від стану життєвого циклу товару 5
Література 7
-
Логика
План
1. Простий категоричний силогізм, його будова 3
2. Дайте повну характеристику поняття: безкорисливість 12
3. Визначте відношення між поняттями за допомогою кіл Ейлера; позначте тип сумісності або несумісності 12
4. Складіть таблицю істинності для виразу та зробіть висновок, чи є формула законом логіки? 13
5. Проаналізуйте отримання висновків шляхом перетворення: 13
6. Довести трьома способами: за особливими правилами фігур, за модусом, за правилами категоричного силогізму, - чи є наведені силогізми вірними, а висновок - істинним судженням. 13
Список використаної літератури 14
-
Види понять. Логічні відношення між поняттями
Варіант 7
Теоретичне завдання
Види понять. Логічні відношення між поняттями.
Для розкриття даної теми потрібно навести основні види понять. За якими ознаками поняття поділяються на види? Чим обумовлюється пустота понять, що не містять жодного елементу обсягу? Чим відрізняється логічна характеристика понять як позитивних і негативних від моральної оцінки явищ, які вони відображають? Що таке логічне відношення? Проілюструйте логічні відношення між поняттями за допомогою колових схем. Визначте відношення між видовими і родовими поняттями. З’ясуйте різницю між абсолютними синонімами та тотожними поняттями.
Практичні завдання
1. Здійсніть логічний аналіз понять. Визначте, які поняття є реєструючими, які - нереєструючими; виділіть збірні поняття.
уважність
безвілля
мешканець Києва
Булонський ліс
трактор
озеро
спокій
затишок
весілля
2. Узагальніть поняття.
шпигун
норми моралі
дитячий театр
жебрак
багатство
Аристотель
3. Обмежте поняття.
мешканець
студент
слідчий
жива істота
людина
студент ДАЖКГ
4. Визначте від відношення між сумісними і несумісними поняттями та зобразіть його за допомогою колових схем (кругів Ейлера)
істина, хиба, омана
посадовий злочин, злочин, господарський злочин
слідчий, неслідчий
твердий, м’який
студент, спортсмен
держава, європейська держава
грек, що написав “Одіссею”, Гомер
5. Визначте які правила порушені в наступних поділах.
6. Які правила порушені в наступних визначеннях?
7. Дайте об’єднану класифікацію суджень, зобразіть відношення між термінами за допомогою колових схем, встановіть розподіленість термінів, наведіть прийняті у логіці позначення.... і.т.д.
-
Логіка
1. Узагальнення та обмеження понять 3
2. Складне судження 3
3. Безпосередні умовиводи 5
4. Спростування теза та аргументи спростування 6
5. За допомогою кіл Ейлера зобразіть графічно відношення між обсягами понять: 8
6. Визначте кількість та якість суджень відносячи їх до одного з чотирьох 9
7. Визначте вид модальності у судженні 9
8. Встановіть значення істинності висловлювань А і В якщо висловлювання істинне 9
9. Визначте фігуру і модус силогізму і напишіть структуру силогізму у вигляді формули 10
10. Зробіть перетворення судження 10
Список використаної літератури 11
-
Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)
Вступ 3
1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5
1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5
1.2. Види порушень мовлення 7
1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7
2. Стратегії освоєння мови дітьми 9
2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9
2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13
3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17
3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17
3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19
3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21
3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24
Висновки 28
Список використаної літератури 31
Додатки 33
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття ріше
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2
Література
Cгенерировано за 0.155698 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|