-
Удосконалення організації праці на робочому місці діючого підприємства
Вступ. 3
1. Інформаційний розділ. 5
1.1. Теоретичні засади методів удосконалення організації праці на підприємстві. 5
1.2. Завдання практичної частини роботи. 22
Практична частина. 24
2. Аналітичний розділ курсової роботи. 24
3. Розробка заходів щодо удосконалення організації роботи інженеру із складання кошторисів кошторисного бюро відділу підготовки виробництва та економічна оцінка витрат на впровадження цих заходів.. 30
Висновки. 32
Література. 36
Практична частина курсової роботи присвячена удосконаленню праці на робочому місці інженеру із складання кошторису ЗАТ.
-
Розвиток міжнародного туризму в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 6
Теоретичні засади міжнародного туризму та його розвитку 6
1.1. Сутність міжнародного туризму та його значення 6
1.2. Види міжнародного туризму 20
1.3. Аналіз основних чинників що впливають на формування і функціонування туристичного ринку 27
РОЗДІЛ 2 37
Аналіз розвитку міжнародного туризму в Україні 37
2.1. Огляд та аналіз сучасного стану міжнародного туризму в Україні його інфраструктури та матеріально-технічної бази 37
2.2. Дослідження організації туризму в провідних туристичних країнах світу 49
2.3. Особливості організації міжнародного туризму в Україні 58
РОЗДІЛ 3 75
Напрямки удосконалення міжнародного туризму 75
3.1. Прогнози розвитку світового туризму 75
3.2. Перспективи розвитку та шляхи удосконалення міжнародного туризму в Україні 81
3.3 Інноваційні форми організації туристичної діяльності українських підприємств 95
ВИСНОВОК 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112
-
Перспективні види туризму в Україні
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Теоретичні засади спеціалізованого туризму 6
1.1. Класифікація туризму за видами 6
1.2. Чинники впливу на розвиток туризму 12
1.3. Ресурсна база спеціалізованого туризму 15
2. Аналіз сучасного стану туризму в Україні 22
2.1. Соціально-економічні чинники впливу на розвиток туризму в Україні 22
2.2. Вплив екологічного стану на розвиток рекреації 26
2.3. Регіональні особливості розвитку туризму 32
3. Перспективні види туризму 41
Висновки 48
Список використаних джерел 50
Додатки 52
Мета даної роботи детально дослідити галузь туризму в Україні на сучасному та визначити перспективні види туризму.
Для досягнення поставленої мети, автор ставить перед собою такі завдання:
- дати характеристику класифікації туризму за видами;
- визначити чинники впливу на розвиток туризму;
- дослідити ресурсну базу спеціалізованого туризму;
- проаналізувати соціально-економічні чинники впливу на розвиток туризму в Україні;
- дослідити вплив екологічного стану на розвиток рекреації;
- охарактеризувати регіональні особливості розвитку туризму;
- визначити і дослідити перспективні види туризму.
Джерельна база курсової роботи складає 24 джерела і охоплює спеціальну літературу по туризму, а також туристично-краєзнавчі дослідження, та статистику
Структура роботи складається з вступу, основної частини, висновків, використаної літератури та додатку.
-
Стан та перспективи розвитку подієвого туризму в Україні
ВСТУП 3
І. ІСТОРИЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 6
1.1. Теоретичні засади подієвого туризму 6
1.2. Зародження та розвиток подієвого туризму 12
ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ 17
2.1. Характеристика сучасного стану подієвого туризму в Україні 17
2.2. Особливості організації подієвого туризму 21
ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ 26
3.1. Умови для розвитку подієвого туризму в Україні 26
3.2. Шляхи удосконалення подієвого туризму в Україні 32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
-
Управлінський облік
ВСТУП 3
1. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 4
1.1. Суть та значення управлінського обліку (структура та механізм функціонування) 4
1.2. Вплив технології та організації діяльності підприємств на побудову управлінського обліку 7
1.3. Бюджетування програм його суть та значення 9
1.4. Центри прибутку. Навести приклади охарактеризувати значення та обґрунтувати необхідність їх створення 13
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17
Завдання 1. 17
Завдання 2. 18
Завдання 3. 20
ВИСНОВОК 21
ЛІТЕРАТУРА 23
-
Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми
Зміст
Вступ 4
1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6
1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6
1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13
1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20
2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27
2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57
3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67
3.1. Планування туристського продукту 67
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100
Висновки 106
Список використаної літератури 114
-
Аспекти групової і міжгрупової поведінки в організації.
Аспекти групової і міжгрупової поведінки в організації.
1. Теоретична частина
2. Практична частина.
Список використаної літератури
-
Дипломна робота з теми: Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Зміст
Вступ 3
1. Загальні принципи формування стратегії розвитку туризму 5
1.1. Стратегії зростання туризму 5
1.2. Побудування стратегії розвитку керівництвом турфірми 11
1.3. Фактори зростання ефективності туризму 18
2. Роль економічного планування економічного розвитку в підвищенні доходності туристичного підприємства 26
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 26
2.2. Джерела прибутку в туризмі 36
2.3. Фактори зростання прибутку туристичної фірми 53
3. Стратегічне управління туристським продуктом 60
3.1. Планування туристського продукту 60
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 67
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 78
Висновки 85
Література 94
-
Організація автоматизованого місця роботи менеджера по туризму
ВСТУП 3
1. ФУНКЦІЇ Й ОБОВ'ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ 6
1.2. Оснащеність офісу технікою на прикладі турфірми КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 7
2. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ МЕНЕДЖЕРА НА ПРИКЛАДІ ТУРФІРМИ КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 9
2.1. Опис фірми 9
2.2. Комп’ютерні програми 12
2.2.1. Ключові можливості 12
2.2.2. Основні вікна програми Tour Pilot 16
2.3. Автоматизація за допомогою galileo - програми бронювання місць 22
2.3.1. Складові системи Galileo 23
2.4. Удосконалення роботи менеджерів КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 24
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 29
ДОДАТКИ 30
-
Основні вимоги до організації виробництва
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4
1.1 Основні вимоги до організації виробництва 4
1.2 Критичні точки контролю 11
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14
ВИСНОВОК 21
ЛІТЕРАТУРА 22
-
Основні вимоги до організації виробництва
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4
1.1 Основні вимоги до організації виробництва 4
1.2 Критичні точки контролю 11
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14
ВИСНОВОК 21
ЛІТЕРАТУРА 22