|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМТВА В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІНФРАСТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ У ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Місце оперативного управління у виробничій діяльності підприємства 4
1.2 Сутність внутрішніх факторів, що впливають на результати виробництва 5
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 12
2.1 Склад інфраструктури підприємства 12
2.2 Тенденції розвитку виробничної інфраструктури 15
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ, ІНФРАСТРУКТУРА ВИРОБНИЦТВА ПІДПРИЄМСТВА 34
3.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Корпорація СТАЛЬ” 34
3.2. Внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 35
3.2.1 „Тверді” внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 35
3.2.2 „М’які” внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 38
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 40
Висновки 48
-
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧОЮ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМТВА В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІНФРАСТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ У ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Місце оперативного управління у виробничій діяльності підприємства 4
1.2 Сутність внутрішніх факторів, що впливають на результати виробництва 5
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 12
2.1 Склад інфраструктури підприємства 12
2.2 Тенденції розвитку виробничної інфраструктури 15
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ, ІНФРАСТРУКТУРА ВИРОБНИЦТВА ПІДПРИЄМСТВА 34
3.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Корпорація СТАЛЬ” 34
3.2. Внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 35
3.2.1 „Тверді” внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 35
3.2.2 „М’які” внутрішні фактори, що безпосередньо впливають на ефективність підприємства 38
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 40
Висновки 48
-
Екологічна система
1. Екологічна система 3
2. Фактори, які впливають на екологічну систему 4
3. Фактори, які впливають на екологічну систему 6
4. Збереження природи екологічних систем 8
Література 10
-
Визначення конкурентоспроможності фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5
1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14
2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14
2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18
2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28
3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28
3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34
ВИСНОВКИ 38
Перелік використаної літератури 39
-
Управління вартістю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти формування системи управління ефективністю підприємства 4
2. Фактори, які впливають на вартість підприємства 7
3. Методи оцінки вартості майна підприємства 10
Висновки 13
Література 14
-
Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства 3
2. Характеристика товару підприємства 6
2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6
2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11
2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13
2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15
2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17
2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17
3. Характеристика покупців 18
3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18
3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19
3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21
4. Методи ціноутворення 22
4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22
Список використаної літератури 29
-
Аналіз умов які обумовлюють розвиток стратегічних зон господарювання
Зміст
Стор.
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз умов які обумовлюють розвиток стратегічних зон господарювання 4
1.1. Визначення основних напрямків розвитку підприємства 4
Розділ 2. Прогноз впливу факторів на СЗГ 9
2.1. Фактори, які впливають на діяльність підприємства 9
2.2. Прогнозування рентабельності виробництва 13
Розділ 3. Оцінка майбутнього стратегічного положення СЗГ 15
3.1. Заходи направленні на посилення позицій підприємства на ринку 16
Висновок 18
Література 20
-
Аналіз умов які обумовлюють розвиток стратегічних зон господарювання
Зміст
Стор.
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз умов які обумовлюють розвиток стратегічних зон господарювання 4
1.1. Визначення основних напрямків розвитку підприємства 4
Розділ 2. Прогноз впливу факторів на СЗГ 9
2.1. Фактори, які впливають на діяльність підприємства 9
2.2. Прогнозування рентабельності виробництва 13
Розділ 3. Оцінка майбутнього стратегічного положення СЗГ 15
3.1. Заходи направленні на посилення позицій підприємства на ринку 16
Висновок 18
Література 20
-
Теорія систем
1. Побудувати "дерево цілей" результативного функціонування об’єкту дослідження 3
2. Визначити структуру об’єкту дослідження 7
3. Визначити надсистему об’єкту дослідження 11
4. Визначити підсистему об’єкту дослідження 11
5. Визначити внутрішні фактори які впливають на функціонування об’єкту дослідження 12
6. Визначити зовнішні фактори, які впливають на функціонування об’єкту дослідження 14
Список використаної літератури 15
-
Що собою являє фактори виробничого середовища які впливають на працездатність людини в процесі виробництва
Вступ 2
1. Джерела небезпек. 4
2. Фактори впливу на життєдіяльність людини. 6
3. Фактори виробничого середовища які впливають на працездатність людини. 9
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Структурно-функціональний підхід в управлінні
Вступ 3
Завдання №1. Структурно-функціональний підхід в управлінні 4
Характеристика структурно-функціонального підходу 4
Використання структурно-функціонального підходу при організаційному розвитку організації 11
Структурно-функціональний підхід та аналіз економічної безпеки організації 16
Завдання № 2. Побудувати "дерево цілей" результативного функціонування ОД 20
Завдання № 3. Визначити структуру ОД 22
Завдання № 4. Визначити надсистему ОД 24
Завдання № 5. Визначити підсистеми ОД 25
Завдання № 6. Визначити внутрішні фактори, які впливають на функціонування ОД 26
Завдання № 7. Визначити зовнішні фактори, які впливають на функціонування ОД 27
Висновок 29
Список літератури 32
Cгенерировано за 0.012760 секунд
|