-
ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ
ВСТУП 3
1.ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ПОТРЕБ 5
1.1.Сутність потреб і особливості їх розвитку 5
1.2. Зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 9
1.3.Виробництво і потреби суспільства. 13
1.4.Теорія граничної корисності 19
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ 22
2.1.Культурні фактори 22
2.2.Соціальні фактори 23
2.3.Особистісні фактори 24
2.4. Психологічні фактори 26
ВИСНОВКИ 29
Література 31
-
Рекреаційні ресурси України
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення рекреаційних ресурсів України 6
1.1. Основні поняття рекреаційних ресурсів 6
1.2. Фактори, які визначають стан рекреаційних ресурсів в Україні 8
Розділ 2. Особливості розміщення рекреаційних ресурсів України 13
2.1. Загальна характеристика рекреаційних ресурсів України 13
2.2. Територіальні рекреаційні ресурси України 17
Розділ 3. Проблеми та шляхи розвитку рекреаційних ресурсів в Україні 28
Висновки 37
Список використаної літератури 40
-
Рекреаційні потреби жителів великих міст та шляхи їх реалізації
Вступ 3
1. Соціально-економічні фактори формування рекреаційних потреб 4
2. Природо-ресурсний потенціал економічних районів України 8
Висновки 13
Список використаної літератури 15
-
Рівень життя населення та фактори, що його визначають
План
Вступ ....................................................................................................................3
1. Сутність рівня життя населення та фактори, що його визначають ............5
2. Показники, які визначають рівень життя населення ..................................10
3. Стан рівня життя населення в Україні .........................................................16
4. Шляхи підвищення рівня життя населення та його роль у стабілізації
економіки країни ............................................................................................22
Висновки та пропозиції .....................................................................................35
Список використаної літератури ......................................................................38
-
Особливості динаміки реальних доходів основних соціальних верств населення України
ВСТУП. 3 1. СТАНОВИЩЕ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ НА 2003 – 2006 4 2. ДИНАМІКА РЕАЛЬНИХ ДОХОДІВ ОСНОВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ 9 ВИСНОВОК. 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
-
Економічні потреби, їх класифікація і роль у сучасному виробництві
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методологічні основи потреб та інтересів людей 5
1.1.Економічні потреби суспільства, їх суть і структура 5
1.2. Закон зростання потреб та механізм його дії 6
1.3. Економічний інтерес і потреби. Економічні суперечності в системі інтересів 16
Розділ ІІ. Дослідження структури потреб населення 20
2.1. Структура потреб населення 20
2.2. Вплив виробництва на задоволення потреб 21
Розділ ІІІ. Шляхи раціонального задоволення потреб 27
3.1. Взаємозв'язок потреб, виробництва і попиту. 27
3.2. Практичне значення вивчення потреб 30
3.3. Проблеми та перспективи раціонального задоволення потреб 32
Висновки 35
Список використаної літератури 36
-
Державне фінансове забезпечення соціальних гарантій населенню
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ГАРАНТІЙ НАСЕЛЕННЯ 6
1.1. Поняття соціальних гарантій населення та їх класифікація 6
1.2. Джерела фінансування соціальних гарантій населення 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ГАРАНТІЙ В УКРАЇНІ ТА ОСНОВНІ ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 17
2.1. Аналіз проблем державного финансового забезпечення соціальних гарантій населення 17
2.2. Шляхи вдосконалення механізму державного фінансового забезпечення соціальних гарантій населення 19
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
-
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ
ВСТУП 3
1. Соціалізація як соціальний феномен 4
1.1. Поняття про соціалізацію особистості, механізми соціалізації 4
1.2. Соціалізація особистості як засвоєння соціального досвіду 10
1.3. Виховання та освіта як основні фактори, які впливають на процес соціалізації особистості 15
2. Фактори, що впливають на формування соціальних орієнтирів 24
2.1. Поняття соціальних орієнтирів. Види (типи) соціальних орієнтирів 24
2.2. Механізми формування соціальних орієнтирів 25
2.3. Форми та види прояву соціальних орієнтирів 27
ВисновКИ 33
ЛІТЕРАТУРА 34
-
Сутність економічних потреб
Зміст:
Вступ
1. Сутність економічних потреб
2. Структура та класифікація потреб
3. Формування потреб
4. Закон зростаючих потреб
Висновок
-
ЕКОНОМІЧНІ ПОТРЕБИ ТА ІНТЕРЕСИ - ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГРЕСУ
ЗМІСТ
ВСТУП 2
1. ЕКОНОМІЧНІ ПОТРЕБИ ТА ІНТЕРЕСИ - ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГРЕСУ 4
1.1. Сутність потреб особливості розвитку їх 4
1.2. Управління формуванням потреб 8
1.3. Закон зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 11
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОТРЕБ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 15
2.1. Аналіз споживання і формування потреб індивідуальних споживачів в Україні 15
2.2. Передумови формування економічних потреб у сучасному українському суспільстві 21
3. ШЛЯХИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПОТРЕБ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 25
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32