|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання варіанта 7
1. Кризові періоди та рушійні сили психічного розвитку людини. 3
2. Пороги чутливості – абсолютні та відносні. 7
3. Психолого-педагогічні теорії оволодіння знаннями, навичками та вміннями. 9
Література 15
-
Грошовий обіг України
Вступ 3
1. Система грошового обігу та еволюція її типів 5
2. Закон грошового обігу. Кількість грошей, необхідних для обігу 20
3. Грошовий обіг в Україні в період переходу до ринкової економіки. 33
Висновки 58
Список використаної літератури 61
Метою роботи стане вивчення соціально – економічних та організаційно – економічних відносин у сфері грошового обігу; оволодіння знаннями основоположних законів грошового обігу та практичними навичками використання закономірностей функціонування грошових систем.
Інформаційною базою слугуватимуть законодавчі акти, вітчизняні літературні джерела, та періодичні видання.
-
Виконання зобов’язань
План:
1. Загальна характеристика виконання зобов’язань 4
1.1. Поняття виконання зобов’язань 4
1.2. Суб’єкти виконання зобов’язань 6
1.3 .Місце виконання зобов’язань 10
1.4.Термін виконання зобов’язань 11
1.5. Предмет виконання зобов’язань 12
1.6. Спосіб виконання зобов’язань 14
2. Колізії у сфері забезпечення виконання зобов’язань 16
Список використаної літератури: 22
-
Психологічні основи професійної освіти
Зміст
Вступ 3
1. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 4
2. ФОРМУВАННЯ НАВИКІВ ЯК ГОЛОВНА ПСИХОЛОГІЧНА МЕТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 6
3. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЮДИНИ НА ПРОЦЕС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ 9
Висновки 12
Література 13
Вступ
Успішність економічних реформ в суспільстві, а також ефективного виробництва як державних, так і приватних структур у великій степені залежить від людського фактору. Аксіомою є те, що найбільшу користь для підприємств приносять високопрофесійні працівники. В однаковій мірі це справедливо як для робітників інтелектуальної, так і фізичної праці. Підготовка таких фахівців в державі є край необхідною та важливою задачею. Наука, застосовуючи найбільш передові методики виховання та навчання, вносить свій вклад в загальну справу підготовки високоосвічених спеціалістів.
Психологія праці як галузь психологічної науки взаємодіє з іншими галузями психології, а також з непсихологічними науками, що вивчають працю. Особлива увага в психології праці надана особливостям психологічної підготовки людини до вибраної професії, психологічних закономірностей засвоєння трудових навиків, знань, умінь, організації професійного навчання, в результаті якого повинна сформуватися особлива системна якість особи – психологічна готовність до праці, що є необхідною умовою успішної виробничої адаптації людини, становлення його як професіонала.
В цій роботі буде приділена увага висвітленню деяких психологічних аспектів професійної освіти. Особлива увага при цьому буде приділена психологічним основам набуття навиків людини, яка отримує певну спеціальність або професію.
Висновки
Професійна освіта розглядається як процес управління діяльністю людини по оволодінню трудовими знаннями, уміннями, навиками, розвитку професійних здібностей і особистості кваліфікованого працівника в цілому. Професійне навчання є необхідною передумовою становлення людини як професіонала, забезпечуючи його готовність до досягнення соціальної, особової і діяльнісної зрілості на основі оволодіння відповідними знаннями, уміннями, навиками.
Важливо знати психологічні закономірності засвоєння знань, умінь, навиків. Основу позитивного перенесення дій складають набуті людиною знання, які сформовані в певній психологічно закономірній послідовності, що вимагає урахування при організації професійного навчання. Процес засвоєння знань – складна цілісна психічна діяльність, в якій беруть участь багато психічних процесів і властивості особистості, які обумовлюють необхідність їх спеціального розвитку.
На основі знань і навиків, що відносяться до певного виду професійної діяльності, формуються трудові уміння, що забезпечують здатність людини успішно виконувати дії відповідно до цілей і умов праці. Найперспективнішим в навчанні признається системно-структурний підхід, на основі якого розвиваються моделювання, ролеві і ділові ігри, соціально-психологічний тренінг та ін.
-
Оволодіння школярами основними мовними засобами виразного мовлення
План
Оволодіння школярами основними мовними засобами виразного мовлення 3
Список літератури 15
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
Вступ 2
1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4
Виконання 4
2. Стратегія управління запасами палива 10
Виконання 10
3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13
Виконання 13
4. Розрахунок оптимальної кількості 15
реєстраційних пунктів аеропорту 15
Виконання 15
5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18
екіпажу повітряного судна до польоту 18
Виконання 18
6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20
Виконання 20
Висновки 24
Список літератури 25
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
Вступ 2
1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4
Виконання 4
2. Стратегія управління запасами палива 10
Виконання 10
3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 13
Виконання 13
4. Розрахунок оптимальної кількості 15
реєстраційних пунктів аеропорту 15
Виконання 15
5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 18
екіпажу повітряного судна до польоту 18
Виконання 18
6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 20
Виконання 20
Висновки 24
Список літератури 25
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
Вступ 2
1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4
Виконання 4
2. Стратегія управління запасами палива 9
Виконання 9
3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 11
Виконання 11
4. Розрахунок оптимальної кількості 13
реєстраційних пунктів аеропорту 13
Виконання 13
5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 16
екіпажу повітряного судна до польоту 16
Виконання 16
6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 18
Виконання 18
Висновки 22
Список літератури 23
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМАХ
Вступ 2
1. Призначення повітряних суден на авіалінії 4
Виконання 4
2. Стратегія управління запасами палива 9
Виконання 9
3. Оптимізація роботи повітряних суден на авіалініях 11
Виконання 11
4. Розрахунок оптимальної кількості 13
реєстраційних пунктів аеропорту 13
Виконання 13
5. Оптимізація комплексу робіт з підготовки 16
екіпажу повітряного судна до польоту 16
Виконання 16
6. З'ясування доцільності співпраці авіакомпанії з двома іншими 18
Виконання 18
Висновки 22
Список літератури 23
-
Основи психології та педагогіки
1. Розвиток уяви у дітей. 3
2. Значення здібностей та задатків для успішного оволодіння професійною діяльністю. 7
Література 15
-
Правове регулювання організації виконання державного бюджету
1. ВСТУП. 2
1.1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ЯВИЩА „БЮДЖЕТ” В УКРАЇНІ. 2
1.2. ОСНОВНІ ЗАСАДИ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ. 3
2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ, ЩО РЕГУЛЮЮТЬ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ. 4
3. ПРОЦЕС ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. 6
3.1. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЯК КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ. 6
3.2. ВИДИ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ. 7
3.3. ЗВІТНІСТЬ ПРО ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. 8
3.4. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. 10
4. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ УКРАЇНИ. 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Cгенерировано за 0.024155 секунд
|