|
-
Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового
Література
1. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // Слово і час. – 1993. – № 12.
2. Гроно нездоланних співців. – К., 1997.
3. Мукомела О. Невідоме: Сторінки літературної дискусії // Слово і час. – 1990. – № 1.
4. Савицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новел М. Хвильового “Я (Романтика)” // Дивослово. – 1998. – № 11.
5. Хвильовий М. Твори у 2 т. – К., 1990.
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3
2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4
3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5
4. Криза культури і французька поезія символізму 6
У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6
5. Творчість Поля Верлена 7
6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8
7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9
8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10
9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11
10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12
11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13
12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14
13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15
14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16
15. Характерні риси «нової драми» 17
16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21
20. Драматургія Г.Гауптмана 22
21. Проблематика новелістики Т.Манна 23
22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24
23. Американський неоромантизм та його види 25
24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26
25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27
26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28
27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29
28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30
29. «Нова драма» Б.Шоу 31
30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32
31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33
32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34
33. Англійський неоромантизм, його особливості 35
34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36
35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39
38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
40. Естетизм О.Уальда 42
41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43
42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44
43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45
44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46
45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
47. Творчість Дж.Джойса 49
48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50
49. Російська поезія «срібного віку» 51
50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52
-
Творчисть Миколи Хвильового.
Зміст
Вступ
1.Оцінка творчості Миколи Хвильового
2. Романтика в новелі “Життя”
3. Вираження соціальної позиції в новелі.
Висновки
Список використаних джерел
-
Трансформація середньовічного епічного сюжету у сучасній літературі (поема Беовульф-Грендель Дж. Гарднера)
Вступ 3
1. Епопея «Беовульф» як першоджерело 4
2. Повернення до джерел стародавнього епосу в романі Джона Гарднера 12
3. Образ Гренделя в трактуванні Гарднера 15
4. Романтичне у прозі Джона Гарднера 23
Висновок 29
Література 31
-
Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Словозміна іменників 6
1.1. Словозміна іменників 6
1.2. Характеристика онімів та їх класи 8
Розділ 2. Особливості словозміни онімів різних типів в художній літературі 11
2.1 . Використання онімів в художніх текстах 11
2.2. Механізм трансформації апелятивної лексики в онімну у прозі Володимира Винниченка 21
Висновки 28
Список використаних джерел 31
-
ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13
2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13
2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Синтаксис мови Л.Українки
Вступ 3 Розділ 1. Феномен таланту Лесі Українки 5 1.1 Життя Лесі Українки 5 1.2 Творчий шлях української письменниці 8 Розділ 2. Синтаксис української мови 10 2.1 Українські синтаксичні концепції: історія та розвиток 10 2.2 Значення засобів синтаксису для художнього стилю мовлення 12 Розділ 3. Синтаксис в літературних творах Л.Українки 15 3.1 Синтаксис мови Л.Українки (загальна характеристика) 15 3.2 Синтаксис та поетика драматичної поеми „Бояриня” 17 Висновки 22 Література 24
-
Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Життєвий і творчий шлях Максима Рильського 5
1.1. Життєвий шлях М. Рильського 5
1.2. Парадокси долі й поезії М. Рильського 10
1.3. Основні мотиви поетики М. Рильського: любов - краса - воля 12
Розділ 2. Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 17
2.1. Неокласична лірика М. Рильського 17
2.2. Поетична лірика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 21
2.3. Творча спадщина неокласики М. Рильського 30-х років 29
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Cгенерировано за 0.041042 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|