|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності
Вступ 3
1. Інтернет як феномен кінця ХХ ст. 6
1.1. Основні відомості про всесвітню мережу 6
1.2. Інтернет – нові можливості для бібліотечних технологій 8
1.3. Напрями застосування Інтернет-технологій у науковій діяльності 10
2. Інтернет-технології в діяльності українських науковців 16
2.1. Технологія пошуку наукової інформації у Інтернет 16
2.2. Інтернет-технології для задоволення інформаційних потреб науковців і фахівців 22
3. Інтернет-технології в діяльності українських науковців : підсумки і перспективи 32
3.1. Роль Інтернет у вищій освіті 32
3.2. Концепція системи реферування української наукової літератури 37
Висновки 49
Література 52-54
-
Оптовий продаж товарів через Інтернет
Вступ 2
1. Мережева економіка в віртуальному просторі 4
1.1. Особливості мережевого ринку 4
1.2. Особливості господарської діяльності в Інтернет-середовищі 7
1.4. Інтернет-магазин як форма ведення електронного бізнесу 20
2. Організація оптового продажу товарів через Інтернет на прикладі інтернет-магазину 0572.COM.UA 23
2.1. Організаційно-правова характеристика обєкту дослідження 23
2.2. Організація торгівлі в інтернет-магазині 0572.COM.UA 24
2.3. Організація оплати покупок в інтернет-магазині 0572.COM.UA 27
2.4. Організація служби доставки Інтернет-магазина 0572.COM.UA 31
Висновки 36
Література 38
-
Визначення правової сутності Інтернету
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Визначення правової сутності Інтернету 4
2. Розвиток концепцій равового регулювання Інтернет-відносин. 5
3. Сучасні проблеми правового регулювання
Інтернет-відносин в Україні. 8
Висновки 11
Використана література: 13
-
Визначення правової сутності Інтернету
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Визначення правової сутності Інтернету 4
2. Розвиток концепцій равового регулювання Інтернет-відносин. 5
3. Сучасні проблеми правового регулювання
Інтернет-відносин в Україні. 8
Висновки 11
Використана література: 13
-
Інтернет технології у професійній роботі менеджера
Вступ 3
1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 4
2. Інтернет як засіб реклами 6
3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 11
4. Інтернет як засіб електронної комерції 13
5. Інтернет-магазини 19
Висновки 22
Список використаної літератури 24
-
Механізм судового контролю над діяльністью ЗМІ
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Державне управління громадським телебаченням та радіомовленням в США 4
1.1.Повноваження та функції органів державного регулювання ЗМІ 4
1.2. Механізм судового контролю над діяльністью ЗМІ 9
1.3. Учасники та сторони нормотворення в галузі ЗМІ 13
2. Особливості та процедура ліцензування відповідно до законодавства 17
2.1. Вибір методу ліцензування та базові вимоги до держателя ліцензії 17
2.2. Конкурсний метод, його практичні проблеми та недоліки 24
2.2. Роль та значення аукціонів теле та радіомовлення 27
Висновки 29
Література 30
-
Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт
Вступ 6
Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8
1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8
1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11
1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16
1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21
1.5 Висновки по першому розділу 30
Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32
2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32
2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37
2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42
2.3.1Складання маркетинг-плану 42
2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48
2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50
2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52
2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58
2.6 Висновки по другому розділу 63
Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65
3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65
3.2 Бізнес-модель 66
3.3 Конкуренти 71
3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72
3.5 Стратегія і тактика 73
3.6 Висновки по третьому розділу 74
Висновки 75
Список літератури 77
Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79
Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80
Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81
-
Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”
Вступ 6
Розділ 1. Інтернет і його роль в бізнесі 8
1.1 Інтернет як предмет і засіб електронного бізнесу 8
1.2. Розвиток мережі Інтернет у світі 11
1.3 Розвиток мережі Інтернет в Україні 16
1.4 Правове регулювання в сфері інформаційної діяльності та електронної комерції в Україні і в світі 21
1.5 Висновки по першому розділу 30
Розділ 2. Використання Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності 32
2.1 Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет 32
2.2 Створення Web-caйту компанії і управління його змістом 37
2.3 Маркетинг в інтернет-проектах 42
2.3.1Складання маркетинг-плану 42
2.3.2 Типова структура медіа-плану для інтернет-проекту 48
2.3.3 Переваги і недоліки І-маркетингу 50
2.4 Методи реклами інтернет-проектів 52
2.5 Оффлайнова реклама інтернет-проектів 58
2.6 Висновки по другому розділу 63
Розділ 3. Схема маркетинг-плану рекламного агентства «Активсайт» 65
3.1 Опис послуг, ціна, асортимент 65
3.2 Бізнес-модель 66
3.3 Конкуренти 71
3.4 Ринок, характеристика, обсяг, потенціал 72
3.5 Стратегія і тактика 73
3.6 Висновки по третьому розділу 74
Висновки 75
Список літератури 77
Додаток 1. Двадцятка популярних серверів (Лютий 2002) 79
Додаток 2. Двадцятка популярних слів (Лютий 2002) 80
Додаток 3. Дизайн сторінки “Послуги” сайту http://activesite.krapka.net 81
-
Глобальна інформаційна система Інтернет
1. Загальні відомості про мережу Інтернет 3
2. Засоби отримання інформації в системі Інтернет. Пошук в Інтернет 5
3. Проблеми пошуку інформації в мережі Інтернет і їх розв’язання 11
Література 14
-
Світовий ринок ЗМІ
ЗМІСТ:
Вступ ……………………………………………………………………….3
Розділ І. Загальні аспекти функціонування засобів масової комунікації
1.1. Сутність, характерні риси та функції засобів масової інформації …………………………………………………………………………4
1.2. Умови функціонування засобів масової інформації в Україні та світі ……………………………………………………………………………….6
Розділ ІІ. Аналіз функціонування вітчизняних ЗМІ
2.1. Державна інформаційна політика України ……………………..19
2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ЗМІ в Україні ………………………………………………………………………………….…23
Розділ ІІІ. Особливості світового ринку ЗМІ та перспективи інтеграції України до світової мережі ЗМІ
3.1. Особливості функціонування окремих ЗМІ в закордонних країнах ……………………………………………………………………..……29
3.2. Аналіз можливостей інтеграції українських ЗМІ до світової мережі ЗМІ ………………………………………………………………..........34
Висновок ………………………………………………………………..37
Список використаних джерел…………………………………...……38
Cгенерировано за 0.016535 секунд
|