|
-
Лексико-семантична структура і функціонування фразеологізмів зі словом „язик” в українській мові
Вступ 2
Розділ І. Фразеологізми як особливий розряд української лексики. 5
1.1. Фразеологічні одиниці. Загальна характеристика. 5
1.2. Класифікація фразеологізмів. 7
1.3. Лексичний склад фразеологізмів. 11
Розділ ІІ. Лексико-семантична структура і функціонування фразеологізмів зі словом „язик” в українській мові. 15
2.1. Функціональне навантаження фразеологізмів в українській мові. 15
2.2. Особливості вживання фразеологізмів зі словом „язик” (на прикладі політичного дискурсу). 18
Висновки 24
Список використаної літератури 26
-
Полісемія у фразіологічній системі немецької мови у перекладацькому аспекті (на матеріалі науково-технічної літератури)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 8
1.1. Полісемія як лінгвістичне явище 8
1.2. Багатозначність фразеологізмів 11
1.3. Полісемія фразеологізмів як проблема науково-технічного перекладу 20
1.4. Співставлення та проблема відбору еквівалентів полісемічних фразеологічних одиниць в різних мовах у сфері науково-технічного перекладу 27
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 31
2.1. Особливості перекладу полісемічних фразеологізмів 31
2.1.1. Специфічні риси німецьких фразеологізмів 33
2.2. Переклад еквівалентних фразеологічних одиниць 37
2.3. Переклад фразеологізмів з різним значенням у вихідній і цільовій мовах 43
2.4. Вибір варіантів перекладу фразеологізмів 44
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ДЖЕРЕЛА 56
ДОДАТКИ 57-64
-
Українські думи
Вступ 2
1. Думи: загальна характеристика. 4
2. Мовно - стилістичні та музично-стилістичні ознаки дум. 6
3. Історія дум та їх тематика. 8
Висновки 10
Додаток 11
Список використаної літератури 12
-
Естетика мистецтва
1. Історичні закономірності розвитку мистецтва 2
2. Предмет мистецтва, художній образ, зміст і форма 5
3. Стиль і художній метод 12
4. Функції мистецтва 17
Література 26
-
Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Словозміна іменників 6
1.1. Словозміна іменників 6
1.2. Характеристика онімів та їх класи 8
Розділ 2. Особливості словозміни онімів різних типів в художній літературі 11
2.1 . Використання онімів в художніх текстах 11
2.2. Механізм трансформації апелятивної лексики в онімну у прозі Володимира Винниченка 21
Висновки 28
Список використаних джерел 31
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Художні напрямки та стилі
Вступ. 3
Стиль як категорія естетики 4
Функції стилю. 4
Структура стилю. 6
Стиль – «генна» (що породжує) програма твору. 9
Художній напрям як інваріант художньої концепції. 15
Висновок. 19
Список використаної літератури. 20
-
Українська мова професійного спілкування
1. Проаналізувати стилістичні розшарування лексики 3
2. Дати оцінку прямої мови. Розділові знаки при ній 5
Література 8
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3
2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4
3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5
4. Криза культури і французька поезія символізму 6
У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6
5. Творчість Поля Верлена 7
6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8
7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9
8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10
9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11
10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12
11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13
12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14
13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15
14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16
15. Характерні риси «нової драми» 17
16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21
20. Драматургія Г.Гауптмана 22
21. Проблематика новелістики Т.Манна 23
22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24
23. Американський неоромантизм та його види 25
24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26
25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27
26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28
27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29
28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30
29. «Нова драма» Б.Шоу 31
30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32
31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33
32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34
33. Англійський неоромантизм, його особливості 35
34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36
35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39
38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
40. Естетизм О.Уальда 42
41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43
42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44
43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45
44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46
45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
47. Творчість Дж.Джойса 49
48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50
49. Російська поезія «срібного віку» 51
50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52
-
Брахманізм. Джайнізм. Індуізм. Буддизм.
Вступ / 1. Трансформація ведичної релігії. Брахманізм. Філософія упанішад / 2. Джайнізм. Теорія, етика, космографія та міфологія джайнізму / 3. Індуізм: традиції та сучасність / 4. Буддизм: основи філософії та етика / 5. Космологія та міфологія буддизму / 6. Трансформація та розповсюдження буддизму / Висновок / Використана література
Cгенерировано за 0.251427 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|