|
-
Роль наукових досліджень в області конструювання одягу
ЗМІСТ
1. Роль наукових досліджень в області конструювання одягу............. 3
2. Роль наукових досліджень в області конструювання одягу............. 4
3. Побудування базової основи виробу прямого силуету...................... 7
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 14
-
Деталі одягу. Основні, допоміжні, декоративні
ЗМІСТ
1. Деталі одягу. Основні, допоміжні, декоративні................................... 3
2. Вимоги до сучасного одягу: споживчі, виробничі, естетичні........... 5
3. Побудувати основу конструкції жіночих штанів................................ 6
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА........................................................................10
-
Світові автоматизовані технології швейного виробництва і їх технічне забезпечення
Вступ 3
1. Автоматизація процесів моделювання одягу 4
2. Автоматизовані технології розкрою одягу 8
3. Робототехнічні технології швейного виробництва 9
Висновки 12
Література 15
-
Основи моделювання
1. Пояснити, що таке пластичні та декоративні властивості матеріалів, особливості моделювання одягу з матеріалів з геометричним візерунком. Привести декілька прикладів 2
2. Вказати основні вимоги, що висуваються до одягу для дітей ясельного віку 3
3. Дати характеристику різних видів композиції у мистецтві, архітектурі, костюмі. Привести прикладі у вигляді ілюстрацій 5
4. Пояснити, в чому полягають відмінності при проектуванні одягу для масового та індивідуального виробництва. Навести відповідні приклади моделей 9
Література 11
-
Контрольна зі стратегічного менеджменту
1. Виробничі характеристики продуктово-товарних стратегій 3
2. Головні відмінності стратегічного менеджменту від стратегічного планування 9
3. Задача 16
Побудувати організаційну структуру управління корпорації, яка включає:
а) штаб-квартиру: рада директорів, президент, віце-президент з виробництва, з фінансів, з маркетингу, з наукових досліджень, з персоналу, відповідні функціональні служби;
б) продуктові відділення: верхнього чоловічого одягу, верхнього жіночого одягу, одягу дитячого асортименту, фурнітури (що забезпечує не тільки внутрішніх, але і зовнішніх споживачів), пакувальний матеріалів та упаковки (працюючих для зовнішніх та внутрішніх проблем). Кожне з цих відділень має свій апарат управління.
в) кожне з вищезазначених продуктових підрозділів має свою стратегію розвитку, при тому, що:
у відділенні верхнього чоловічого одягу функціонують 2 СЗГ;
у відділенні верхнього жіночого одягу - 3 СЗГ;
у відділенні одягу дитячого асортименту - З СЗГ;
фурнітури - 2 СЗГ;
упаковки - 2 СЗГ.
г) за рішенням штаб-квартири створений єдиний стратегічний центр управління, що обслуговує СЗГ по виготовленню одягу для дорослих
Визначити у побудованій ОСУ ланки, вертикальні та горизонтальні зв'язки, що відображають "стратегічну частину" системи управління.
Які проблеми стратегічного планування та управління розв'язуються:
• на рівні штаб-квартири;
• у стратегічному центрі розвитку верхнього одягу для дорослих;
• у самостійних СЗГ інших продуктових підрозділів.
Література 23
-
Оздоблювальні шви
ЗМІСТ
1. Оздоблювальні шви, галузь використання. Технічні умови виконання. Виконати графічне зображення........................................... 3
2. Особливості обробки кишень з клапаном на пілочках
верхнього плечевого одягу і на задній половинці штанів.................... 9
3. Виконати графічне зображення обробки шлиці спинки у
верхньому плечевому одязі з підкладною до низу з використанням нуклеових матеріалів. Вказати обладнання........................................... 13
4. Основні стадії виготовлення одягу при масовому виробництві.
послідовність розробки конструкцій одягу нових моделей................. 17
5. Виготовити зразок бічної кишені з обшивною листочкою на пілочках пальто............................................................................................ 18
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................... 19
-
Розробка позицій по вдосконаленню властивостей та якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана"
Вступ 3
1. Порівняльна характеристика асортименту чоловічих швейних виробів на ринку України 4
2. Особливості класифікації швейних виробів 5
3. Характеристика споживчих властивостей чоловічих швейних виробів 8
4. Вимоги щодо якості чоловічих швейних виробів 13
4.1 Види контролю на швейних підприємствах 13
4.2 Види дефектів одягу 15
4.3 Вимоги до якості виготовлення чоловічого одягу 17
5. Розробка пропозицій по удосконаленню властивостей та якості чоловічих швейних виробів на ЗАТ "Дана" 22
5.1 Шляхи підвищення організаційно-технічного рівня ЗАТ «Дана» 22
5.2 Поліпшення якості чоловічого одягу 28
Висновки 30
Список літератури 32
-
Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку
Зміст
Вступ ...........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку ...........................................................................................................4
1.1. Роль управління персоналом в сучасних умовах .......................4
1.2. Методи та принципи професійного відбору ................................7
1.3. Етапи відбору персоналу та організація їх відтворення на практиці .................................................................................................................14
Розділ 2. Професійний відбір кадрів у ВАТ „Бердичівська фабрика одягу”......................................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика ..................................16
2.2. Діагностика рівня управління персоналом на підприємстві ...19
2.3. Аналіз системи професійного відбору кадрів на підприємстві .26
Розділ 3. Шляхи удосконалення професійного відбору в умовах ВАТ „Бердичівська фабрика одягу” ..................................................................30
Висновки та пропозиції ..........................................................................33
Список використаної літератури ...........................................................34
Додатки ....................................................................................................35
-
Основи ділового протоколу
1. Історія формування ділового одягу 3
2. Основні види заходів неформального характеру 8
3. Запис ділової бесіди 10
Список використаної літератури 12
-
Загальна гігієна
П Л А Н
Вступ 3
1. Загальна гігієна 4
2. Основи особистої гігієни 6
2.1. Гігієна тіла людини 6
2.2. Гігієна одягу 9
2.3. Гігієна взуття 11
Висновок 16
Література 16
-
Загальна гігієна
П Л А Н
Вступ 3
1. Загальна гігієна 4
2. Основи особистої гігієни 6
2.1. Гігієна тіла людини 6
2.2. Гігієна одягу 9
2.3. Гігієна взуття 11
Висновок 16
Література 16
Cгенерировано за 0.117123 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|