Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Обґрунтування системи контролю за якістю роботи медичних представників фармацевтичної компанії» (ID:13755)

| Размер: 184 кб. | Объем: 105 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 1. Теоретичні аспекти побудови системи контролю за якістю роботи персоналу в невиробничій сфері 7 1.1. Сутність, значення і класифікація видів контролю 7 1.2. Система контролю за якістю роботи персоналу в невиробничій сфері: особливості, структура та місце в системі менеджменту підприємства 14 1.3. Досвід здійснення контролю за якістю роботи персоналу в сфері нематеріального виробництва розвинутих країн 20 2.1. Загальна характеристика ПП „Дельта Медікел” 29 2.2. Дослідження системи контролю за діяльністю медичних представників приватного підприємства „Дельта Медікел” 33 2.3. Оцінка ефективності системи контролю за роботою медичних представників ПП „Дельта Медікал” 46 3.Шляхи вдосконалення системи контролю якості роботи медичних представників ПП „Дельта Медікел” 53 3.1. Удосконалення організації системи контролю якості роботи медичних представників 53 3.2. Вдосконалення контролю за особистісними характеристиками медичних представників 64 3.3. Оптимізація інформаційних потоків та етапи впровадження змін у системі контролю за якістю роботи медичних представників у ПП „Дельта Медікел” 82 Список використаних джерел 93 Додатки 96 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Бурцев В.В. Внутренний контроль // Менеджмент в Росии и за рубежем. – 2002. - №4. –С.25-36.. 2. Білуха М. Т. Теорія фінансово-господарського контролю і аудиту: Підручник. — К. : Манускрипт, 1996. — 320 с. 3. Eфpемов А. В., Баpч И. З. Искусство упpавления: / Ин-т систем. исслед. обpазования Кpым. ин-т пpиpодоохpан. и куpоpт. стp-ва. — К., 1994. — 140 с. 4. Гольдштейн Г.Я. Менеджмент. – Таганрог, 1998. – 254 с. 5. Гpоув, Э. С. Высокоэффективный менеджмент/ [Пеp. с англ. — М.: Филинъ, 1996. — 278с. 6. Гаєвський Б. А. Основи науки упpавління: Hавч. посібник / Міжpегіон. акад. упp. пеpсоналом. — К., 1997. — 109с. 7. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: ЮНИТИ, 1995. – 480 с. 8. Гохман О.Г. Экспертное оценивание. – Воронеж: ВГУ, 1991. – 152 с. 9. Ділова оцінка персоналу в умовах комп'ютеризації праці / НАН України. Ін-т економіки пром-сті / Уклад.: Л.С. Вінарік. — Донецьк, 2001. — 48 с. 10. Іванов Л. Ф. Діалектика управління: Монографія. — Дніпропетровськ: Пороги, 1996. — 123 с. 11. Кpедісов А. І. и др. Менеджмент для кеpівників/ Кpедісов А. І., Панченко Є. Г., Кpедісов В. А. — К.: Знання, 1999. — 552с. 12. Каптерев А.И. Методология анализа кадрового потенциала (к проблеме выбора оснований при разработке концепции дополнительного библиотечно-информационного образования) // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества: 9-я Междунар. конф. Крым 2002: Материалы конф. — М., 2002. — Т. 1. — С. 345-347. 13. Киллен К. Вопросы управления. – М.: Экономика, 1981. – 200 с. 14. Колот А.М., Мотивація персоналу: Підручник. –К.: КНЕУ, 2002. — 224 с. 15. Кочкина Н.В. Количественая оценка содержательности труда. – М.: Экономика, 1987. – 158 с. 16. Красовский Ю.Д. Управление поведением в фирме. – М.: Инфа-М, 1997. – 358 с. 17. Крушельницька О.В., Мельничук Д.П., Управління персоналом: Навчальний посібник, Київ, 2003.- 306 с. 18. Ладанов И. Д. Система оценки персонала организации. Монография - М.:Инфра-М, 2000. -312 с. 19. Менеджмент человеческих pесуpсов: Обзоp. инфоpм. / Межpегион. акад. упp. пеpсоналом [Сост. В. И. Яpовой Под pед. Г. В. Щекина]. — К., 1995. — 102 с. 20. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента, Москва: Дело, 1994. – 700 с. 21. Нестерчук В.П., Організація та мотивація праці ,Київ, 1999.- 324 с. 22. Обозов H. H., Щекин Г. В. Психология pаботы с людьми: [Учеб. пособие] / Межpегион. акад. упp. пеpсоналом [Отв. pед. И. В. Хpонюк]. — 5-е изд., стеp. — К., 1999. — 144 с. 23. Орлов А.И. Менеджмент. – М.Декло, 2001. – 756 с. 24. Пpактическая психология для менеджеpов/ Тутушкина М. К., Волков С. А., Годлиник О. Б. и дp. — М.: Инфоpм.-изд. дом ”Филинъ”, 1996. — 364, 25. Платонов С. В. і ін. Мистецтво управлінської діяльності/ Платонов С. В., Третяк В. И., Черкасов В. В. — К.: Лібра, 1996. — 413 с. 26. Сабадош Г.О. Особливості формування системи мотивації працівників підприємств туристичної сфери в сучасних умовах // Актуальні проблеми економіки. – 2003. -№11. –С.129-128. 27. Табахарнюк М. , Петренко В. До оцінки стану і досвіду використання сучасних мотиваційних технологій керівниками українських підприємств та організацій // Регіон. економіка. — 2001. — N 3. — С. 100-107. 28. Уинслоу Т.Ф. Менеджмент . - М.:Дело, 1992 . - 716 с. 29. Червінська Л.П. Фактори мотивації персоналу в менеджменті / — К.: Правда Ярославичів, 1998. — 254 с. 30. Щекин Г. В. Как эффективно упpавлять людьми: психология кадpового менеджмента: Hауч.-пpакт. пособие / Межpегион. акад. упp. пеpсоналом. — К., 1999. — 399с. 31. Щекин Г. В. Основы кадpового менеджмента: Учебник / Межpегион. акад. упp. пеpсоналом [Отв. pед. И. В. Хpонюк]. — 3-е изд., пеpеpаб. и доп. — К., 1999. — 280, 32. Щур С. Теоретичні та методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності управлінського персоналу // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 197-202.
Дополнительная информация 676
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Обґрунтування системи контролю за якістю роботи медичних представників фармацевтичної компанії»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі

  • Управління якістю та конкурентоспроможністю медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах

  • Вдосконалення рівня якості продукції та метод його визначення

  • Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю

  • ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

  • Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

  • Створення ефективної системи контролю на підприємстві (галузі туризму)

  • Поліпшення показників якості кінцевої продукції підприємства за рахунок статистичних методів контролю

  • Якість продукції. Показники якості

  • Оцінка якості роботи в загальних медичних практиках


Cгенерировано за 0.013026 секунд

загрузка...