|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6
1.1. Стандарти з управлінням якістю 6
1.2. Принципи управління якістю. 8
1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14
2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23
2.1. Загальні відомості про підприємство 23
2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29
2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32
3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34
3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34
3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38
Висновки 45
Література 49
Додатки 51-55
Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.
-
Управління якістю та конкурентоспроможністю медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах
Вступ 3
1. Проблеми та перспективи зростання якості медичних послуг в умовах переходу до ринку 6
1.1. Проблеми державного управління якістю медичної допомоги в Україні та світі 6
1.2. Дослідження ефективності державного контролю якості медичної допомоги 9
1.3. Доступна і якісна медична допомога – нова парадигма розвитку державної політики України в галузі охорони здоров’я 14
2. Аналіз якості медичних послуг та конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 19
2.1. Загальні відомості про підприємство 19
2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 22
2.3. Аналіз конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 27
3. Напрямки вдосконалення діяльності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 31
3.1. Управління фінансовим забезпеченням лікувальних установ. 31
3.2. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 40
3.3. Напрями вдосконалення конкурентоспроможності медичних послуг ЗАТ «Медичний центр «Назва» 48
Висновки 54
Література 57
Додаток. Фінансова звітність МЦ «Назва» 61-66
-
Вдосконалення рівня якості продукції та метод його визначення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧА 4
1.1 Сутність і види якості продукції 4
1.2 Особливості виміру якості 6
1.3 Сучасні форми контролю якості 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ЩОДО РОЗРОБКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 18
2.1. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівське Хімволокно” 18
2.2. Аналіз системи контролю якості на ВАТ «Чернігівське Хімволокно» 22
2.3. Політика контролю якості при виробництві хімічних волокон 29
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКЕ ХІМВОЛОКНО» 33
3.1. Планування впровадження й створення системи управління якістю 33
3.2. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 41
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю
Предмет: Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг
Зміст
Вступ 3
1. Збутова політика на міжнародному ринку фармацевтичної продукції як складова частина загальної маркетингової стратегії 4
2. Особливості збутової політики підприємств на міжнародному ринку фармацевтичної продукції 10
Висновки 20
Література 22
Додатки 23
Додаток 1.
Основні техніко-економічні показники виробничо-господарської діяльності ВАТ “Фарм-Сервіс”
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.................................................................................................................5
1.1. Значення фармацевтичної промисловості в економіці України..................5
1.2. Принципи та фактори розміщення підприємств фармацевтичної промисловості..........................................................................................................6
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ ГАЛУЗЕЙ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ..........................................................8
2.1. Соціально-економічні та демографічні передумови розміщення галузі.....8
2.2. Сучасний стан фармацевтичної промисловості України.......................13
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ.......................20
3.1. Проблеми розвитку та розміщення підприємств фармацевтичної промисловості........................................................................................................20
3.2. Перспективи розвитку фармацевтичної промисловості.............................22
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................29
-
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................
-
Створення ефективної системи контролю на підприємстві (галузі туризму)
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи створення ефективної системи контролю на підприємстві 6
1.1. Основи функціонування системи внутрішнього контролю підприємства 6
1.2. Методичні підходи до формування системи внутрішнього контролю підприємства 14
Розділ ІІ. Аналіз системи внутрішнього контролю у ВАТ «Назва» 19
2.1. Основні відомості про підприємство 19
2.2. Аналіз ефективності господарської діяльності підприємства 22
2.3. Контроль якості готельних послуг 25
Розділ ІІІ. Напрями вдосконалення системи внутрішнього контролю українських підприємств 30
3.1. Оцінка та підвищення економічної ефективності системи внутрішнього контролю підприємства 30
3.2. Організаційно-економічний механізм управління якістю туристичних послуг та напрями його вдосконалення 34
Висновок 40
Література 43
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 47-52
-
Поліпшення показників якості кінцевої продукції підприємства за рахунок статистичних методів контролю
Вступ 3
1. Роль статистичних методів контролю у забезпеченні якості та конкурентоспроможності продукції підприємств 5
1.1. Економіко-статистичні проблеми управління якістю продукції 5
1.2. Роль стандартизації та статистичних методів у конкурентоспроможності організації 7
2. Застосування статистичних методів контролю в організаціях 16
2.1. Методи контролю за якістю проекту 16
2.2. Статистичні методи керування якістю 18
3. Застосування статистичних методів контролю у металургії 23
3.1. Формування статистичних сукупностей для дослідження якості листового прокату 23
3.2. Методика безперервного статистичного контролю якості листового прокату 25
Висновки 31
Література 33
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти формування системи управління якістю 5 1.1.Сутність основних понять та категорій системи управління якістю 5 1.2.Структура та складові системи управління якістю 12 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз основних показників діяльності 17 2.1. Аналіз рівня якості продукції ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 17 2.2. Оцінка системи управління якістю на підприємстві 25 Розділ 3. Шляхи покращення системи управління якістю на підприємстві ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 28 Висновки 32 Список літератури 35
-
Оцінка якості роботи в загальних медичних практиках
Вступ 3
1. Охорона здоров’я в умовах ринкової економіки 5
2. Належна практика створення медичних стандартів як основа для відповідної клінічної практики 13
2.1. Моделі управління якістю медичної допомоги 13
2.2. Технологія стандартизації медичної допомоги 15
2.3. Стандартизація медичної допомоги в Україні 18
3. Оцінка якості медичного обслуговування на прикладі КП “...” 21
4. Управління якістю медичної допомоги в контексті інноваційних перетворень системи охорони здоров’я 25
Висновки 33
Література 35
Cгенерировано за 0.013026 секунд
|