-
СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ВСТУП 3
1. Параметри стратегії управління організацією 4
2. Економічний механізм стратегічного управління організацією 7
Висновки 11
ВИКРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 12
-
Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок”
Зміст
Вступ……………………………………………………………………3
Розділ 1. Теоретичні основи формування та використання прибутку
1.1. Економічний зміст поняття „прибуток” та стан розгляду в економічній літературі ……………………………………………………..…5
1.2. Економічний механізм визначення прибутку …………..….13
1.3. Оподаткування прибутку підприємства ……………….……21
1.4. Правові засади регулювання прибутку ……………………...30
Розділ 2. Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок”
2.1. Організаційно-правова характеристика ТОВ „Гудок” ……..33
2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства ……………… 39
2.3. Діагностика фінансового стану підприємства……………... 42
2.4. Аналіз формування та розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………………………..50
Розділ 3. Методологічні та організаційні засади побудови ефективної стратегії формування та розподілу прибутку ТОВ „Гудок”
3.1. Суб’єкти та об’єкти стратегії формування і розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………….62
3.2. Економічний механізм стратегії формування і розподілу прибутку підприємства …………………………………………………….72
3.3. Резерви вдосконалення методів формування і розподілу прибутку на підприємстві ………………………………………………...…78
Висновки та пропозиції …………………………………….………88
Список використаної літератури ………………………………..…93
-
Стратегія управління організацією
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегії управління організацією 7
1.1. Сутність та необхідність стратегії управління 7
1.2. Типи стратегій управління організацією 15
1.3. Основні етапи стратегії управління 21
1.4. Особливості стратегічного управління 26
Розділ 2. Вибір стратегії управління організацією 29
2.1. Місія організації 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища організації 32
2.3. Аналіз внутрішнього середовища та SWOT-аналіз 40
2.4. Аналіз можливостей стратегії управління 46
Розділ 3. Розробка стратегії управління організацією 56
3.1. Розробка мети організації і складання дерева цілей 56
3.2. Розробка варіантів стратегії управління 66
3.3. Оцінка стратегії управління 71
Висновки 76
Список літератури 81
Додаток А. Різні аспекти розуміння стратегії 86
Додаток Б. SWOT - аналіз підприємства " " 87
Додаток В. Розрахунок економічної ефективності планованих заходів та їх вплив на результати господарської діяльності ТОВ « » 89
-
Стратегія виходу підприємства з кризового стану: розробка та обґрунтування
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління кризовими ситуаціями підприємства 6
1.1 Стратегічне управління підприємством: поняття та види 6
1.2 Сутність та значення антикризового управління підприємством 13
1.3 Методи розробки та обґрунтування стратегії виходу підприємства з кризового стану 23
Розділ 2. Розробка стратегії виходу підприємства з кризового стану (на прикладі ВАТ «назва») 32
2.1 Характеристика ВАТ «назва» та дослідження основних показників діяльності 32
2.2 Аналіз кризового стану підприємства 47
2.3 Оцінка стратегії виходу підприємства з кризового стану 59
Розділ 3. Обґрунтування розробленої стратегії виходу ВАТ «назва» з кризового стану 63
3.1 Впровадження системи антикризового управління підприємством 63
3.2 Механізм реалізації антикризової стратегії 69
Висновки 72
Список використаної літератури 76
Додатки 83-85
-
Управління формуванням та впровадженням інноваційної стратегії підприємства
ВСТУП 3 1. ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА - СУТНІСТЬ, ТИПИ СТРАТЕГІЇ 5 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 22 3. ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ДІЙ ПІДПРИЄМСТВА В МЕЖАХ ОБРАНОЇ СТРАТЕГІЇ 40 4. УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 44 5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Конкурентні стратегії
Зміст
Вступ
1. Теоретичні основи розробки стратегії
2. Визначення стратегії
3. Еволюція стратегії
4. Конкурентна перевага
5. Процес управління стратегією
6. Розробка та втілення динамічної стратегії
Висновки
Література
-
Прибуток та його роль у ринковій економіці
ВСТУП 3 1 ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5 1.1 КОНЦЕПЦІЇ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЧНІЙ НАУЦІ ТА ЙОГО ФУНКЦІЇ 5 1.2 ВИДИ ПРИБУТКУ. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ І ЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ПРИБУТКУ 9 2 МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ НА РІЗНИХ РИНКАХ 13 2.1 ПРИБУТОК ТА ЕЛАСТИЧНІСТЬ ПОПИТУ 13 2.2 УМОВИ МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ КОНКУРЕНТНОЇ ФІРМИ: СУКУПНИЙ І ГРАНИЧНИЙ ПІДХОДИ 16 2.3 СТРАТЕГІЇ ОДЕРЖАННЯ МОНОПОЛЬНОГО ПРИБУТКУ 22 3 РЕЗУЛЬТАТИ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ПОКРАЩЕННЯ 27 ВИСНОВКИ 34 ЛІТЕРАТУРА 35
-
Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах
Зміст
Вступ ..............................................................................................................3
Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7
1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7
1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14
1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28
1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34
1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37
Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42
2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42
2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56
2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61
2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72
Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80
Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87
Висновки та пропозиції .............................................................................91
Список використаної літератури .............................................................95