|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Поліпшення системи планування як основної ланки управління підприємством
Вступ
Розділ 1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством
Розділ 2. Стратегічне планування на підприємстві
Розділ 3. Місце планування у системі управління підприємством
Розділ 4. Поліпшення системи планування як основної ланки управління підприємством на ДП “Парада”
Висновки
Список використаної літератури
-
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5
1.1. Сутність планування: поняття та види 5
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10
Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20
2.1. Значення планування для управління підприємством 20
2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29
3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29
3.2. Служба планування на підприємстві 31
ЗАДАЧА 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Планування діяльності аптечного закладу
Вступ 3
1. Поняття та суть планування на підприємстві 6
1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством 6
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 7
1.3. Місце планування у системі управління підприємством 14
2. Аналіз ефективності планування діяльності ТОВ „Назва” 20
2.1. Основні відомості про підприємство 20
2.2. Аналіз стану підприємства на ринку 24
2.3. Аналіз ефективності планування аптечної мережі 32
3. Напрями вдосконалення планування діяльності аптечних мереж 34
3.1. Визначення раціональної стратегії збуту 34
3.2. Вдосконалення планування товарних запасів 35
3.3. Напрями удосконалення фармацевтичного управління 39
Висновки 43
Література 47
-
Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5
1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5
1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17
2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29
3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49
-
Методи управління діяльністю підприємства та його основні функції у ринкових умовах
Вступ 3
Розділ 1. Поняття управління та методів управління діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність та основні поняття управління підприємством 5
1.2. Поняття та класифікація методів управління підприємством 8
Розділ 2. Особливості економічних методів управління підприємством 11
2.1. Сутність та склад економічних методів управління підприємством 11
2.2. Планування в системі економічних методів управління підприємством 12
2.3. Роль економічного аналізу в системі управління підприємством 19
Розділ 3. Особливості організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22
3.1. Сутність організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22
3.2. Особливості методів розпорядчого впливу 26
Розділ 4. Особливості соціально-психологічних методів управління діяльністю підприємства 29
Висновки 34
Список використаної літератури 35
-
АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 10
1.1. Сутність управління приватним підприємством 10
1.2. Система показників ефективності управління приватним підприємством 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 26
2.1. Управління приватним підприємством "Уткіна Тетяна Костянтинівна" 26
2.2. Ефективність управління підприємством 38
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 65
3.1. Комплекс заходів підвищення ефективності управління 65
3.2. Ефективність запропонованих заходів для підприємства 69
ВИСНОВКИ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89
ДОДАТКИ 92
-
Внутрішньофірмове планування на підприємстві
Вступ / Розділ 1. Поняття та суть внутрішньофірмового планування на підприємстві: 1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством, 1.2. Стратегічне планування на підприємстві, 1.3. Місце планування у системі управління підприємством / Розділ 2. Внутрішньофірмове планування діяльності ТОВ “Стос”: 2.1. Опис проекту діяльності ТОВ “Стос”, 2.2. Товари та послуги, 2.3. Мета діяльності і фінансова стратегія підприємства, 2.4. Характеристика ринку та конкурентної боротьби, 2.5. Перспективи розвитку ТОВ “Стос” / Розділ 3. Основні напрями вдосконаленнея внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання / Висновки / Список використаної літератури
-
Організація системи управління підприємством (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4
1.1. Принципи та методи управління підприємством 4
1.2. Технологія управління персоналом, її складові 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ (на матеріалах ПП «Назва») 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз організації системи управління підприємством 22
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 27
3.1. Тенденції розвитку досконалої системи управління в практиці вітчизняних підприємств 27
3.2. Шляхи підвищення ефективності організації системи управління підприємством 30
ВИСНОВОК 34
ЛІТЕРАТУРА 36
-
Переваги управління бізнес-процесами
Зміст
Вступ 3
1. Бізнес-процеси, що охоплюють різні системи і організаційні структури 5
2. Управління бізнес-процесами на шляху до клієнта 6
3. Низхідне управління бізнес-процесами 10
4. BPM як більш важлива ланка для управління бізнесом, ніж процесами 11
5. Управління бізнес-процесами – основна система підтримки бізнесу завтрашнього дня 13
Висновки 16
Література 17
-
Переваги управління бізнес-процесами
Зміст
Вступ 3
1. Бізнес-процеси, що охоплюють різні системи і організаційні структури 5
2. Управління бізнес-процесами на шляху до клієнта 6
3. Низхідне управління бізнес-процесами 10
4. BPM як більш важлива ланка для управління бізнесом, ніж процесами 11
5. Управління бізнес-процесами – основна система підтримки бізнесу завтрашнього дня 13
Висновки 16
Література 17
Cгенерировано за 0.011165 секунд
|