-
ВПЛИВ РИНКОВИХ УМОВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ОРГАНІЗАЦІЮ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОГО КОНТРОЛЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю на підприємстві 7
1.1. Поняття і значення бухгалтерського обліку в діяльності підприємства 7
1.2. Поняття облікової політики підприємства 23
1.3. Суть, значення та функції внутрішньогосподарського контролю 33
Розділ 2. Організація бухгалтерського обліку та внутрішньогосподарського контролю на підприємстві 41
2.1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві 41
2.2. Організація внутрішньогосподарського контролю на підприємстві 69
Розділ 3. Удосконалення організації бухгалтерського обліку та внутрішньогосподарського контролю на підприємстві за допомогою АСУ
73
Висновки 81
Список використанИХ ДЖЕРЕЛ 85
ДОДАТКИ 89
-
ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „ЧЕРНІГІВБУДПРОЕКТ”
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Організація бухгалтерського обліку: понняття, принципи, задачі і етапи 6
1.2. Нормативне регулювання організаціїї бухгалтерського обліку на підприємстві 10
1.3. Облікова політика як засіб керування бухгалтерським обліком на підприємстві 14
РОЗДІЛ 2. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства 22
2.2. Організація праці бухгалтерів на підприємстві 24
2.3. Облікова політика підприємства 26
2.4. Організація документообігу на підприємстві 27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
3.1. Удосконалення облікової політики підприємства 35
3.2. Шляхи раціональної організації документообігу підприємства 38
3.3. Удосконалення організації праці бухгалтерів підприємства 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 48
-
Автоматизація процесів бухгалтерського обліку в дорожньому підприємстві
Зміст
РЕФЕРАТ 4
ВСТУП 5
1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗАДАЧІ ОБЛІКУ 7
1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕРМІНУ "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК” 9
1.3. ВІДМІННОСТІ ФІНАНСОВОГО ТА УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ 11
1.4. ПРЕДМЕТ ТА МЕТОД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 14
1.5. ДОКУМЕНТАЦІЯ ОБЛІКУ 15
1.6. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ФОРМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 17
1.7. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 22
2. АВТОМАТИЗАЦІЯ 28
2.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ Й АНАЛІЗУ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ 28
2.2. ЕЛЕМЕНТИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ 32
ВИСНОВКИ 39
ДОДАТКИ 42
БІБЛІОГРАФІЯ 48
-
Загальна характеристика бухгалтерського обліку на підприємстві
Зміст
Вступ...............................................................................................................4
1. Сучасний стан бухгалтерського обліку....................................................6
2. Загальна характеристика бухгалтерського обліку на підприємстві......9
2.1. Характеристика сучасної системи бухгалтерського обліку на підприємстві................................................................................................9
2.2. Форми і методи бухгалтерського обліку..................................................13
2.3. Організація обліку по спрощеній системі..............................................19
3. Інформаційна цінність бухгалтерської звітності.....................................24
3.1. Податкова звітність....................................................................................24
3.2. Управлінська звітність...............................................................................28
3.3. Фінансова звітність....................................................................................32
Висновки..........................................................................................................35
Список використаної літератури...................................................................37
Додатки............................................................................................................39
-
Організація обліку на підприємстві МП “Назва””
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5
1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5
1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6
1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7
Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9
Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22
Висновки та рекомендації 27
Список використаної літератури. 29
-
Організація бухгалтерського і фінансового управлінського обліку
Вступ 3
Розділ 1. Облікова політика підприємства – основа організації бухгалтерського обліку 4
1.1. Облікова політика підприємства 4
1.2. Організація бухгалтерського обліку 11
Розділ 2. Організація бухгалтерського і фінансового управлінського обліку 16
2.1. Організація бухгалтерського управлінського обліку 16
2.2. Організація бухгалтерського фінансового обліку 28
Розділ 3. Організація бухгалтерського обліку та облікова політика на підприємстві 32
Література 36
Додатки 38
-
Організація і методика бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами у ПП „ВАЛ”
ЗМІСТ:
ВСТУП ..........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами...........................................................................................4
1.1. Економічна сутність податків...........................................................4
1.2. Огляд нормативно-правової бази з питань бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами ...................................................6
1.3. Огляд літературних джерел з питань бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами ..............................................................11
РОЗДІЛ 2. Організація і методика бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами у ПП „ВАЛ”.........................................14
2.1. Організація бухгалтерського обліку, документооборот по розрахунках за податками і платежами .............................................................14
2.2. Синтетичний і аналітичний облік розрахунків за податками і платежами..............................................................................................................16
2.3. Організація податкового обліку на підприємстві .........................19
2.4. Відображення податків і зборів у звітності підприємства ……..22
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення обліку розрахунків за податками і платежами..............................................................................................................24
3.1. Удосконалення теоретичних і практичних засад бухгалтерського обліку розрахунків за податками і платежами ………………………………24
3.2. Управлінський аспект обліку розрахунків за податками і платежами .............................................................................................................29
ВИСНОВКИ ............................................................................................34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................37
ДОДАТКИ ..................................................................................................39
-
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. Нормативно-правове забезпечення малого підприємництва 7
1.2. Особливості побудови спрощеного плану рахунків на малих підприємствах 15
1.3. Особливості аудиту на підприємствах малого бізнесу 21
РОЗДІЛ 2 35
СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП «ЕКСПРЕС - 2000» 35
2.1. Організаційно-економічна характеристика малого підприємства 35
2.2. Організація первинного, аналітичного та синтетичного обліку на підприємстві 44
2.3. Особливості складання та подання бухгалтерської звітності 51
РОЗДІЛ 3 59
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 59
3.1. Вдосконалення організації бухгалтерського обліку на підприємстві 59
3.2. Вдосконалення методики складання звіту про фінансові результати малого підприємства 68
3.3. Автоматизація облікового процесу 74
ВИСНОВКИ 80
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 89
-
Управління та організація бухгалтерського обліку в Україні
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
1. Управління та організація бухгалтерського обліку в Україні 6
1.1.Облікова політика підприємства 6
1.2 Нормативно-законодавча база документального забезпечення бухгалтерського обліку 11
1.3 Організація документообігу ТОВ “Зірка” 16
1.4 Фактичний аналіз планування документів в бухгалтерському обліку та їх класифікація 20
2. Існуюча техніка і форми бухгалтерського обліку 33
2.1. Документообіг та його організація 33
2.2.Правила ведення облікових регістрів, їх види та призначення 43
2.3 Форми бухгалтерського обліку 53
2.4.Система документального забезпечення бухгалтерського обліку ТОВ “Зірка” 66
2.5. Недоліки у документальному забезпеченні документів на ТОВ “Зірка” 69
3.Шляхи вдосконалення документального забезпечення бухгалтерського обліку ТОВ “Зірка” 73
Висновки та пропозиції 81
Список використаної літератури 86
Додатки
-
Світовий облік та його складові
Зміст
Вступ 3
1. Суть і значення міжнародних стандартів бухгалтерського обліку 4
2. Особливості створення національних систем бухгалтерського обліку 5
3. Організація діяльності Комітету з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку 10
4. Класифікація моделей бухгалтерського обліку 16
5. Міжнародні організації з питань нормативного регулювання і контролю обліку 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22