|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація обліку на підприємстві МП “Назва””
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5
1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5
1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6
1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7
Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9
Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22
Висновки та рекомендації 27
Список використаної літератури. 29
-
Автоматизація процесів бухгалтерського обліку в дорожньому підприємстві
Зміст
РЕФЕРАТ 4
ВСТУП 5
1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗАДАЧІ ОБЛІКУ 7
1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕРМІНУ "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК” 9
1.3. ВІДМІННОСТІ ФІНАНСОВОГО ТА УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ 11
1.4. ПРЕДМЕТ ТА МЕТОД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 14
1.5. ДОКУМЕНТАЦІЯ ОБЛІКУ 15
1.6. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ФОРМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 17
1.7. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 22
2. АВТОМАТИЗАЦІЯ 28
2.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ Й АНАЛІЗУ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ 28
2.2. ЕЛЕМЕНТИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ 32
ВИСНОВКИ 39
ДОДАТКИ 42
БІБЛІОГРАФІЯ 48
-
Організація обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5
1.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства комісійний магазин “назва”. 5
1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві комісійний магазин “назва”. 7
Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”. 10
Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22
Висновки та рекомендації 26
Список використаної літератури. 28-30
-
Теоретичні аспекти управлінського аспекту бухгалтерського обліку
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти управлінського аспекту бухгалтерського обліку
1.1. Поняття обліку як основи для прийняття ділових рішень
1.2. Міжнародна практика виділення управлінського обліку із загальної системи бухгалтерського обліку
1.3. Організація системи обліку для управління підприємством
Розділ 2. Теорія бухгалтерського обліку і її вплив на систему управління підприємством
2.1. Формування інформації бухгалтерського обліку обліку для прийняття ділових рішень
2.2. Класифікація витрат для здійсненя обліку контролю, аналізу, регулювання планування та управління
2.3. Складання кошторису підприємства
2.4. Використання даних обліку для прийняття управлінських рішень і контролю
Розділ 3. Управлінський облік на сучасному етапі реформування економіки
3.1. Реформування обліку як процесу на основі застосування ПЕОМ
3.2. Шляхи вдосконалення системи обліку
Висновки
Список використаної літератури
-
Загальна характеристика бухгалтерського обліку на підприємстві
Зміст
Вступ...............................................................................................................4
1. Сучасний стан бухгалтерського обліку....................................................6
2. Загальна характеристика бухгалтерського обліку на підприємстві......9
2.1. Характеристика сучасної системи бухгалтерського обліку на підприємстві................................................................................................9
2.2. Форми і методи бухгалтерського обліку..................................................13
2.3. Організація обліку по спрощеній системі..............................................19
3. Інформаційна цінність бухгалтерської звітності.....................................24
3.1. Податкова звітність....................................................................................24
3.2. Управлінська звітність...............................................................................28
3.3. Фінансова звітність....................................................................................32
Висновки..........................................................................................................35
Список використаної літератури...................................................................37
Додатки............................................................................................................39
-
Світовий облік та його складові
Зміст
Вступ 3
1. Суть і значення міжнародних стандартів бухгалтерського обліку 4
2. Особливості створення національних систем бухгалтерського обліку 5
3. Організація діяльності Комітету з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку 10
4. Класифікація моделей бухгалтерського обліку 16
5. Міжнародні організації з питань нормативного регулювання і контролю обліку 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Організація обліку на підприємстві ресторан "Назва"
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5
1.1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства ресторан „Назва”. 5
1.2. Організаційна побудова бухгалтерії. 8
Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві ресторан „Назва”. 10
Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22
Висновки та рекомендації 26
Список використаної літератури. 28
-
Теоретичні основи організації обліку, модернізації та реконструкції основних засобів
ЗМІСТ
стор.
Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
1.1 Загальні принципи та завдання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
1.2 Нормативно-правове регулювання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів та огляд літературних джерел (проблемні питання)
1.3 Характеристика ВАТ «ІнГЗК», особливості ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання
Розділ 2 Організація обліку, внутрішнього контролю і аналізу ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів на базовому підприємстві
2.1 Організація бухгалтерського обліку на базовому підприємстві: принципи, завдання та особливості
2.2 Порядок організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів відповідно до визначеної облікової політики
2.3 Характеристика та порядок відображення в звітності інформації щодо ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів
Розділ 3 Використання ЕОМ в організації обліку та складанні управлінської і фінансової звітності. Критична оцінка порядку організації обліку на базовому підприємстві та пропозиції щодо її покращення
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Організація бухгалтерського обліку. Варіант №7
Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП “Краса”. 3
Список використаної літератури. 26
-
ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „ЧЕРНІГІВБУДПРОЕКТ”
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Організація бухгалтерського обліку: понняття, принципи, задачі і етапи 6
1.2. Нормативне регулювання організаціїї бухгалтерського обліку на підприємстві 10
1.3. Облікова політика як засіб керування бухгалтерським обліком на підприємстві 14
РОЗДІЛ 2. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства 22
2.2. Організація праці бухгалтерів на підприємстві 24
2.3. Облікова політика підприємства 26
2.4. Організація документообігу на підприємстві 27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
3.1. Удосконалення облікової політики підприємства 35
3.2. Шляхи раціональної організації документообігу підприємства 38
3.3. Удосконалення організації праці бухгалтерів підприємства 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 48
Cгенерировано за 0.012050 секунд
|