|
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
-
Аналіз документальних складових періодичного і неперіодичного друкованого видання
Аналіз документальних складових періодичного і неперіодичного друкованого видання
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
План:
Вступ 3
1. Характеристика соціального і читацького призначення 8
2. Визначення класу, типу, виду видання 10
3. Характеристика вихідних даних 11
4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 11
5. Характеристика авторських продуктів 12
6. Відповідність форми і змісту читацького та соціального призначення, наявність чи відсутність комунікативних бар’єрів 13
7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням 13
Висновки 13
Література 14
-
Комунікативні каналів на підприємстві.
ЗМІСТ
Вступ
1. Теоретичні положення організації формальних комунікативних каналів на підприємстві.
1.1. Загальна характеристика комунікативних каналів
1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання
1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій
2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”.
2.1. Загальні показники діяльності підприємства.
2.2. Організація інформативних потоків в рамках комунікативної політики.
2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”.
3.Удосконалення комунікативних каналів на ВАТ “Чернігівавтодеталь”
Висновки
Список використаних джерел
-
Організація комунікативних процесів на підприємстві
ЗМІСТ
Вступ
1. Теоретичні положення організації комунікативних процесів на підприємстві.
1.1. Загальна характеристика комунікативних процесів
1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання
1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій
2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”.
2.1. Загальні показники діяльності підприємства.
2.2. Організація інформативних потоків і документообігу в рамках комунікативної політики.
2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”.
3.Удосконалення комунікативних процесів на ВАТ “Чернігівавтодеталь”
Висновки
Список використаних джерел
-
Технологія поліграфічного виробництва
Вступ. 3
1. Техноголічна схема виготовлення поліграфічної продукції. 5
1.1 Характеристика продукції. 5
Технічні показники видання 5
1.2 Характеристика друкарського обладнання, що використовується підприємством “Фактор”. 7
2. Організація підготовки видань до виробництва в друкарському цеху поліграфічного підприємства “Фактор”. 8
2.1 Розрахунок річної продукції одиниці друкованого устаткування в залежності від середньорічного тиражу видання. 8
2.2 Розрахунок собівартості виготовлення облікової одиниці продукції 12
3. Організація контроля якості продукції і необхідність автоматизації обліку на поліграфічному підприємстві “Фактор”. 21
3.1 Організація якості продукції. 21
3.2 Необхідність автоматизація обліку продукції поліграфічного виробництва на підприємстві “Фактор”. 22
Висновок. 24
Список використаних літературних джерел. 25
Додаток 2. 27
-
Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань
План:
І. Книжкове видання 3
1.1. Бібліографічний опис 3
1.2. Характеристика видань соціального призначення 3
1.3. Характеристика читацького призначення 3
1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3
1.5. Характеристика типу і виду видання 4
ІІ. Характеристика періодичного видання 4
2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4
2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4
2.3. Характеристика авторських продуктів 5
Література 6
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КУЛЬТУРНОГО ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРБІЗНЕСІ 5
1.1. Особливості управління туристичною фірмою 5
1.2. Особливості культури підприємницької діяльності зарубіжних партнерів. 9
1.3. Механізм формування культури управління в практиці туристичних підприємств 18
2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА «СВІТЛАНА» 23
2.1. Коротка організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „Світлана” 23
2.2. Аналіз та оцінка господарської фінансової діяльності туристичного підприємства „Світлана” 26
2.3. Практичні аспекти оволодіння ведення та управління туристичним підприємством „Світлана” 32
3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 41
3.1. Визначення ключових факторів успіху туристичної організації 41
3.2. Шляхи вдосконалення управління сучасним туристичним підприємством 45
Висновок 51
Література 53
Додатки. Укрупнена логічна блок-схема управління продуктовою (виробничою) програмою туристичного підприємства.Штатна структура фірми. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства. 55
Метою даної роботи є: дослідити культуру підприємницької діяльності в туристичному бізнесі на сучасному етапі його розвитку.
Завданням роботи є: визначити сутність складових культури підприємницької діяльності в туристичному бізнесі, подати характеристику туристичного підприємства, визначити проблеми та напрямки підвищення культури управління туристичною фірмою.
Інформаційною базою слугуватимуть:
- українські та зарубіжні видання підручників з основ менеджменту, економіки туристичного бізнесу та психології;
- вітчизняні періодичні видання
-
Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення
1 Економіко-господарська характеристика підприємства ТОВ «Біосвіт» 2
2 Аналіз рентабельності витрат виробництва 7
3 Аналіз рентабельності продажу 10
4 Аналіз прибутковості капіталу і його складових 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17
ДОДАТОК 18
-
Економічна теорія. Варіант 2
2. Кондитерська фабрика може випускати певний гатунок цукерок і тортів. Варіанти спільного випуску цих продуктів при фіксованих витратах на ресурси відображені на графіку:
Яка альтернативна вартість збільшення виробництва цукерок з 4 до 7 тон? Якщо удосконалити випуск цукерок у 2 рази, як буде виглядати крива виробничих можливостей? Як зміниться альтернативна вартість виробництва цукерок?
5. Готується видання книги, орієнтовна ціна якої 15 грн. Постійні витрати на видання (редагування, оформлення, набір, управлінські витрати, оренда тощо) складуть 200 тис. грн. Змінні витрати на 1 екземпляр (папір, обкладинка, переплетні роботи, типографські витрати, збут) - 8 грн.
Розрахуйте, при якому тиражі видання буде беззбитковим?
6. На основі даних Державного бюджету України за поточний рік дайте аналіз його структури.
7. До якого виду безробіття відноситься кожна з перерахованих ситуацій:
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.028191 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|